Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η διώρυγα του Παναμά διπλασιάζεται και αποκτά... ανταγωνισμό!

Οχι ένα αλλά τρία κανάλια θα ενώνουν τον Ατλαντικό με τον Ειρηνικό μέσω της κεντρικής Αμερικής. Η κυβέρνηση του Παναμά κατασκευάζει μια δεύτερη διώρυγα, ενώ στο παιχνίδι μπαίνει δυναμικά και η Νικαράγουα.

Η διώρυγα του Παναμά διπλασιάζεται και αποκτά... ανταγωνισμό!

Μια νέα διώρυγα Παναμά διανοίγεται δίπλα στην ήδη υπάρχουσα.

Η πρώτη είναι περίπου 100 ετών και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει νέου τύπου πλοία, όπως τα Post-Panamax, των οποίων η χωρητικότητα ξεπερνά σε ορισμένες περιπτώσεις τους 100.000 κόρους (dwt).

Σύμφωνα με το video των Financial Times, η απόφαση για την κυβέρνηση του Παναμά ήταν περίπου μονόδρομος αφού το κλείσιμο του καναλιού για εργασίες... διαπλάτυνσης θα προκαλούσε προβλήματα στην παγκόσμια ναυσιπλοΐα. 

Έτσι αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα παγκοσμίως. 

Το big project (ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο σίδηρος που έχει χρησιμοποιηθεί αντιστοιχεί σε 22 πύργους του Άιφελ) ξεκίνησε εδώ και οκτώ χρόνια και έχει ήδη βγει εκτός προϋπολογισμού.

Ωστόσο ο χρόνος πιέζει γιατί λίγο πιο πάνω, στη Νικαράγουα, κινεζική εταιρία έχει αναλάβει τη διάνοιξη ακόμη μιας διώρυγας. Το έργο κοστολογείται γύρω στα 50 δισ. δολάρια και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το 2019.

Βέβαια για το χρονοδιάγραμμα του κινεζικού έργου έχουν εκφράσει ισχυρές αμφιβολίες εκπρόσωποι επιχειρήσεων, αλλά και αξιωματούχοι του Παναμά.

© The Financial Times Limited 2015. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v