Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ανοιχτή για εξαγορές η Interamerican

Τι υποστηρίζουν τα στελέχη της Interamerican για μια σειρά θεμάτων που απασχολούν τον ασφαλιστικό κλάδο. Τι λένε για τιμολόγια αυτοκινήτων και για την τάση συγκέντρωσης στον χώρο της ιδιωτικής υγείας. Ανοιχτή σε εξαγορές η εταιρεία.

Ανοιχτή για εξαγορές η Interamerican

Τις θέσεις της για μια σειρά σημαντικών θεμάτων που αφορούν τον ασφαλιστικό κλάδο εξέφρασε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου η Interamerican, βασικό θέμα της οποίας ήταν η παρουσίαση των περυσινών της οικονομικών επιδόσεων.

Χαρακτηριστική είναι η εκτίμηση του διευθύνοντος συμβούλου της Γιάννη Καντώρου, ότι προβλέπει συγκέντρωση της ασφαλιστικής αγοράς κυρίως στους γενικούς κλάδους, αφήνοντας μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο η εταιρεία του να προχωρήσει σε εξαγορές ή απορροφήσεις μικρότερων εταιρειών. «Εξετάζουμε τα πάντα και κοιτάζουμε αν υπάρχουν ευκαιρίες. Μπορούμε να διαχειριστούμε μεγαλύτερο όγκο εργασιών με πολύ αποδοτικό τρόπο» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στο ερώτημα του Euro2day.gr για το αν υπάρχει προβληματισμός για την τάση συγκέντρωσης που παρατηρείται στον χώρο της ιδιωτικής υγείας, ο CEO της Interamerican απάντησε:

«Δεν μας φοβίζει η παρατηρούμενη συγκέντρωση στον κλάδο. Σήμερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι ο βασικότερος χρηματοδότης των ιδιωτικών κλινικών και θεωρούμε πως η αρχή της ισότιμης σχέσης παραβιάζεται από αυτές (π.χ. ιατρικά πρωτόκολλα). Ελπίζω ότι η συγκέντρωση στον κλάδο θα οδηγήσει σε πιο ισότιμες σχέσεις, γεγονός που θα ωφελήσει τόσο τις δύο πλευρές όσο κυρίως τους πελάτες. Το ζητούμενο είναι να μεγαλώσει η πίτα και αυτό δεν μπορεί παρά να γίνει μέσα από την προσφορά φτηνότερων προϊόντων. Οι σχέσεις θα πρέπει να εξετασθούν από την αρχή, χωρίς να θεωρηθεί η συζήτηση αυτή ως ένα power game. Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία, τότε η ζήτηση θα μείνει στα ίδια επίπεδα, με αποτέλεσμα να μην ωφελούνται ούτε οι κλινικές. Έχω την εντύπωση πως στον διάλογο αυτό θα βρούμε ανταπόκριση».

Στον κλάδο αυτοκινήτου αναφέρθηκε ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing, ο οποίος απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις του Euro2day.gr σημείωσε:

• Η εταιρεία έχει διαπιστώσει την αύξηση της κυκλοφοριακής κίνησης τόσο από τα επίσημα στοιχεία όσο και από τις αποζημιώσεις που καταβάλλει.

• Στα τέλη του 2017 η Interamerican προχώρησε σε μειώσεις τιμολογίων σε είκοσι νομούς της χώρας και επί του παρόντος δεν σχεδιάζεται κάποια αύξηση τιμών. Σε βάθος χρόνου, η εταιρεία θα δράσει ανάλογα με τις εξελίξεις που θα υπάρξουν.

• Στο σύνολο της αγοράς, ο κλάδος αυτοκινήτου είχε πολλές φορές ξεφύγει από τα πλαίσια της λογικής σε ό,τι αφορά τις τιμολογήσεις, ωστόσο η κανονικότητα επανέρχεται σιγά σιγά.

• Πέρα από την τιμολόγηση συμβολαίων ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα, σε δύο περίπου μήνες θα προσφερθεί τιμολόγηση ανάλογα και με το πόσο επικίνδυνα οδηγεί κάποιος. Αυτό θα γίνει μέσα από εφαρμογή που θα αξιολογεί την οδηγητική συμπεριφορά και θα συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Το προϊόν αυτό είναι καινοτόμο όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, όπου σε ορισμένες χώρες λειτουργεί μόλις δύο-τρία χρόνια. Πολύ πιθανόν το προϊόν αυτό να μη βρει θετική ανταπόκριση από το σύνολο των πελατών, ωστόσο στα πλαίσια αποστολής της Interamerican είναι να φέρνει τέτοια προϊόντα που θα περιορίζουν τα ατυχήματα, έστω και αν αυτά απευθύνονται μόνο σε ένα κομμάτι της αγοράς. Άλλωστε, όσοι διαφωνούν, μπορούν να διατηρούν συμβόλαια όπως αυτά που ήδη διαθέτουν.

Τέλος, ο γενικός διευθυντής οικονομικών υπηρεσιών Martin Hargas επισήμανε πως η πολιτική που ακολουθεί η Interamerican στις επενδύσεις της είναι πολύ συντηρητική, θέτοντας σε δεύτερη μοίρα τις αποδόσεις (πάνω από το 90% των κερδών είναι αμιγώς λειτουργικό). Ειδικότερα, το 92% των επενδύσεων είναι τοποθετημένο σε τίτλους αξιολογημένους από «Α και πάνω», ενώ στο υπόλοιπο 8% συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων ελληνικά ομόλογα και καταθέσεις.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v