Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΓΕΔ: Αναβιώνει τις «λευκές συσκευές» ΙΖΟΛΑ

Ήδη διατίθενται στα καταστήματα οι πρώτες συσκευές ΙΖΟΛΑ νέας εποχής. Σύμφωνα με την εταιρία, συμβαδίζουν, σχεδιαστικά, με τις τάσεις της εποχής. Η ιστορία του γνωστού σήματος.

ΓΕΔ: Αναβιώνει τις «λευκές συσκευές» ΙΖΟΛΑ
Η Γ.Ε. Δημητρίου ΑΕΕ, εξελίσσοντας το ήδη ευρύ χαρτοφυλάκιο που αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά, κάνει το επόμενο, σημαντικό της βήμα, αναβιώνοντας μια ιστορική, ελληνική μάρκα, συνώνυμη με τη λευκή συσκευή στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή, αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Η ΙΖΟΛΑ, δημιούργημα του Παναγιώτη Δράκου, επιχειρηματία από τη Θήβα, ιδρύθηκε το 1930 και αποτέλεσε για τη χώρα, για πάνω από 50 χρόνια, μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους και παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως. Το 1951 παράχθηκε η πρώτη ελληνική ηλεκτρική κουζίνα ΙΖΟΛΑ και το 1952 το πρώτο ψυγείο. Από τότε και έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%.

Η ΙΖΟΛΑ μεσουράνησε στην ελληνική αγορά ως η βιομηχανία οικιακών συσκευών που έφερε «τον πολιτισμό στο σπίτι», όπως επιβεβαίωνε το σύνθημα που την ακολουθούσε για πολλές δεκαετίες. Αποτέλεσε ιστορικό παράδειγμα πρωτοπόρας ελληνικής βιομηχανίας, γεγονός το οποίο δείχνει τι μπορεί να επιτύχει η ελληνική επιχειρηματικότητα. Η περίπτωση της ΙΖΟΛΑ ταυτίστηκε με τη μάρκα που μεγαλουργεί, κυρίως για το καλό της πατρίδας και των εργαζομένων.

Όπως σημειώνει η εταιρία Γ.Ε. Δημητρίου, ήδη διατίθενται στα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών οι πρώτες κουζίνες ΙΖΟΛΑ νέας εποχής, σε τρεις τύπους: εμαγέ, κεραμικές και εντοιχιζόμενες.

Ο πρόεδρος της εταιρίας, Γιώργος Δημητρίου, δήλωσε για το νέο αυτό εγχείρημα: «Η ΙΖΟΛΑ υπήρξε μια θρυλική μάρκα, υπόδειγμα δημιουργικότητας μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και νιώθουμε υποχρεωμένοι να δώσουμε στη νέα γενιά καταναλωτών την ευκαιρία να τη γνωρίσει, να την εμπιστευτεί και να την αγαπήσει, όπως οι προηγούμενες».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v