Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αύξηση πωλήσεων 26% σε Ελλάδα και Κύπρο για τα Public

Την αύξηση των μεριδίων αγοράς σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται ανακοίνωσε η αλυσίδα Public. Στα 25 εκατ. οι επισκέπτες στα καταστήματα εντός του 2015, 32 εκατ. οι επισκέπτες στα e-shop της εταιρίας.

Αύξηση πωλήσεων 26% σε Ελλάδα και Κύπρο για τα Public

Σημαντική αύξηση των πωλήσεών τους +26% παρουσίασαν τα Public, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, η μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, στο 11μηνο του 2015. Η πορεία της εταιρίας παρουσιάστηκε σε ειδική ενημερωτική εκδήλωση, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας Χρήστο Καλογεράκη.

Οπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η εταιρία, ολοκληρώνοντας 10 χρόνια επιτυχούς παρουσίας, τα καταστήματα Public καταγράφουν μια ιδιαιτέρως δυναμική πορεία στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά. Το 2015 επιτυγχάνουν διαρκή ισχυροποίηση της θέσης τους και των μεριδίων που κατέχουν σε όλες τις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησής τους. Συγκεκριμένα, αποτελούν τη #1 επιλογή των καταναλωτών για τις κατηγορίες βιβλίο, μουσική, ταινίες και gaming, ενώ φέτος τα Public κατέκτησαν και την #1 θέση σε πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας και αξεσουάρ, ανάμεσα στις αλυσίδες λιανικής της εγχώριας αγοράς (11μηνο 2015).

Στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του 2015 συνέβαλε μεταξύ άλλων και η στρατηγική επιλογή των Public να ενισχύσουν το υπάρχον πρoϊοντικό τους χαρτοφυλάκιο με την είσοδό τους και στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες, στρατηγική που αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω και μέσα στο 2016.

Την υψηλή θέση που κατέχουν τα Public στην προτίμηση των καταναλωτών επιβεβαιώνει η συνεχής διεύρυνση της επισκεψιμότητας των καταστημάτων. Η Διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τα 25 εκατ. στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με αντίστοιχη δυναμική κινείται και η βάση των online επισκεπτών των e-shop της εταιρίας (www.public.gr και www.public-cyprus.com.cy), με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τα 32 εκατ., αυξημένοι κατά 30% συγκριτικά με το 2014.

Σχολιάζοντας την επιχειρηματική πορεία των Public, ο Διευθύνων Σύμβουλος Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Το 2015 αποτελεί έτος αναφοράς για εμάς καθώς, σε μία αντικειμενικά δύσκολη χρονιά, κινούμαστε με σημαντική αύξηση πωλήσεων και εντυπωσιακή βελτίωση όλων των οικονομικών μας δεικτών. Παράλληλα, στο 11μηνο του 2015, έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση σε επίπεδο λιανεμπορίου, σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ κινούμαστε με ιδιαίτερα ανοδικά μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας που θα παρέχει κίνητρα ανάπτυξης στους ανθρώπους μας, αλλά κι ένα μοναδικό προορισμό για τους πελάτες μας. Το Public αποτελεί αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων που, όπως αναφέρουν τόσο οι πελάτες μας, όσο και όλοι οι συνεργάτες μας, εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στο ελληνικό κοινό».

Στα πετυχημένα αποτελέσματα της εταιρίας, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η επένδυσή της σε ένα μεγάλο πλάνο ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της. Σήμερα, τα καταστήματα Public απασχολούν 1.500 εργαζόμενους στα 48 καταστήματά τους σε Ελλάδα και Κύπρο. Την περίοδο μάλιστα των Χριστουγέννων, το προσωπικό της εταιρίας ενισχύεται με την πρόσληψη 417 νέων εποχικών υπαλλήλων.

Καταλύτη για τη συνεχή ισχυροποίηση της θέσης και την αύξηση των οικονομικών μεγεθών των Public αποτελεί επιπλέον και η ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρίας, που δίνει έμφαση στον πελάτη επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες προς όφελός του. Χαρακτηριστικά, εντός του 2015, τα καταστήματα υλοποίησαν την εφαρμογή Τζίνι, που αλλάζει τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Το Τζίνι ενημερώνει real time τους πωλητές των καταστημάτων για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν ακόμη περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η ανάπτυξη της εφαρμογής αποτελεί πρωτοβουλία της εσωτερικής έμπειρης ομάδας καινοτομίας του τμήματος IT της εταιρίας.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v