Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στην κοινοπραξία της ΜΕΤΚΑ το έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη

Η σύμβαση θα κυρωθεί από τη Βουλή, πριν την υπογραφή της. Αιτία καθυστέρησης ενδεχομένως να αποτελέσει η συνάντηση της σιδηροδρομικής γραμμής με την, επίσης, υπό κατασκευή Ολυμπία Οδό.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Στην κοινοπραξία της ΜΕΤΚΑ το έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη

Την οριστική κατακύρωση στο κοινοπρακτικό σχήμα ΜΕΤΚΑ, ΞΑΝΘΑΚΗΣ και THALES της μεγάλης εργολαβίας της ΕΡΓΟΣΕ για το τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου από το Κιάτο στη Ροδοδάφνη αποφάσισε το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Μετά την απόρριψη και του τελευταίου εξωδίκου, που είχε καταθέσει η αντίπαλη κοινοπραξία, η οποία επίσης διεκδικούσε το έργο, το σχήμα του οποίου ηγείται η ΜΕΤΚΑ είναι ο ανάδοχος του έργου και σύντομα θα προχωρήσει η υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Πρόκειται για το έργο – σκούπα, προϋπολογισμού 273 εκατομμυρίων ευρώ, με το οποίο θα ολοκληρωθούν τα υπολειπόμενα έργα στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο).

Η σύμβαση του έργου θα προωθηθεί για κύρωση από την Βουλή και αμέσως μετά θα γίνει η υπογραφή της σύμβασης.

Η μειοδότρια κοινοπραξία METKA - ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ - ΤHALES προσέφερε έκπτωση 17,24%. Μικρότερες εκπτώσεις περιλάμβαναν οι προσφορές του σχήματος ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - J&P - ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και της ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση 9,5%.

Ο προγραμματισμός του έργου προβλέπει περίοδο κατασκευής δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης. Στην καλύτερη περίπτωση δηλαδή αναμένεται ότι τα έργα, που αποτελούν προϋπόθεση προκειμένου να φτάσει έως το Αίγιο η διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, θα ολοκληρωθούν περί τα τέλη του 2016.

Πάντως εκείνο που επισημαίνεται από γνώστες του έργου είναι ότι η ανάδοχος κοινοπραξία θα πρέπει τώρα να βρει φόρμουλα συνεννόησης με τις εταιρείες που κατασκευάζουν τα έργα στην Ολυμπία Οδό. Μέλη της κοινοπραξίας είναι οι εταιρείες που στράφηκαν κατά του σχήματος METKA - ΞΑΝΘΑΚΗΣ - ΤHALES το προηγούμενο διάστημα, Η σιδηροδρομική γραμμή σε τρία σημεία συναντάται με την υπό κατασκευή εθνική οδό και σίγουρα οι δύο πλευρές θα πρέπει να έχουν συνεργασία προκειμένου να μην υπάρχει καθυστέρηση σε κανένα από τα δύο έργα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v