Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι Κινέζοι αντιπρόσωποι απαιτούν αποζημιώσεις $4 δισ. από την Audi

Οι αντιπροσωπείες ισχυρίζονται πως η γερμανική εταιρία προσθέτει πολλούς διανομείς και επιδεινώνει μια γενικότερη πτώση στις πωλήσεις. Σχημάτισαν ένωση και ζητούν αποζημιώσεις για ζημιές τριών συνεχόμενων ετών.

Οι Κινέζοι αντιπρόσωποι απαιτούν αποζημιώσεις $4 δισ. από την Audi

Αποζημιώσεις ύψους 28 δισ. γουάν (τέσσερα δισ. δολάρια) απαιτούν οι κινεζικές αντιπροσωπείες της Audi, προκειμένου να καλύψουν απώλειες των τελευταίων τριών ετών που αποδίδουν στο γεγονός πως η αυτοκινητοβιομηχανία πρόσθεσε υπερβολικά πολλούς διανομείς. Η αντιπρόσωποι τονίζουν μεταξύ άλλων πως αυτή η κίνηση επιδείνωσε την πτώση στις πωλήσεις, που βοήθησε την BMW και την Mercedes-Benz να ξεπεράσουν τον περασμένο μήνα την Audi στα οχήματα πολυτελείας.

Οι αντιπρόσωποι συναντήθηκαν την Πέμπτη στην πόλη Σάνια της Κίνας και εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία γνωστοποίησαν ότι η καινούρια τους ένωση θα αντιταχθεί στον προγραμματισμένο σχηματισμό δεύτερης κοινοπραξίας της Audi στην Κίνα μέχρις ότου η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία καταφέρει να αγγίξει ετήσιες πωλήσεις ύψους ενός εκατομμυρίου στη χώρα.

Η εταιρία πούλησε λίγο παραπάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες στην Κίνα πέρυσι, περιλαμβανομένου του Χονγκ Κονγκ, επισημαίνει το Bloomberg.

«Αποσαφηνίζουμε τους ισχυρισμούς» για τις ζημιές μεταξύ 2014 και 2016, σχολίασε την Πέμπτη η Johanna Barth, εκπρόσωπος της Audi China. «Απ’ όσο γνωρίζουμε, οι συνολικές δραστηριότητες της Audi στην Κίνα ήταν κερδοφόρες αυτά τα τρία χρόνια», πρόσθεσε.

Από την άλλη, ο Song Tao, εκπρόσωπος της ένωσης αντιπροσώπων, έκανε λόγο για στενή συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία με στόχο «αμοιβαία οφέλη», αρνούμενος να διευκρινίσει τι είδους ενέργειες θα ακολουθήσουν οι αντιπροσωπείες αν δεν απαντηθούν οι απαιτήσεις τους.

Η Audi απέστειλε 591.554 μονάδες στην Κίνα πέρυσι, μαζί με το Χονγκ Κονγκ, νούμερο που αντιστοιχεί σε αύξηση 3,6%. Σύμφωνα με την Barth, η εταιρία αναζητά αποσαφήνιση των ισχυρισμών των αντιπροσώπων διότι δεν έχει θέσει στόχο για ένα εκατομμύριο μονάδες μέχρι το 2020 στην Κίνα, αναφέρει το πρακτορείο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v