Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Ανεβασμένο» 2018 βλέπει ο όμιλος Σαράντη

Αύξηση πωλήσεων στους πρώτους μήνες του 2018 πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς, καταγράφει η Σαράντης. Η νέα θυγατρική στην Ουκρανία και η στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου.

«Ανεβασμένο» 2018 βλέπει ο όμιλος Σαράντη

Αυξημένους ρυθμούς ανάπτυξης πωλήσεων καταγράφει τους πρώτους μήνες του 2018 ο όμιλος Σαράντη, χρονιά όπου πέραν της οργανικής ανάπτυξης εκτιμάται ότι θα καταγραφούν και τα πρώτα οφέλη από τις πρόσφατες επεκτατικές κινήσεις του.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, κατά τους πρώτους μήνες του έτους παρατηρείται αύξηση πωλήσεων κατά 6%, το οποίο προέρχεται από το σύνολο των δραστηριοτήτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Το ποσοστό μάλιστα θεωρείται διατηρήσιμο, καθώς η διοίκηση του ομίλου -κατά τη διάρκεια της τελευταίας τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές- έδωσε μέρος των εκτιμήσεών της για την τρέχουσα χρήση, υπολογίζοντας ότι για το σύνολο του έτους οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 7%. Σημειώνεται πως το 2017, ο όμιλος εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 4,3% (+2,02% στην Ελλάδα και +5,6% στις διεθνείς θυγατρικές της).

Την ίδια στιγμή, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι στην τρέχουσα χρήση θα υπάρξει νέα βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, ακολουθώντας την τάση του 2017, όπου η καθαρή μετά φόρων κερδοφορία του ομίλου οδηγήθηκε σε αύξηση κατά 17%.

Δεδομένου δε ότι κατά το 2017 η ανάπτυξη του ομίλου υπήρξε οργανική, το 2018, μετά τις προσαρτήσεις της τσεχικής Saneca και της ουκρανικής Ergopack, οι εξελίξεις για τα μεγέθη του ομίλου προδιαγράφονται περαιτέρω θετικές.

Η 10η αγορά

Χρειάστηκε περισσότερο από μια δεκαετία, ώστε ο όμιλος Σαράντη να επιστρέψει, με νέους φυσικά όρους, στην αγορά της Ουκρανίας. Ήταν το 2006, όταν με μια κίνηση ο όμιλος είχε δημιουργήσει θυγατρικές σε Τουρκία, Ουκρανία και Ρωσία, απ' όπου αποχώρησε σε λιγότερο από μια διετία, κρίνοντας κοστοβόρα και ασύμφορη την εμπορική του παρουσία εκεί.

Το 2018, ωστόσο, ο όμιλος, κατά την πάγια τακτική του, προχώρησε στην εξαγορά της παραγωγικής μονάδας Ergopack, η οποία ταυτοχρόνως διαθέτει ένα έτοιμο εμπορικό δίκτυο τόσο στην ντόπια αγορά όσο και σε αγορές-δορυφόρους όπως η Ρωσία, η Λευκορωσία, το Καζακστάν, η Μολδαβία, το Αζερμπαϊτζάν, η Γεωργία, η Πολωνία, η Λετονία.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, τα προσεχή χρόνια στο εν λόγω δίκτυο θα «φορτωθούν» και τα υπόλοιπα ιδιοπαραγόμενα καλλυντικά προϊόντα του ομίλου, ενώ η μεσοπρόθεσμη εκτίμηση είναι πως η νέα θυγατρική που χτίζεται στα θεμέλια της Εrgopack θα διπλασιάσει τις πωλήσεις την προσεχή πενταετία (29 εκατ. δολάρια πωλήσεις το 2017).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v