Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ξηρογιαννόπουλος (ΣΕΜΑ): Η τόνωση της ασφαλιστικής συνείδησης θα φέρει ανάπτυξη

Το πεδίο δράσης για τον κλάδο είναι ευνοϊκό και τα περιθώρια ανάπτυξης αρκετά μεγάλα, αρκεί η αγορά να περάσει τα σωστά μηνύματα στο επιχειρείν και με εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία να πείσει τον Έλληνα επιχειρηματία για τα θετικά της ιδιωτικής ασφάλισης,ανέφερε ο Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος.

Ξηρογιαννόπουλος (ΣΕΜΑ): Η τόνωση της ασφαλιστικής συνείδησης θα φέρει ανάπτυξη

Η τόνωση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα επιχειρηματία είναι το «κλειδί» για την αύξηση των ασφαλιστικών εργασιών στον τομέα των μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων, καθώς και για τον περιορισμό του επενδυτικού ρίσκου, σε μια περίοδο που λόγω της σταδιακής επιστροφής της οικονομίας στην κανονικότητα, καταγράφεται μια αργή, αλλά σταθερή, τόνωση της εισροής νέων ξένων και εγχώριων κεφαλαίων στην αγορά.

Τα ανωτέρω ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ), κ. Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος, μιλώντας στο 2ο ασφαλιστικό συνέδριο της Ναυτεμπορικής, που πραγματοποιήθηκε προημερών σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με τίτλο «Ιδιωτική Ασφάλιση: 4+1 βήματα προς το μέλλον».

Όπως ο ίδιος τόνισε, σε αυτή τη φάση, μερίδα των επιχειρηματιών βιώνοντας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, συνθήκες υπερφορολόγησης, καθώς και μείωσης της ζήτησης, πιέζονται από τα περιορισμένα περιθώρια κέρδους, αντιμετωπίζοντας προβλήματα ρευστότητας. Στην προσπάθειά τους λοιπόν να συμπιέσουν τα λειτουργικά τους κόστη ζητούν από όλους τους προμηθευτές τους καλύτερες τιμές, ακολουθώντας ανάλογη πολιτική και για το κόστος ασφάλισης.

Κατά τον κ. Ξηρογιαννόπουλο, νέες ασφαλιστικές εργασίες θα προέλθουν, είτε για την ασφάλιση νεοεισερχόμενων επενδύσεων σε υποδομές και νέες τεχνολογίες, είτε για την κάλυψη νέων ασφαλιστικών αναγκών που ανακύπτουν για τις επιχειρήσεις που μέχρι σήμερα παραμένουν δίχως ασφαλιστικό κάλυμμα.

Όπως υπογράμμισε, το πεδίο δράσης για τον κλάδο είναι ευνοϊκό και τα περιθώρια ανάπτυξης αρκετά μεγάλα, αρκεί η αγορά να περάσει τα σωστά μηνύματα στο επιχειρείν και με εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία να πείσει τον Έλληνα επιχειρηματία για τα θετικά της ιδιωτικής ασφάλισης και κυρίως για το γεγονός ότι το ασφαλιστικό κάλυμμα μειώνει το ρίσκο της οποιασδήποτε επένδυσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v