Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Τα ηλεκτρονικά διόδια και ο… βουλγαρικός κίνδυνος

Μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου υποστηρίζουν στο υπουργείο Υποδομών πως θα λειτουργούν τα ηλεκτρονικά, αναλογικά (σ.σ. με την απόσταση) διόδια στην Εγνατία Οδό, με τον σχετικό διαγωνισμό να προκηρύσσεται εντός των επόμενων εβδομάδων.

Στελέχη των κατασκευαστικών εταιρειών θεωρούν πως πρόκειται για δύσκολο στοίχημα, αφού υπάρχει ο κίνδυνος προσφυγών κατά του διαγωνισμού.

Επισημαίνουν το πρόσφατο παράδειγμα της Βουλγαρίας, η κυβέρνηση της οποίας ανέθεσε τον περασμένο μήνα σύμβαση 75 εκατ. ευρώ στην αυστριακή Kapsch Group για την εγκατάσταση αντίστοιχου συστήματος στη γειτονική χώρα.

Το project που κάνει τους συμβούλους να τρίβουν τα χέρια τους

Περίπου 34 επενδυτές, όπως κυκλοφορεί, έχουν υπογράψει συμβάσεις εμπιστευτικότητας (NDAs) και μπαίνουν στην… αφετηρία της κούρσας για τη διεκδίκηση χαρτοφυλακίου μη εξυπηρετούμενων εταιρικών δανείων με εξασφαλίσεις της Πειραιώς.

Ο εν λόγω διαγωνισμός (project AMOEBA) έχει μια ιδιαιτερότητα που κάνει τις συμβουλευτικές εταιρείες να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση.

Προβλέπει ότι οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές θα διενεργήσουν οι ίδιοι due diligence του προς πώληση χαρτοφυλακίου στην πρώτη φάση του διαγωνισμού.

Σφηνάκια για τα αποτελέσματα ΕΧΑΕ και τα σχέδια Καράτζη

ΚΑΡΑΤΖΗΣ: Νέα επεκτατική κίνηση στον χώρο της ενέργειας ακούγεται ότι εξετάζει ο όμιλος Καράτζη. Έτσι, μετά τη θυγατρική ΚΕΝ που ήδη δραστηριοποιείται ενεργά στον χώρο της εμπορίας, φημολογείται έντονα ότι ερευνάται το ενδεχόμενο επέκτασης στον χώρο της παραγωγής ενέργειας, μέσω μονάδας που θα δημιουργηθεί στη Στερεά Ελλάδα.

Πέραν αυτού, το 2018 αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του δεύτερου ξενοδοχείου της εισηγμένης στην Κρήτη.

Η ρευστότητα του Ομίλου βρίσκεται σε άριστο επίπεδο, ιδίως μετά τη φετινή πώληση ακινήτου που διέθετε στην Κρήτη, στον τουριστικό κολοσσό της TUI.

ΥΓ: Για το αντίτιμο της πώλησης, οι επενδυτές μειοψηφίας δεν έχουν ενημερωθεί ακόμη… Ακούγεται πάντως -και αναφέρεται με κάθε επιφύλαξη- πως ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το κόστος αποτίμησης του ακινήτου στα βιβλία της ελληνικής εταιρείας.

Ψάρια: Δημιουργική(;) ασάφεια στον διαγωνισμό

«Ούτε εμείς μαθαίνουμε πολλά πράγματα για τον διαγωνισμό πώλησης του Νηρέα και της Σελόντα» δήλωσε χθες ο Δ. Βαλαχής (CEO της Ανδρομέδα, θυγατρικής του Amerra Capital Management), συμπληρώνοντας ωστόσο πως αυτό συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, λόγω της προσπάθειας των πωλητών να μεγιστοποιήσουν το προσφερόμενο τίμημα.

Έτσι, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα υπάρξουν από τους υποψήφιους αγοραστές προτάσεις που δεν θα είναι απόλυτα συγκρίσιμες μεταξύ τους, οπότε η επιλογή της πλέον συμφέρουσας πιθανόν να μην είναι απλή υπόθεση.

Πώς η ΥΠΑ εξαφανίστηκε από τη «Διαύγεια»

Για άγνωστο λόγο, στον κατάλογο με τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Υποδομών στη «Διαύγεια» δεν υπάρχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Μην ψάξετε άδικα, έχει εξαφανιστεί! Πάντως οι αποφάσεις, ειδικά οι ενδιαφέρουσες εγκρίσεις δαπανών για τη λειτουργία της Υπηρεσίας, δημοσιεύονται.

Απλώς πρέπει να ψάξετε λίγο περισσότερο: Πάνω δεξιά στην οθόνη σας υπάρχει η επιλογή «Μονάδες» και κάπου εκεί μέσα υπάρχουν όλα τα τμήματα της ΥΠΑ και όλες οι αποφάσεις...