Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καντώρος: Στόχος της Interamerican είναι η μεγέθυνση της ασφαλιστικής αγοράς

«Πρέπει να ενημερώσουμε, να πείσουμε, να εκπαιδεύσουμε, να αλλάξουμε τις νοοτροπίες και τις συμπεριφορές των ανθρώπων, ώστε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς», ανέφερε ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού.

Καντώρος: Στόχος της Interamerican είναι η μεγέθυνση της ασφαλιστικής αγοράς

Για την INTERAMERICAN, ο κύριος στόχος για την προοπτική της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας είναι η μεγέθυνση της ασφαλιστικής αγοράς και όχι η αναδιανομή της ασφαλιστικής πίτας.

Αυτή η προσέγγιση απαιτεί, όπως έχει επισημάνει ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, μια συνολική, κοινή αντίληψη της σύγχρονης πραγματικότητας από τις εταιρείες της ασφαλιστικής αγοράς και συντονισμένη προσπάθεια προς δύο κατευθύνσεις: πρώτον, προς την κατεύθυνση της απόλυτης ευθυγράμμισης με τις επιταγές της κανονιστικής συμμόρφωσης, της ασφαλιστικής δεοντολογίας και της ενίσχυσης της αξιοπιστίας και δεύτερον, προς την κατεύθυνση της αναγνώρισης του διαμορφούμενου οικονομικού, κοινωνικού και τεχνολογικού περιβάλλοντος και την υποστήριξη λύσεων που απαντούν στις σύγχρονες, πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες των πολιτών.

Ο επικεφαλής της INTERAMERICAN και κατά την πρόσφατη εκδήλωση των βραβεύσεων για τα φυσικά Δίκτυα Πωλήσεων της Εταιρείας, είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τη μεγάλη εικόνα για τις εξελίξεις στο περιβάλλον, ειδικότερα την ασφαλιστική αγορά και πολύ περισσότερο για τη συνέχεια της INTERAMERICAN και των Συνεργατών της, εστιάζοντας στην αποστολή και το αποτέλεσμα. «Πρέπει να ενημερώσουμε, να πείσουμε, να εκπαιδεύσουμε, να αλλάξουμε τις νοοτροπίες και τις συμπεριφορές των ανθρώπων, ώστε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς» τόνισε, απευθυνόμενος σε ένα κοινό 800 Συνεργατών και διοικητικών στελεχών της Εταιρείας.

Ο Γιάννης Καντώρος υπογράμμισε την αισιοδοξία του για τη συνέχεια: «Έχουμε αφήσει πίσω μας μια δύσκολη περίοδο και πρέπει να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις του μέλλοντος. Οφείλουμε να σκεφτόμαστε δημιουργικά: ως πολίτες, ποιά είναι η Ελλάδα που θέλουμε και ως επαγγελματίες των ασφαλίσεων, ποια είναι η INTERAMERICAN που θέλουμε και σε προσωπική κατεύθυνση, πώς θα εξελιχθούμε και θα αναπτυχθούμε στην εργασία μας» επεσήμανε, παρατηρώντας ότι οι μεταβολές που συμβαίνουν θα επηρεάσουν όλους και γι’ αυτό, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στην «εξίσωση» της προόδου τόσο στον εταιρικό όσο και στον προσωπικό σχεδιασμό όλων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος αναφέρθηκε:

• Στην καταλυτική «επέλαση» της τεχνολογίας, που αλλάζει τον τρόπο ζωής, επηρεάζει άμεσα την οικονομική δραστηριότητα και αναμένεται να αλλάξει δυναμικά και την ασφαλιστική εργασία - από τον τρόπο οργάνωσης, προσέγγισης και διαχείρισης της σχέσης με τους πελάτες μέχρι τον τρόπο ανάληψης του ρίσκου. Σε αυτό το παζλ, κάθε Συνεργάτης θα πρέπει να βρει την κατάλληλη θέση και να αναπροσδιορίσει τον ρόλο του.

• Στην «έξυπνη» αποτελεσματικότητα, αφού θα χρειαστεί να επιτευχθούν περισσότερα με λιγότερους οικονομικούς πόρους μεν, αλλά με την τεχνολογία να συμπληρώνει τους χώρους που δημιουργούνται για οικονομικότερη διαχείριση.

• Στην τάση της απόλυτης εξειδίκευσης, καθώς η εποχή που όλοι μπορούσαν να κάνουν «λίγο απ’ όλα» έχει παρέλθει. Οι ασφαλιστικές εταιρείες, όπως και οι άνθρωποι στον διοικητικό ιστό και τις πωλήσεις, θα πρέπει να βρουν τον δικό τους ειδικότερο χώρο, όπου μπορούν να δημιουργήσουν και να προσφέρουν μεγαλύτερη αξία.

• Στην αναμενόμενη αύξηση των μεγεθών στην ασφαλιστική αγορά, για την οποία θα πρέπει οι εταιρείες και τα Δίκτυα να προετοιμαστούν, ώστε να ανταποκριθούν διαχειριστικά. Οι Συνεργάτες των Πωλήσεων θα χρειαστεί να εξυπηρετούν με νέους τρόπους περισσότερους πελάτες, που θα έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις.

Ακολούθησε στο βήμα ο Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, που αναφέρθηκε στους τομείς που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ασφαλιστικό ενδιαφέρον: στις ασφαλίσεις και τις υπηρεσίες Υγείας, στις Συντάξεις, στα insurtech και τη διαχείριση των big data, στην αναγκαιότητα αναβάθμισης των ασφαλιστών από τον ρόλο του πωλητή σε αυτόν του συμβούλου, στις συνέπειες των κανονιστικών πλαισίων και στην εξατομίκευση των ασφαλιστικών λύσεων.

Μετά τις ομιλίες, η σκηνή υποδέχθηκε τους πρωταγωνιστές των πωλήσεων, του εταιρικού Δικτύου Agency και των συνεργαζομένων Πρακτόρων και Μεσιτών, που βραβεύθηκαν για τις παραγωγικές επιδόσεις τους κατά το 2017, ανά κατηγορία για όλους τους κλάδους: Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και λοιπών Γενικών ασφαλίσεων. Το κορυφαίο βραβείο τιμής για τη συνολική αριστεία και προσφορά στην Εταιρεία και την αγορά, από την κοινότητα του Δικτύου Agency, απονεμήθηκε στη Μαρία Παπαδοπούλου, ενώ ιδιαίτερης σημασίας για την κουλτούρα κοινωνικής υπευθυνότητας ήταν η βράβευση επτά Συνεργατών του Δικτύου για τη συνεισφορά τους στο πρόγραμμα «Αναδοχή Παιδιού» της ActionAid.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v