Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γραμμή του ρωμαϊκού μετρό έχει καθυστερήσει... 16 χρόνια

Όσο κι αν προσπαθεί να αναζωογονήσει την αναιμική οικονομία, ο Ιταλός πρωθυπουργός δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τη γραφειοκρατία και τους μπερδεμένους νόμους της χώρας του που καθυστερούν την ιταλική ανάπτυξη.

Γραμμή του ρωμαϊκού μετρό έχει καθυστερήσει... 16 χρόνια

Οι μεταρρυθμίσεις του Μαρέο Ρέντσι δεν λένε να επιλύσουν το θέμα της Γραμμής C του ρωμαϊκού μετρό, η οποία έχει καθυστερήσει... 16 ολόκληρα χρόνια. Ο Ιταλός πρωθυπουργός προχωρά σε μέτρα για την αναζωογόνηση της αναιμικής οικονομίας, αλλά η στασιμότητα του μεγάλου αυτού πρότζεκτ καταδεικνύει πως η Ιταλία έχει πολύ δρόμο μπροστά της.

Η Γραμμή C θα ένωνε τους δύο σημαντικότερους καθεδρικούς ναούς της πόλης, ενώ το έργο θα παραδινόταν πριν μπει το 2000. Δεκαέξι χρόνια αργότερα, η υπόγεια γραμμή δεν έχει ακόμη φτάσει στην πρώτη εκκλησία και ενδέχεται να μη φτάσει ποτέ στη δεύτερη, τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου.

Το Reuters μεταδίδει πως κανείς δε γνωρίζει που θα σταματήσει η γραμμή, ούτε πότε μπορεί να ανοίξει ο επόμενος σταθμός. Αυτό το «μπέρδεμα» αντανακλά παρόμοια προβλήματα σε πολλά ακόμη πρότζεκτς στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης, όπου η γραφειοκρατία και οι ασαφείς και μπερδεμένοι νόμοι καθυστερούν την ιταλική ανάπτυξη.

«Όλα τα προβλήματα, οι κακές συνήθειες και τα ελαττώματα (...) είναι προφανή από αυτό το πρότζεκτ», σχολίασε ο Λουίτζι Τζαμπαολίνο, επικεφαλής της εθνικής ελεγκτικής αρχής κατά την περίοδο 2010-2013.

Οι υπεύθυνοι για την οικοδόμηση του έργου εξηγούν ότι μέσα στα επτά τελευταία χρόνια αναγκάστηκαν να κάνουν 45 μεγάλες αλλαγές στα αρχικά σχέδια λόγω απαιτήσεων του κράτους, της πόλης και της ευρωζώνης που χρηματοδοτούν το πρότζεκτ και λαμβάνουν υπόψιν τους τα πάντα, από τα νέα πρότυπα για την ασφάλεια μέχρι τα αρχαιολογικά ευρήματα που είδαν το φως κατά τις εργασίες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v