Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σπίρτζης: Πέμπτη ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό Αθήνας

Αύριο θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Πρόκειται για το τμήμα Αλσος Βεϊκού - Ευαγγελισμός - Γουδή προϋπολογισμού περί τα 1,4 δισ. ευρώ.

Σπίρτζης: Πέμπτη ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό Αθήνας

Αύριο θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα (Αλσος Βεϊκου – Ευαγγελισμός - Γουδή) της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης από τη Θεσσαλονίκη. Ο υπουργός δεν γνωστοποίησε την ημερομηνία κατά την οποία θα υποβληθούν οι προσφορές για το νέο έργο το οποίο εξαγγέλλεται εδώ και πολλά χρόνια.

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, από το Αλσος Βεϊκου μέχρι το Γουδή θα έχει μήκος 12,9 χιλιόμετρα και θα διαθέτει 14 σταθμούς, με το συνολικό κόστος στα 1,5 δισ. ευρώ. Το σύνολο της γραμμής, όπως το έχουν σχεδιάσει στην Αττικό Μετρό, θα είναι 30 χιλιόμετρα με 33 σταθμούς. Η γραμμή 4 θα συνεχίζει από το Γουδή προς την Κατεχάκη και παράλληλα με τη Λεωφόρο Κηφισίας θα φτάνει μέχρι το Μαρούσι, θα συνεχίζει προς την Πεύκη με κατάληξη τη Λυκόβρυση και την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, ενώ θα διαθέτει και κλάδο προς Ηλιούπολη. Πρόκειται για σχέδιο που θα χρειαστεί …δεκαετίες, με βάση τους σημερινούς ρυθμούς υλοποίησης των έργων μετρό στη χώρα μας και τη δημοσιονομική στενότητα.

Μόνο για την κατασκευή του πρώτου τμήματος υπολογίζεται πως θα απαιτηθούν τουλάχιστον επτά χρόνια. Ακόμα και αν κατατεθούν οι προσφορές στο πρώτο εξάμηνο, όπως υπόσχονται στην Αττικό Μετρό, τα έργα δεν πρόκειται να αρχίσουν πριν από το πρώτο εξάμηνο του 2018. Το σχέδιο για το πρώτο τμήμα προβλέπει την κατασκευή σταθμών σε Γαλάτσι, Κυψέλη, Γκύζη, Κολωνάκι, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή, ενώ σε δύο σταθμούς (Ακαδημίας και Ευαγγελισμού) θα υπάρχει σύνδεση με τις υφιστάμενες γραμμές του μετρό (2 και 3).

Οπως δήλωσε ο κ. Σπίρτζης "αύριο ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό, ένα επίσης μεγάλο έργο, αξίας 1,5 δισεκατομμυρίου. Η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή να ωριμάσει, επίσης, το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες - να ξεκινήσουμε τις πρόδρομες εργασίες- αλλά και τη σύνδεση του έργου με το αεροδρόμιο".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v