Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γεωργιάδης: Ο Θ. Λυμπερόπουλος δεν εκφράζει την πλειοψηφία των ταξιτζήδων

Οι οδηγοί ταξί, οι οποίοι είναι σκληρά εργαζόμενοι και καταλαβαίνουν ότι και οι ίδιοι έχουν να κερδίσουν από το διαδίκτυο ως μέσο προώθησης των υπηρεσιών τους, τονίζει ο Α. Γεωργιάδης.

Γεωργιάδης: Ο Θ. Λυμπερόπουλος δεν εκφράζει την πλειοψηφία των ταξιτζήδων

«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπενθύμισε απλώς το αυτονόητο. Ότι, το ζήτημα των εκλογών δεν συμπεριλαμβάνεται στη συμφωνία με τους Ευρωπαίους» δηλώνει, στη συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, εξηγώντας γιατί ο πρόεδρος του κόμματος αντέδρασε στην προτροπή του Γερούν Ντάισλεμπλουμ για εκλογές το 2019.

Αναφερόμενος στα ευρήματα των δημοσκοπήσεων όπου «οι πολίτες τάσσονται κατά των πρόωρων εκλογών» ο κ. Γεωργιάδης υποστηρίζει ότι «το Σύνταγμα υπερβαίνει τις δημοσκοπήσεις».

Ερωτηθείς εάν «το πάγιο αίτημα της ΝΔ για εκλογές τη φέρνει αντιμέτωπη με τους θεσμούς και την κοινωνία» ο αντιπρόεδρος της ΝΔ σημειώνει ότι «ο Αλέξης Τσίπρας ζητούσε εκλογές από την πρώτη μέρα που εξελέγη πρωθυπουργός ο Αντώνης Σαμαράς».

Αναφερόμενος στο «ο πρωθυπουργός έχει τις πλάτες των Ευρωπαίων» ο κ. Γεωργιάδης προσυπογράφει λέγοντας: «Ο κ. Τσίπρας έχει τις πλάτες των Ευρωπαίων γιατί τους κάνει όλη τη "βρώμικη δουλειά"».

Για τη στρατηγική της ΝΔ υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και υπέρ συγκεκριμένων επιχειρήσεων, π.χ. Taxibeat, και το κατά πόσον αυτό μπορεί να την απομακρύνει από συγκεκριμένα target group π.χ. ταξιτζήδες, ο Άδωνις Γεωργιάδης, στη συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εκτιμά ότι «η ΝΔ έχει κρατήσει μια εξαιρετικά ισορροπημένη στάση» και προσθέτει ότι «ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος δεν εκφράζει την πλειοψηφία των ταξιτζήδων».

Οπως τονίζει, οι οδηγοί ταξί, οι οποίοι είναι σκληρά εργαζόμενοι και καταλαβαίνουν ότι και οι ίδιοι έχουν να κερδίσουν από το διαδίκτυο ως μέσο προώθησης των υπηρεσιών τους, είναι εξοργισμένοι με την προσπάθεια του κ. Λυμπερόπουλου σε συνεργασία με τον κ. Σπίρτζη να κλείσουν ξανά το επάγγελμα στις νέες τεχνολογίες. Άρα, είμαστε υπέρ των οδηγών ταξί και όχι εναντίον τους. Η Ν.Δ. έχει κρατήσει μια εξαιρετικά ισορροπημένη στάση. Άλλο είναι η Uber που δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό και άλλο πλατφόρμες όπως η Taxibeat, που το μόνο που κάνει είναι τη διαμεσολάβηση για να βρει δουλειά σε οδηγούς ταξί. Τους σεβόμαστε και αναγνωρίζουμε τον κόπο τους.

Για το σχέδιο του φετινού προϋπολογισμού, ο κ. Γεωργιάδης δηλώνει ότι «το πλεόνασμα που θα πετύχουμε, φέτος, προέρχεται από την αιματηρή φορολογία και προκαλεί σοβαρά εμπόδια στην οικονομική μας δραστηριότητα» και προσθέτει: «Τίθεται σε μεγάλη αμφιβολία η επίτευξη του στόχου 3,5% για την επόμενη χρονιά με ό, τι αυτό συνεπάγεται για νέα μέτρα στο μέλλον».

Τέλος, ερωτηθείς, για τη στάση που θα κρατήσει η ΝΔ στο νομοσχέδιο για την «αλλαγή φύλου» ο αντιπρόεδρος του κόμματος υποστηρίζει ότι «η ΝΔ δεν αμφισβητεί το δικαίωμα των ανθρώπων αυτών να επιλέξουν το φύλο στο οποίο αισθάνονται οι ίδιοι ότι ανήκουν» και σημειώνει ότι «αναλόγως της εξέλιξης της κοινοβουλευτικής συζήτησης η ΝΔ θα τοποθετηθεί στη λήξη της συνεδρίασης».

Η απάντηση του Θ. Λυμπερόπουλου

Σε συνέχεια της συνέντευξης του Αντιπροέδρου ΝΔ κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΑΠΕ και σε σχέση με τα όσα αναφέρει για την Τaxibeat, τους ταξιτζήδες, και την επίθεση στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Δεν μου προκαλεί εντύπωση το ύφος και οι προσβολές του κ. Άδωνι Γεωργιάδη κατά του κλάδου μας και εμένα προσωπικά.

Οφείλω όμως και θα το κάνω με πάθος και συνέπεια να απαντώ, όχι γιατί νιώθω προσβεβλημένος από μία πολιτική παρέμβαση όπως του κ. Γεωργιάδη, μάλλον με τιμά αυτή η λάσπη από ένα τέτοιο πολιτικό, αλλά γιατί η παραπληροφόρηση και η σπέκουλα στρέφει τη μία κοινωνική ομάδα απέναντι στην άλλη. Είναι μία επικίνδυνη και αντεθνική πολιτική ενέργεια στα χρόνια της κρίσης. Στο πλαίσιο αυτής της λογικής ενημερώνω τον κ. Γεωργιάδη και όλους όσους  υιοθετούν τον αγώνα του υπέρ του κανιβαλισμού της αγοράς των ταξί, για τα ακόλουθα:

Πρώτον

Η Γερμανική Beat ορίζει το κόμιστρο αυθαίρετα, βάση δικού της αλγορίθμου και με βάση τη δική της εμπορική πολιτική, όμοια με ένα σούπερ μάρκετ, με προσφορές, κουπόνια, επιδοτήσεις κλπ. Μόνο οι Ελληνικοί νόμοι ορίζουν τη χρέωση στα ταξί και όχι οι ιδιωτικές εταιρίες, για την προστασία της αγοράς και της κοινωνίας. Η Γερμανική Beat επιχειρεί με περίεργες μεθοδεύσεις  να διεισδύσει σε μία αγορά προκειμένου να την  υποδουλώσει, επιβάλλοντας τη λογική του καρτέλ που θέλει εξαθλιωμένους οδηγούς και απόλυτα ελεγχόμενο επιβατικό κοινό – πολιτικά και οικονομικά. Ο κ. Γεωργιάδης θα πρέπει να αποφασίσει αν είναι με τους νόμους του κράτους ή υπερασπίζεται κάποιο άλλο πολίτευμα, για παράδειγμα αυτό της εταιρικής διαδικτυακής επίπλαστης δημοκρατίας.

Δεύτερον

Η Γερμανική Beat και ο «διαφημιστής» της στην Ελλάδα κ. Γεωργιάδης ισχυρίζεται πως η εν λόγω εταιρία αξιολογεί τους οδηγούς και εκσυγχρονίζει την αγορά. Η αξιολόγηση των επαγγελματιών οδηγών και των οχημάτων τους γίνεται με βάση τους νόμους και διατάξεις του Ελληνικού κράτους. Ελεγκτές αλλά και αποδέκτες επιβραβεύσεων ή παραπόνων για την προστασία της αγοράς και του κοινωνικού συνόλου είναι μόνο οι σχετικά κατοχυρωμένοι φορείς και οι επαγγελματικές ενώσεις.  Το rating (αξιολόγηση) μέσω Γερμανικής Beat, μεμονωμένων οδηγών (και όχι π.χ. του συνόλου μίας εταιρίας ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ) προκαλεί στρεβλώσεις, ρατσιστικές προσεγγίσεις και επιδέχεται ΜΟΝΟ αμφισβητήσεων. Το rating της Γερμανικής Beat είναι μία επιχειρηματική «άποψη» με προφανείς στόχους ελέγχου και καπηλείας των οδηγών και όχι κοινωνική ανάγκη ή «κίνημα» όπως παρουσιάζεται. Είναι αδιανόητο που και σε αυτό τον τομέα της δήθεν αξιολόγησης, ο κ. Γεωργιάδης καταλύει τους νόμους του κράτους και ισχυρίζεται πως μία εταιρία αναλαμβάνει το ρόλο του κοινωνικού και επαγγελματικού κριτή των πάντων. Ακόμη όμως και να είναι κίνημα, λιγότεροι από 50.000 πελάτες/χρήστες/άσχετοι της Γερμανικής Beat, έχουν συμμετάσχει στην κοινωνικοεταιρική της καμπάνια. Οι υπόλοιποι 950.000 πελάτες της που ισχυρίζεται ότι έχει που πήγαν;  Να σας πω που πήγαν: σύμφωνα με τον κανόνα της αξιολόγησης που ο κ. Γεωργιάδης υπερασπίζεται, της γύρισαν την πλάτη. Με τον ίδιο κανόνα της Γερμανικής Beat και του κ. Γεωργιάδη, αμφότεροι (εταιρία και πολιτικός) πρέπει να αποσυρθούν γιατί η δική τους διαδικτυακή ζούγκλα τους καταδίκασε! Δεν τους αρέσει; Προσοχή λοιπόν στους αυτοματισμούς και στα συμπεράσματα που εξάγονται από οποιαδήποτε συμπεριφορά. Είπαμε κ. Γεωργιάδη έχουμε νόμους και είστε εκπρόσωπός τους. Το θυμάστε;

Τρίτον

Ισχυρίζεται ο κ. Γεωργιάδης πως η Γερμανική Beat συνιστά τεχνολογική καινοτομία για τους «παλαιολιθικούς» ταξιτζήδες. Σπέκουλα και Ψέμα μαζί! Διαδικτυακές εφαρμογές «αναζήτησης» ταξί, έχουν ήδη αναπτυχθεί από τις Ελληνικές εταιρίες ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ και τιμολογούν με βάση το ισχύον νομικό καθεστώς. Η ζουγκλοποίηση της αγοράς από την Beat και την UBER που ο κ. Γεωργιάδης υπερασπίζεται ανάλογα με τα πολιτικά του φεγγάρια, δεν αποτελεί καινοτομία. Η Ομοσπονδία μας και οι ενώσεις μας διαρκώς εκσυγχρονίζονται – σύμφωνα πάντα με τους νόμους του κράτους που ο κ. Γεωργιάδης υπηρετεί ή θέλει να υπηρετεί ως βουλευτής.

Τέταρτον

Ο κ. Γεωργιάδης υποστηρίζει πως την Γερμανική Beat την έχουν αγκαλιάσει όλοι οι Έλληνες ταξιτζήδες και πως τους άνοιξε την αγορά. Άλλη μία Σπέκουλα και Ψέμα μαζί! Σε σύνολο 20.000.000 διαδρομών ποιο είναι το ποσοστό που έχει «πουλήσει» η Γερμανική Beat; Απειροελάχιστο! Αυτή τη στιγμή είναι λιγότεροι από 1.500 (συνεχώς μειούμενοι) οι επαγγελματίες οδηγοί που έχουν συμβιβαστεί - λόγω κρίσης - με το διαδικτυακό face control και την πολλαπλάσια έκθεση σε κινδύνους. Είναι δε πάρα πολύ λίγοι σε σχέση με τους δεκάδες χιλιάδες του κλάδου. Για αυτούς τους οδηγούς η Γερμανική Beat είναι ένα ακόμη διαδικτυακό σημείο εύρεσης πελατών και όχι φυσικά το μοναδικό και σωτήριο όπως λέγεται. Και επειδή ο κ. Γεωργιάδης τα χρόνια του Μνημονίου κάνει πολιτική καριέρα με τον πόνο των πολλών και αγνοεί την πραγματική κρίση, οφείλω να τον ενημερώσω πως όταν το κοινό δεν έχει χρήματα για μία υπηρεσία, ξαφνικά δεν αποκτά λόγω των… Beat κανιβαλιστικών φαινομένων. Είναι και αυτό καινοτομία;

Πέμπτον

Ο κ. Γεωργιάδης ισχυρίζεται πως εκπροσωπώ τη μειοψηφία των συναδέλφων μου. Εδώ πάλι προσοχή! Ενημερώνω τον κ. Γεωργιάδη πως οι συνάδελφοί μου στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα με έχουν εκλέξει. Σε αντίθεση με τον κ. Γεωργιάδη που τον έχει διορίσει ως αντιπρόεδρο, ο πρόεδρός του, ως προϊόν πολιτικής συμφωνίας. Ο κ. Γεωργιάδης σπιλώνει τη δική μου δημοκρατικά κατακτηθείσα θέση, ίσως γιατί κατά τις εκλογές για την προεδρία του κόμματος που βρίσκεται αυτό τον καιρό και παρά τις μετακινήσεις δεκάδων χιλιάδων ψηφοφόρων από άλλα κόμματα, βρέθηκε στην τελευταία θέση.

 

Τέλος προτρέπω τον κ. Γεωργιάδη να μεταφράσει τη συνέντευξή του στην άπταιστη Γερμανική. Να τη στείλει στη Daimler που είναι ιδιοκτήτρια εταιρία του Beat δούρειου ίππου στην Ελληνική αγορά. Ίσως έτσι κερδίσει μία ώρα νωρίτερα την αποκλειστικότητα των τηλεπωλήσεων της Mercedes. Το κάνει ήδη αλλά με λανθασμένο όχημα, τη Βουλή των Ελλήνων.

 

Στέλνω δυνατό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Δεν θα επιτρέψουμε τον κοινωνικό διχασμό προς όφελος της καρτελοποίησης και συγγενών αντεθνικών συμφερόντων. Οι Έλληνες επαγγελματίες που ζουν με τιμιότητα από τη αγορά της αυτοκίνησης είναι εκατοντάδες χιλιάδες μαζί με τις οικογένειές τους.

Θα απαντούμε στη λάσπη και την παραπληροφόρηση. Θα λειτουργούμε με γνώμονα την κοινωνική συνοχή και τους νόμους του κράτους.

Είμαστε πολλοί και είναι λίγοι!»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v