Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Wyndham: Επέκταση-εξπρές με εφαλτήριο την αθηναϊκή Ριβιέρα

Αθηναϊκή Ριβιέρα και Λουτράκι οι δύο πρώτοι στόχοι του αμερικανικού ξενοδοχειακού ομίλου. Πέντε μονάδες στους επόμενους εννιά μήνες θα διαθέτει στην Αττική η Wyndham. Το μοντέλο ανάπτυξης, οι επενδύσεις και η στρατηγική συνεργασία με Zeus International.

Wyndham: Επέκταση-εξπρές με εφαλτήριο την αθηναϊκή Ριβιέρα

Με ρυθμό… καλπασμού επέλεξε να εισέλθει στην ελληνική αγορά ο αμερικανικός ξενοδοχειακός «δεινόσαυρος» Wyndham Hotel Group.

Λίγες ώρες πριν τα επίσημα εγκαίνια, χθες βράδυ, του πρώτου του ξενοδοχείου στην Αθήνα (του Wyndham Grand Athens της Πλ. Καραϊσκάκη που ανήκει στον όμιλο Viohalco), ο διεθνής όμιλος φρόντισε να προαναγγείλει τις επόμενες κινήσεις του, που προβλέπουν την ένταξη στο δίκτυό του συνολικά 20 ξενοδοχείων στα Βαλκάνια, τα περισσότερα από τα οποία θα βρίσκονται στην Ελλάδα.

Η επέκταση του Wyndham Hotel Group στην αθηναϊκή Ριβιέρα και την ευρύτερη ξενοδοχειακή αγορά της Αττικής παραπέμπει μάλλον σε… επέλαση. Κι αυτό καθώς ο πρόεδρος του ομίλου Geoff Ballotti προανήγγειλε χθες το πρωί πως πρόκειται να λειτουργήσει συνολικά 5 ξενοδοχεία στην Αττική στους επόμενους λίγους μήνες: το Wyndham Grand Athens της Πλ. Καραϊσκάκη που εγκαινιάστηκε χθες, δύο ξενοδοχεία στο Λουτράκι τα οποία θα λειτουργήσουν την 1η Μαΐου κι άλλα δύο στην υπό διαμόρφωση αθηναϊκή Ριβιέρα τα οποία θα ανοίξουν τις πύλες του το 2018 και θα αρχίσουν να δέχονται κρατήσεις από την 1η Ιανουαρίου 2018.

Πρόκειται για τον πρώτο κύκλο επέκτασης της Wyndham, η οποία προβλέπει την ανάπτυξη συνολικά 20 ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, σε συνεργασία με την ελληνικών συμφερόντων εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Zeus International.

Θεμέλιο «βάθρο» και εφαλτήριο της επέκτασης του ομίλου στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή θα αποτελέσει το ξενοδοχείο πέντε αστέρων Wyndham Grand Athens του ομίλου Στασινόπουλου (Viohalco) στην Πλ. Καραϊσκάκη.

Στο ξενοδοχείο υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 6 εκατ. ευρώ, προκειμένου να ενταχθεί στην αλυσίδα-ναυαρχίδα «Wyndham Grand» του διεθνούς ομίλου, ο οποίος διαθέτει συνολικά 10 εμπορικά σήματα (brands) στο χαρτοφυλάκιό του. Διαθέτει 376 δίκλινα δωμάτια. Ο μικρότερος τύπος δωματίου προσφέρει επιφάνεια 25 τ.μ. ενώ η προεδρική σουίτα καλύπτει 90 τ.μ.

Η μονάδα στοχεύει στην αγορά επαγγελματικών συναντήσεων και για τον σκοπό αυτό διαθέτει 14 αίθουσες συναντήσεων συνολικής επιφάνειας 2.500 τ.μ. Η μονάδα διαθέτει εστιατόριο, μπαρ, spa και πάρκινγκ 150 θέσεων. Στην  ταράτσα του (ένατος όροφος) λειτουργεί roof garden 450 τ.μ., με πισίνα και θέα 360 μοιρών, όπου λειτουργεί το εστιατόριο «the above».

Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, η συμφωνία της ιδιοκτήτριας Viohalco με τον όμιλο Wyndham και τη Zeus International είναι κατ’ αρχάς διάρκειας 10 ετών.

Το μοντέλο συμφωνίας για τη διαχείριση του Wyndham Grand Athens αποτυπώνει και τον πυρήνα της συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας της Wyndham με τη Zeus International, στην οποία θα βασιστεί η επέκταση του ομίλου στην περιοχή και η ένταξη των 20 νέων μονάδων στο δίκτυό του.

Σύμφωνα με το μοντέλο που έχουν υιοθετήσει οι δύο πλευρές, ο όμιλος Wyndham παραχωρεί τη χρήση εμπορικών του σημάτων ενώ τη διαχείριση των ξενοδοχείων που θα εντάσσονται σε αυτά αναλαμβάνει η Zeus International.

Δύο νέες αλυσίδες                 

Αυτό που έγινε ευδιάκριτο από την παρουσία του προέδρου του Wyndham Hotel Group στην Αθήνα είναι το γεγονός πως ο όμιλος ήρθε για να μείνει και ίσως όχι μόνο με ξενοδοχεία. Ο όμιλος, άλλωστε, εκτός των 8.000 ξενοδοχείων που είναι ενταγμένα στο δίκτυό του, κατέχει, μεταξύ άλλων, ηγετική θέση παγκοσμίως στον χώρο των παραθεριστικών κατοικιών

Ένα από τα χαρακτηριστικά του ομίλου επιπλέον είναι η ταχύτητα ανάπτυξής του στις αγορές που επιλέγει να δραστηριοποιηθεί. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της γειτονικής Τουρκίας, όπου ξεκίνησε με ένα χαρτοφυλάκιο 20 ξενοδοχείων, λειτουργεί ήδη 53 και, μόνο εντός του 2017, πρόκειται να προσθέσει επιπλέον 11 μονάδες.

Ίσως το ισχυρότερο «όπλο» της Wyndham και δέλεαρ για την ένταξη πρόσθετων ξενοδοχείων στο δίκτυό της είναι το πρόγραμμα επιβραβεύσεων (loyalty program) στο οποίο είναι εγγεγραμμένοι 55 εκατ. πελάτες-μέλη απ’ όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα  είναι βραβευμένο και θεωρείται το καλύτερο του κόσμου. Ακριβώς για να προσελκύει, μάλιστα, ολοένα περισσότερα μέλη-πελάτες σε αυτό, έχει την ανάγκη να τους προσφέρει διαρκώς περισσότερα ξενοδοχεία σε ολοένα περισσότερες χώρες του κόσμου. Η Ελλάδα μέχρι σήμερα δεν συμπεριλαμβανόταν στις  επιλογές που πρόσφερε στους πελάτες της αφού δεν διέθετε κανένα ξενοδοχείο στη χώρα μας.

Το άμεσο αποτέλεσμα στον ελληνικό τουρισμό από την είσοδο της Wyndham στην ελληνική αγορά αφορά την ταυτόχρονη άφιξη δύο νέων διεθνών αλυσίδων του ομίλου: τη «ναυαρχίδα» Wyndham Grand και τη Ramada, η οποία λειτουργεί ήδη 800 ξενοδοχεία σε 64 χώρες.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ομίλου, μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2018 θα λειτουργούν στην Ελλάδα 3 ξενοδοχεία Wyndham  (στην Πλ. Καραϊσκάκη στην Αθήνα, στο Λουτράκι και στην αθηναϊκή Ριβιέρα) και 2 Ramada (από ένα στο Λουτράκι και στην αθηναϊκή Ριβιέρα).

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και επικεφαλής της Zeus International Χάρη Σιγανό, στο Λουτράκι πρόκειται να αναπτυχθούν (και θα λειτουργήσουν από 1η Μαΐου φέτος) δύο διαφορετικά ξενοδοχεία στις  εγκαταστάσεις του σημερινού συγκροτήματος Poseidon Resort.

Ο Χ. Σιγανός χαρακτήρισε τις εγκαταστάσεις ως ένα από τα καλύτερα ξενοδοχειακά οικόπεδα της Αττικής και της Κορινθίας, που απέχει μόλις 50 λεπτά από το κέντρο της Αθήνας, βρίσκεται πολύ κοντά στην Επίδαυρο και στο Ναύπλιο, ενώ προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε δημοφιλείς πόλους όπως η Ολυμπία και οι Δελφοί.

Στο Wyndham Loutraki Poseidon Resort η μονάδα θα διαθέτει 107 δωμάτια και βίλες με ιδιωτικές πισίνες και  θα προσφέρει υψηλά επίπεδα ιδιωτικότητας. Η δεύτερη μονάδα θα ενταχθεί στην αλυσίδα Ramada και θα ονομάζεται Ramada Loutraki Poseidon Resort. Θα διαθέτει 196 δωμάτια, συνεδριακούς χώρους 1.500 τ.μ. και παραλιακούς χώρους εστίασης.

Φιλοδοξία του ομίλου, όπως ανέφερε ο Χ. Σιγανός, είναι με τις δύο νέες μονάδες να ανακτήσει το Λουτράκι την παλιά του αίγλη και να ξαναμπεί στον τουριστικό χάρτη.

Η Wyndham θα αποκτήσει παρουσία στην υπό διαμόρφωση αθηναϊκή Ριβιέρα σε εννέα μήνες (Ιανουάριος 2018). Εκεί θα λειτουργήσουν δύο νέες μονάδες σε υπάρχοντα ξενοδοχεία, στα οποία θα υλοποιηθούν αντίστοιχες επενδύσεις αναβάθμισης.

Πρόκειται για το σημερινό ξενοδοχείο Aqua Marina, το οποίο θα μετεξελιχθεί σε Wyndham Garden Attica Riviera και το υπάρχον ξενοδοχείο Mare Nostrum, το οποίο θα αναβαθμιστεί πλήρως σε Ramada Plaza Attica Riviera.

Στις δύο μονάδες τα έργα αναβάθμισης θα ολοκληρωθούν το 2018 ενώ τα συστήματα κρατήσεων προγραμματίζεται να ανοίξουν από την 1η Ιανουαρίου του 2018.

Από το σύνολο των 20 ξενοδοχείων που σχεδιάζει να εντάξει στο δίκτυό της η Wyndham εκτιμάται ότι περί τα 15, σύμφωνα με πηγή του ομίλου, θα λειτουργήσουν σε προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα νησιά. Τα υπόλοιπα αναμένεται να αφορούν, αρχικά, μονάδες στην Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, όπου ήδη διαχειρίζεται ξενοδοχεία η Zeus International.

Ο πρόεδρος του ομίλου Wyndham απέφυγε να αναφερθεί στο ύψος των επενδύσεων του ομίλου στην Ελλάδα, επικαλούμενος πάγια πρακτική του, καθώς είναι εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης. Δήλωσε, ωστόσο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά αισιόδοξος για την πορεία του ελληνικού τουρισμού αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης από τις ΗΠΑ κατά το 2017.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v