Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Creta Farms: Αύξηση πωλήσεων 5,2% στο εξάμηνο

Πωλήσεις 50,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 5,2%, εμφάνισε στο α΄ εξάμηνο του 2015 η Creta Farms. Παράλληλα διεύρυνε το μερίδιο αγοράς που κατέχει, το οποίο ανέρχεται πλέον σε 25,5% σε αξία.

Creta Farms: Αύξηση πωλήσεων 5,2% στο εξάμηνο

Ενίσχυση των πωλήσεών της και διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της πέτυχε στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους η εταιρία Creta Farms. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 50,4 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρία ανήλθαν σε 50,1 εκατ. ευρώ το πρώτο μισό του 2015 και 47,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ήτοι αυξημένα κατά 5%.

Σύμφωνα με την εταιρία, σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμα σειρά προϊόντων «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό» καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών. Με αυτόν τον τρόπο το μερίδιο του brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ στο σύνολο της εταιρίας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδα σε σχέση με το 2014 και τον Ιούνιο MTD σε 26,4%.

Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε με +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%.

Το EBITDA του ομίλου ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ, έναντι 7,1 εκατ. το 2014 σημειώνοντας περιθώριο 10,4%. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρίας ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με την διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρία το 2014.

Ο κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου του έτους, επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και της αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς, Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας, ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητά μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία, ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα των προϊόντων μας».

Από τη μεριά του ο κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης, αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, δήλωσε: «Παρά το δυσμενές εξάμηνο με σημαντική ύφεση στην οικονομία, και με την επίδραση των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v