Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ακόμα πιο έξυπνο mobile banking

Γιατί η νέα γενιά πληρωμών περνά μέσα από το κινητό τηλέφωνο. Ποιες υπηρεσίες mobile banking προσφέρουν οι ελληνικές τράπεζες. Oι συναλλαγές, οι εφαρμογές και οι χρεώσεις. Τα ψηφιακά... πορτοφόλια

Ακόμα πιο έξυπνο mobile banking

Tραπεζικές συναλλαγές… αφής πραγματοποιεί πλέον το συναλλακτικό κοινό, στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής τραπεζικής, μέσα από τις touch συσκευές του. Οι απεριόριστες δυνατότητες του mobile banking κερδίζουν συνέχεια έδαφος στις προτιμήσεις του κοινού, καθώς καταργούν χρονικά και τοπικά όρια. Ο πελάτης έχει πρόσβαση στην τράπεζά του όλο το 24ωρο, ακόμη κι όταν… περπατάει. Πρόσφατη δυνατότητα μέσω του mobile banking είναι η ενημέρωση του πελάτη για τις δαπάνες μείωσης του φόρου εισοδήματος. Μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών τραπεζικής, αναλύονται οι δαπάνες για το χτίσιμο του αφορολόγητου.

Η υπηρεσία αυτή, και πλήθος άλλων, είναι πλέον γεγονός. Τραπεζικές συναλλαγές με κινητό και smartphone δεν είναι καν μια τάση. Είναι μια νέα αγορά, πολλά υποσχόμενη.

Alpha Mobile Banking από την Αlpha Bank

Η Αlpha Bank παρέχει στους πελάτες του Alpha Mobile Banking για Ιδιώτες μια σύγχρονη και ολοκληρωμένη εμπειρία e-Banking. Η mobile υπηρεσία συνδυάζει τη σύγχρονη αισθητική με την αναβαθμισμένη λειτουργικότητα και ευχρηστία και σχεδιάστηκε βάσει των βέλτιστων διεθνών πρακτικών και των τάσεων design στον τομέα των mobile ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Όπως επισημαίνει ο κ. Σωτήρης Κυριάκος, Διευθυντής της Διευθύνσεως Εναλλακτικών Δικτύων, «Η προτίμηση και η εμπιστοσύνη των πελατών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha αναδεικνύεται τόσο από την αύξηση κατά 138% που σημείωσε η χρήση του Alpha Mobile Banking το τελευταίο έτος, όσο και από το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες έλαβαν και φέτος κορυφαία βραβεία σε όλες τις διοργανώσεις της αγοράς. Η Alpha θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες της τις πλέον σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής, επενδύοντας σταθερά στην καινοτομία και στην ασφάλεια».

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο περιβάλλον εργασίας, τη φιλική πλοήγηση και την ευχρηστία, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει το μέγιστο δυνατό βαθμό ασφάλειας στις συναλλαγές, το Alpha Mobile Banking έχει λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων 2 Χρυσά Βραβεία, ένα Αργυρό και ένα Grand Award στα πρόσφατα Mobile Excellence Awards 2017.

Το Alpha Mobile Banking εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες δυνατότητες, όπως:

• Ο εύκολος υπολογισμός και η αναλυτική ενημέρωση για το αφορολόγητο όριο και το ποσό που έχει ήδη καλυφθεί.
• Το Alpha Quick Transfer, για την άμεση μεταφορά ποσών έως 500 ευρώ ημερησίως από και προς τις επαφές του πελάτη, και προς άλλες τράπεζες στην Ελλάδα, με χρήση αριθμού κινητού τηλεφώνου. Ειδικά για μεταφορές εντός Alpha, εκτός του αριθμού κινητού, ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει ποσά με χρήση του Facebook προφίλ ή και το e-mail των επαφών του.
• Η χρήση 4ψήφιου κωδικού (PIN) ή δαχτυλικού αποτυπώματος (για τις συσκευές που το υποστηρίζουν) για την ταχύτερη είσοδο στην εφαρμογή.

Με σημείο εκκίνησης τις ανάγκες του χρήστη, η αρχιτεκτονική της πληροφορίας, καθώς και το interface της εφαρμογής, στοχεύουν στην παρουσίαση της κατάλληλης πληροφορίας στο σωστό σημείο, τη στιγμή που την αναζητά ο χρήστης, με λειτουργικό και εύχρηστο τρόπο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η «Επισκόπηση», η αρχική οθόνη της υπηρεσίας, καθώς δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να παρακολουθεί τη συνολική τραπεζική του σχέση με μια ματιά και να έχει εύκολη πρόσβαση στις πιο συχνές συναλλαγές. Παράλληλα, η χρήση διαδραστικών γραφημάτων που οπτικοποιούν τις πληροφορίες ανά τραπεζική κατηγορία βάσει των επιλογών του πελάτη, βοηθούν τον χρήστη να έχει άμεσα σαφή εικόνα των οικονομικών του.

Με τη χρήση του Alpha Mobile Banking, οι πελάτες μπορούν να κερδίσουν περισσότερο χρόνο και ευκολία στην καθημερινότητά τους, διότι:
• έχουν άμεσα πλήρη εικόνα των προϊόντων και του χαρτοφυλακίου επενδύσεών τους,
• ενημερώνονται για την πορεία καλύψεως του αφορολόγητου ορίου τους για το τρέχον έτος,
• ενημερώνονται για τα υπόλοιπα και τις τελευταίες κινήσεις των προϊόντων τους, μπορούν να τα αποθηκεύουν στην συσκευή τους ή να τα αποστέλλουν μέσω e-mail,
• ελέγχουν το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας τους προτού προχωρήσουν με την αγορά που προγραμματίζουν,
• ενημερώνονται για τους διαθέσιμους πόντους στο πρόγραμμα επιβραβεύσεως της κάρτας τους,
• λαμβάνουν, όπου κι αν βρίσκονται, χρήσιμες ενημερώσεις από την τράπεζα,
• εντοπίζουν εύκολα και γρήγορα την πληρωμή που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν μέσω της εύχρηστης αναζητήσεως,
• αποθηκεύουν τις συχνές πληρωμές και μεταφορές τους στην αρχική σελίδα για άμεση εκτέλεση,
• αποθηκεύουν αντίγραφα συναλλαγών και να τα αποστέλλουν μέσω e-mail.

i-bank Mobile Banking από την Εθνική Τράπεζα

Το i-bank Mobile Banking φέρνει την τράπεζα κοντά στους πελάτες 24 ώρες το 24ωρο, δίνοντάς τους πρόσβαση από το κινητό τους σε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και συναλλαγών, ακόμη και εν κινήσει. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρο Πέτρουλα, Διευθυντή Ψηφιακών Καναλιών στην Εθνική Τράπεζα: «Από το 2013 που τα έξυπνα κινητά, και οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσα από αυτά, έχουν αλλάξει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις απαιτήσεις τους στις καθημερινές τους συναλλαγές, το mobile αποτελεί το κύριο κανάλι για τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών, που δημιουργούν μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες μας. Η πρόοδος που έχουμε σημειώσει στον τομέα αυτό είναι εντυπωσιακή, όπως και η απήχηση στους πελάτες μας, επιβεβαιώνοντας έτσι τη στρατηγική όλων των μεγάλων τραπεζών διεθνώς, αλλά και των τεχνολογικών κολοσσών, για σχεδιασμό υπηρεσιών αποκλειστικά μέσα από το mobile (από το mobile-first στο mobile-only)».

Ειδικότερα, μέσω του smartphone, οι συναλλασσόμενοι μπορούν να λάβουν πληροφόρηση για:

• Για τους λογαριασμούς, τις πιστωτικές και χρεωστικές τους κάρτες, τα δάνεια και τις προθεσμιακές τους καταθέσεις, αλλά και τα πλησιέστερα σε αυτούς καταστήματα ή ΑΤΜ της τράπεζας.
• Ενημέρωση για τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει στο πρόγραμμα επιβράβευσης της τράπεζας, go4more
• Ενημέρωση για το χτίσιμο αφορολόγητου μέσα από ηλεκτρονικές συναλλαγές με κάρτες, Internet & Mobile Banking, με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι i-bank Pay, καθώς και μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών i-bank Simple Pay.

Οι συναλλαγές που μπορούν να γίνουν είναι Μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς Εθνικής και άλλων τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πληρωμές Δημοσίου / Ενέργειας/ Ύδρευσης/ Τηλεπικοινωνιών/ Ασφαλειών/ Δωρεών/ Λοιπών Εταιρειών, πιστωτικών καρτών Eθνικής Τράπεζας και άλλων τραπεζών, για χρηματιστηριακές συναλλαγές κ.ά.

To i-bank Mobile Banking προσφέρει:

* άμεση διενέργεια των καθημερινών, τραπεζικών υποχρεώσεων του πελάτη σε ελάχιστο χρόνο,
* 3υψηλό επίπεδο ασφάλειας στις συναλλαγές, καθώς δεν αποθηκεύονται πληροφορίες των συναλλαγών στο κινητό του τηλέφωνο,
* ευελιξία στην εξυπηρέτησή του όλο το 24ωρο, από οποιοδήποτε σημείο στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ακόμη και εν κινήσει και
* οικονομία, με μηδενικές ή πολύ χαμηλές χρεώσεις.

i-bank Pay και i-bank Pay 4 Business

Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, η Εθνική Τράπεζα παρουσίασε το i-bank Pay, ένα ολοκληρωμένο σύστημα πληρωμών και εισπράξεων μέσω κινητού ή tablet. Το πρωτοποριακό πορτοφόλι της Εθνικής Τράπεζας, i-bank Pay, επιτρέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών από το κινητό εύκολα, γρήγορα και απλά, χωρίς μετρητά ή κάρτες και χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζει ο χρήστης αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών.

Με την εφαρμογή i-bank Pay, οι χρήστες (που είναι χρήστες του i-bank Internet Banking ή κάτοχοι prepaid κάρτας της ΕΤΕ ή κάτοχοι Cosmote prepaid Mastercard) μπορούν να στέλνουν και να δέχονται χρηματικά ποσά μέσω έξυπνου κινητού στις τηλεφωνικές επαφές ή τους φίλους τους στο Facebook που έχουν αντίστοιχα κατεβάσει την εφαρμογή. Μάλιστα, μέσω της υπηρεσίας IRIS Online Payments της ΔΙΑΣ μπορούν πλέον να αποστέλλουν χρήματα και διατραπεζικά, σε φίλους που δεν έχουν κατεβάσει την εφαρμογή.

Μπορούν επίσης να μοιράζονται με τους φίλους τους το λογαριασμό, στέλνοντας αίτημα πληρωμής μέσα από την ειδική λειτουργικότητα split-the-bill, που βρίσκεται στην οθόνη αιτήματος πληρωμής.

Ακόμη, μπορούν να πραγματοποιούν και πληρωμές σε περισσότερες από 80.000 επιχειρήσεις ή επαγγελματίες κ.ά.) μόνο με το κινητό τους, άμεσα και με ασφάλεια, με διαφορετικούς τρόπους
1. Μέσω τεχνολογίας Bluetooth, στο κινητό ή το tablet του εμπόρου, ο οποίος έχει εγκαταστήσει την εφαρμογή i-bank Pay 4 Business.
2. Στο i-bank POS του εμπόρου/επαγγελματία, μέσω QR code.
3. Στην ειδική συσκευή i-bank Connector του εμπόρου/επαγγελματία, στο ταμειακό του σύστημα.
4. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) του εμπόρου/επαγγελματία, με ενσωμάτωση της υπηρεσίας i-bank Pay στους τρόπους πληρωμής του καταστήματος.

i-bank payband

Η Εθνική Τράπεζα, θέλοντας να εισαγάγει νέες και σύγχρονες μεθόδους στους τρόπους συναλλαγών, δημιούργησε το πρωτοποριακό προϊόν i-bank payband Visa. Πρόκειται για προπληρωμένη κάρτα Visa, σε μικρό μέγεθος ενσωματωμένη σε wearable (wristband). Η κάρτα διαθέτει τεχνολογία NFC επιτρέποντας την πραγματοποίηση ανέπαφων συναλλαγών, ενώ η τοποθέτηση σε wearable προσφέρει πολύ εύκολη χρήση και αμεσότητα στην εκτέλεσή τους. Το ειδικό υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένο το i-bank payband το καθιστά ανθεκτικό στη φθορά και το νερό, ώστε οι χρήστες να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν χωρίς περιορισμούς σε όλες τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Eurobank Mobile App από τη Eurobank

Το νέο Eurobank Mobile App περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες μίας mobile banking εφαρμογής: δίνει τη δυνατότητα για άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες λογαριασμών, καρτών, δανείων, χαρτοφυλακίων, σε ένα πλήθος τραπεζικών συναλλαγών, καθώς και σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως η εύρεση του κοντινότερου καταστήματος/ΑΤΜ μέσω GPS, χρήσιμα εργαλεία για συναλλαγές, σύνδεση με το Epistrofi App - την εφαρμογή του προγράμματος πιστότητας των πιστωτικών καρτών Eurobank, δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη μέσω Click2Call κ.ά. Παράλληλα, στη νέα του μορφή, το Eurobank Mobile Αpp ενσωματώνει και μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες που σκοπό έχουν να βελτιώσουν την τραπεζική εμπειρία των πελατών και να συνεισφέρουν στη συνολική τους ικανοποίηση από την Τράπεζα. Τα σημαντικότερα από αυτά είναι:

• Υπηρεσία PaF «Pay a Friend»: Η υπηρεσία PaF «Pay a Friend» αποτελεί τη σημαντικότερη καινοτομία του νέου Eurobank Mobile App, καθώς αποτελεί την πιο πλήρη υπηρεσία πληρωμών μεταξύ φυσικών προσώπων (P2P Payment Services) στην ελληνική αγορά. Μέσω της υπηρεσίας «Pay a Friend», οι χρήστες του app έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν χρήματα σε οποιονδήποτε χωρίς να γνωρίζουν τον αριθμό λογαριασμού του, μέσω email ή αριθμό κινητού ή ακόμα κι αν είναι φίλοι τους στο Facebook και χρησιμοποιούν και αυτοί την υπηρεσία. Η πρωτοπορία για τα ελληνικά δεδομένα είναι ότι ο παραλήπτης μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε κάτοχος email ή κινητού, με λογαριασμό σε οποιαδήποτε ελληνική τράπεζα, χωρίς να χρειάζεται να είναι κι αυτός γραμμένος στην υπηρεσία Pay a Friend ή να είναι πελάτης της Eurobank. Μάλιστα, αν δεν είναι εγγεγραμμένος χρήστης, μπορεί να παραλάβει τα χρήματά του σε οποιαδήποτε τράπεζα, χωρίς κόστος!

Ο στόχος των υπηρεσιών P2P είναι να οδηγήσουν στην πλήρη ψηφιοποίηση των μικροσυναλλαγών που εκτελούνται στην καθημερινότητα, ενσωματώνοντας ήδη εμπεδωμένες ηλεκτρονικές συνήθειες των καταναλωτών (π.χ. επικοινωνία μέσω email, χρήση Social Media), δημιουργώντας μια συνολική «cashless cash» εμπειρία. Η υπηρεσία PaF πρόσφατα αναβαθμίστηκε περαιτέρω έτσι ώστε να συμπεριλάβει και πληρωμές σε επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις (PaF Business) μέσω ΑΦΜ ή και QR Codes σε φυσικά σημεία πώλησης, αλλά και για δωρεές σε κοινωφελείς οργανισμούς («PaF Donations»). Παράλληλα, ολοκληρώθηκε και η διαδικασία διασύνδεσης με τη διατραπεζική πλατφόρμα πληρωμών IRIS Online Payments για άμεσες πληρωμές μεταξύ όλων των τραπεζών. Κλειδί στις υπηρεσίες που προσφέρει το PaF είναι η ευκολία και η αμεσότητα με την οποία οι πληρωτές πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζουν αριθμούς λογαριασμού, τράπεζα δικαιούχου κ.τ.λ.

• Εurobank Masterpass: Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι της Eurobank, το οποίο, σε πρώτη φάση, επιτρέπει στους χρήστες του app να πληρώνουν εύκολα και με ασφάλεια για τις αγορές που κάνουν στο internet, σε εμπόρους οι οποίοι συνεργάζονται με την υπηρεσία πληρωμών Masterpass της Mastercard (πάνω από 250.000 παγκοσμίως). Το Eurobank Masterpass και η μετεξέλιξή του σε πλήρες ηλεκτρονικό πορτοφόλι, αποτελεί την πρώτη πολυκαναλική (omnichannel) υπηρεσία που υλοποιείται στην Eurobank, καθώς επιτρέπει τη συνεργασία διαφορετικών καναλιών για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που πραγματοποιεί μια αγορά από τον υπολογιστή του, θα κληθεί να επιβεβαιώσει την πληρωμή του από το κινητό, είτε με το δαχτυλικό του αποτύπωμα (TouchID) ή με το 4ψήφιο PIN το οποίο χρησιμοποιεί για πρόσβαση στην εφαρμογή Eurobank Mobile App.

Έτσι, δεν θα χρειάζεται να καταχωρεί εκ νέου κάρτες, διευθύνσεις αποστολής και νέους κωδικούς στο website του εμπόρου στον οποίο πραγματοποιεί την αγορά. Στόχος της υπηρεσίας αυτής είναι, μέσα από την ελκυστική εμπειρία χρήσης, να μειώσει τους ήδη σημαντικά υψηλούς δείκτες εγκατάλειψης μιας αγοράς στο internet. Σε επόμενη φάση, το Eurobank Wallet θα ενσωματώσει και ανέπαφες πληρωμές σε φυσικά σημεία πώλησης (proximity payments), προσφέροντας κοινή εμπειρία χρήσης στους πελάτες, ανεξάρτητα με το είδος πληρωμής το οποίο θα πραγματοποιούν (payment convergence). Η συγκεκριμένη υλοποίηση «one pin solution» αποτελεί παγκόσμια καινοτομία και μακροπρόθεσμα θα μπορούσε να αποτελέσει τον κύριο τρόπο ολοκλήρωσης χρηματοοικονομικών ηλεκτρονικών συναλλαγών.

• Υπολογιστής Αφορολόγητου: Με σκοπό την υποστήριξη της πρόσφατης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την περαιτέρω προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, η Eurobank δίνει στους ψηφιακούς της πελάτες τη δυνατότητα να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για το ποσό που έχουν χτίσει από ηλεκτρονικές συναλλαγές που έχουν πραγματοποιήσει με κάρτες Eurobank και ηλεκτρονικές πληρωμές στα μέσα ηλεκτρονικών πληρωμών Eurobank και έχουν συνεισφέρει στο αφορολόγητό τους. Παράλληλα, μπορούν να βλέπουν και τις κατηγορίες αγορών (π.χ. σούπερ μάρκετ, πολυκαταστήματα) οι οποίες έχουν συνεισφέρει περισσότερο στις πληρωμές τους, δίνοντάς τους έτσι μια πιο αναλυτική εικόνα των καθημερινών συναλλακτικών τους συνηθειών. Ο υπολογιστής Αφορολόγητου είναι διαθέσιμος στο e-Banking, αλλά και στο Eurobank Mobile App.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την υλοποίηση του νέου Eurobank Mobile App υιοθετήθηκαν, για πρώτη φορά στην τράπεζα, καινοτόμες διαδικασίες διαχείρισης έργου («agile methodologies»), που καθιστούν τις νέες υπηρεσίες πιο γρήγορες και αποτελεσματικές.

Η χρήση των κινητών τηλεφώνων και των υπηρεσιών που συνδέονται με αυτές έχει εκτοξευθεί παγκοσμίως, καθώς το κινητό αποτελεί τη βασική συσκευή σύνδεσης του φυσικού με τον ηλεκτρονικό κόσμο. Η ελκυστική εμπειρία χρήσης, οι ενσωματωμένες τεχνολογικές δυνατότητες στις συσκευές και το ραγδαία αυξανόμενο Mobile internet, καθιστούν ξεκάθαρα το κινητό τηλέφωνο ως την αγαπημένη συσκευή των καταναλωτών. Σε συναλλακτικό επίπεδο, το κινητό τηλέφωνο χρησιμοποιείται για τραπεζικές συναλλαγές με μεγάλη επιτυχία, μέσω των υπηρεσιών m-Banking όλων των τραπεζών, οι οποίες γνωρίζουν εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Τα στοιχεία δείχνουν μια εντυπωσιακή αύξηση των χρηστών mobile banking. Στη Eurobank, ήδη πάνω από 1 στους 3 χρήστες e-Banking χρησιμοποίησε και το mobile banking, ενώ στο εννεάμηνο του 2017 ο αριθμός των συναλλαγών που εκτελέστηκε από το κινητό διπλασιάστηκε!

Παράλληλα, και το μέλλον των πληρωμών είναι σίγουρα «mobile» και δεν περιορίζεται μόνο στα κινητά τηλέφωνα. Η έκρηξη των διασυνδεδεμένων συσκευών (internet of things) με την παράλληλη εξάπλωση των βιομετρικών μεθόδων ταυτοποίησης, αναμένεται να δώσουν τεράστια ώθηση και στις ηλεκτρονικές πληρωμές, αλλάζοντας άρδην τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι καθημερινές συναλλαγές, μετατρέποντας τη διαδικασία πληρωμής σε μια απλή, σχεδόν «διάφανη» εμπειρία για τον χρήστη.

H Eurobank, αναγνωρίζοντας τη μεγάλη διείσδυση των ψηφιακών μέσων στη σύγχρονη τραπεζική δημιουργεί ένα οικοσύστημα ψηφιακής τραπεζικής εξυπηρέτησης, με επίκεντρο εξελιγμένες, mobilefirst ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που στόχο έχουν να βρίσκονται δίπλα στους πελάτες της, προσφέροντάς τους αμεσότητα, διαφάνεια και ελκυστική εμπειρία χρήσης στις καθημερινές τους συναλλαγές, οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε επαφή επιλέξουν.

winbank mobile από την Τράπεζα Πειραιώς

Η Τράπεζα Πειραιώς, πιστή στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που θέλει να παρέχει, προσφέρει τη νέα εφαρμογή winbank mobile banking με στόχο τη διευκόλυνση και των λιγότερο έμπειρων χρηστών – πελατών ψηφιακών υπηρεσιών. Η νέα εφαρμογή για κινητά αντικατοπτρίζει τις βασικές αξίες της τράπεζας, οι οποίες είναι ο προσανατολισμός στον πελάτη και ο χαρακτήρας καινοτομίας σε συνδυασμό με την αίσθηση φιλικότητας.

Η απλότητα, ευκολία και ταχύτητα είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της νέας εφαρμογής η οποία απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Οι εταιρείες μπορούν να πραγματοποιούν τις συναλλαγές από το κινητό τους μέσω της νέας υπηρεσίας winbank web banking για επιχειρήσεις, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία responsive η οποία την καθιστά προσβάσιμη από όλες τις συσκευές του χρήστη (υπολογιστής, tablet, smartphone).

Η νέα εφαρμογή winbank mobile καλύπτει τις ανάγκες των χρηστών παρέχοντας πλήρη ασφάλεια και εύκολη πλοήγηση ακόμη και για όσους δεν έχουν εξοικειωθεί με τις online τραπεζικές υπηρεσίες.

Ειδικότερα:

• Η εφαρμογή ενδυναμώνει την εμπιστοσύνη του πελάτη μέσω ενός απλού, συνοπτικού και φιλικού σχεδιασμού.
• Είναι τόσο εύκολη στη χρήση, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους χρήστες, ακόμα και από τους λιγότερο έμπειρους ή λιγότερο εξοικειωμένους στη χρήση on line τραπεζικών υπηρεσιών.
• Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη δυνατότητα μορφοποίησης των διαθέσιμων προϊόντων και λειτουργιών, ώστε ο χρήστης να μπορεί να διατηρήσει την υπηρεσία απλή και ξεκάθαρη, αλλά όταν θέλει να μπορεί να έχει πρόσβαση σε περισσότερες ή πολυπλοκότερες λειτουργίες.
• Παρέχει ένα γρήγορο τρόπο πρόσβασης στα βασικά οικονομικά στοιχεία του χρήστη, ενώ ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση και σε περαιτέρω πληροφόρηση αν το επιθυμεί.
• Λειτουργεί γρήγορα και τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας, επιβεβαιώνοντας στον πελάτη ότι η συναλλαγή ή λειτουργία που εκτέλεσε πραγματοποιήθηκε.
• Η είσοδος πραγματοποιείται εύκολα με τη χρήση 4ψήφιου PIN ή με το δακτυλικό αποτύπωμα.
• Οι εγχρήματες συναλλαγές ολοκληρώνονται απλά με τη χρήση 4ψήφιου PIN ή με το δακτυλικό αποτύπωμα προσφέροντας τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία για τον πελάτη

Όπως επισημαίνει ο κ. Φάνης Σκλαβενίτης, Διευθυντής Ηλεκτρονικής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς, «Η νέα υπηρεσία μας για κινητά, έχει σχεδιαστεί να προσφέρει διαύγεια στην απεικόνιση των οικονομικών πληροφοριών των πελατών, να τους βοηθάει να αναγνωρίζουν εύκολα την οικονομική τους κατάσταση και να πραγματοποιούν γρήγορα, απλά και με ασφάλεια τις καθημερινές λειτουργίες τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ενεργοί πελάτες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε πλήθος χρηστών από την αρχή του έτους, ενώ κατά μέσο όρο τη χρησιμοποιούν κάθε δύο ημέρες».

Η νέα γενιά πληρωμών περνάει από το... κινητό

Τα ψηφιακά πορτοφόλια συνεχώς εμπλουτίζονται με νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, καθώς το πάντρεμα της σύγχρονης τραπεζικής με το κινητό τηλέφωνο και ειδικά το smartphone εγγυάται την ασφάλεια και την ταχύτητα των συναλλαγών. Εάν στην εξίσωση αυτή μπουν και οι ανέπαφες συναλλαγές, οι οποίες στη χώρα μας αναπτύσσονται ραγδαία, τότε η ευκολία στις καθημερινές πληρωμές παύει να είναι ζητούμενο για τους καταναλωτές, αλλά πλέον είναι πραγματικότητα. Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών πορτοφολιών δεν καταργεί απλώς το παραδοσιακό πορτοφόλι με τα μετρητά, αλλά υποκαθιστά ακόμη και την χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, αφού για να ολοκληρωθεί μια συναλλαγή δεν χρειάζεται κανείς να επιδείξει ή να έχει μαζί του το πλαστικό χρήμα. Αρκεί ένα έξυπνο κινητό τηλέφωνο και η κάρτα που θα έχει ήδη καταχωρηθεί σε μια τραπεζική εφαρμογή, και οι πληρωμές εκτελούνται ηλεκτρονικά στο δευτερόλεπτο!

Αυτή την καινοτομία, που ουσιαστικά σηματοδοτεί τη νέα γενιά πληρωμών στην ελληνική αγορά, παρέχει η Αlpha Bank, εμπλουτίζοντας το ψηφιακό πορτοφόλι της my Alpha wallet με τη λειτουργία Tap ‘n Pay. Πρόκειται για έναν πρωτοποριακό τρόπο πληρωμών που επιτρέπει ανέπαφες συναλλαγές στα τερματικά αποδοχής καρτών (POS) με το σήμα contactless, χρησιμοποιώντας μια οποιαδήποτε κάρτα της Αlpha Bank (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη) και ένα κινητό με λειτουργικό Android.

Για να χρησιμοποιήσει ένας κάτοχος κάρτας Αlpha Bank την υπηρεσία my Alpha wallet με Tap 'n Pay δεν χρειάζεται καν να προεγγραφεί στην υπηρεσία Alpha Web Banking. Αρκεί μια συσκευή κινητού με δυνατότητα NFC (Near Field Communication) και λογισμικό Android έκδοσης τουλάχιστον 4.4.2 ή μεταγενέστερης. Ο χρήστης ενεργοποιεί την υπηρεσία Tap ‘n Pay στο my Alpha wallet και δημιουργεί τον τετραψήφιο μυστικό κωδικό mPIN για τη χρήση της υπηρεσίας. Στη συνέχεια επιλέγει τις κάρτες που επιθυμεί να χρησιμοποιεί (μπορεί να εγγράψει περισσότερες από μία) και ενεργοποιεί τη δυνατότητα ανέπαφων πληρωμών με το κινητό του τηλέφωνο, με ένα tap στο αντίστοιχο εικονίδιο. Οι ανέπαφες πληρωμές μέσω του my Alpha wallet με Tap ‘n Pay καθίστανται εφικτές όταν ο χρήστης της υπηρεσίας την έχει επιλέξει ως τον κύριο τρόπο πληρωμής από τις ρυθμίσεις της συσκευής του.

Για να πραγματοποιηθούν πληρωμές μέσω της υπηρεσίας αυτής, ο χρήστης θα πρέπει να ενεργοποιήσει τη λειτουργία NFC στο κινητό του τηλέφωνο. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξει το εικονίδιο Tap ‘n Pay μέσα από την εφαρμογή my Alpha wallet και αφού ορίσει την κάρτα να εισάγει το mPIN. Κρατώντας το κινητό του μπροστά από το τερματικό (POS), η συναλλαγή ολοκληρώνεται.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπηρεσία my Alpha wallet με Tap 'n Pay δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να πραγματοποιήσει πληρωμές ακόμη και σε σημεία που δεν υπάρχει σήμα του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και σε ένα συνεχώς διευρυνόμενο δίκτυο φυσικών επιχειρήσεων.

Χρήσιμη συμβουλή: έχει καταγραφεί ότι σε περιπτώσεις που το κινητό βρίσκεται μέσα σε προστατευτική θήκη, υπάρχει το ενδεχόμενο να εμποδίζεται η ορθή αποστολή/λήψη δεδομένων μέσω της κεραίας NFC. Σε μια τέτοια περίπτωση, καλό είναι οι κάτοχοι να αφαιρούν τη θήκη και να δοκιμάσουν ξανά.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v