Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προσεγγίζουν τις 1000 οι αιτήσεις που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο τετράμηνο φέτος 246 καταγγελίες, 540 παράπονα, 204 ερωτήματα καταναλωτών.

Προσεγγίζουν τις 1000 οι αιτήσεις που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Σε 990 ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος τα παράπονα/καταγγελίες, που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τη μεσολάβηση του οποίου αποζημιώθηκαν τα μέλη του από επιχειρήσεις "που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα", με το ποσό των 56.865,64 ευρώ, όπως επισημαίνεται σε σημερινή σχετική ανακοίνωση του φορέα. Συγκεκριμένα, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο τετράμηνο φέτος 246 καταγγελίες, 540 παράπονα, 204 ερωτήματα καταναλωτών.

Οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν από τη μεσολάβησή του με διαγραφή χρεών σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου, με το ποσό των 31.147,27 ευρώ και με επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών, με το ποσό των 12.498,99 ευρώ.

Ποσό ύψους 6.041,28 ευρώ έλαβαν ως αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα οι καταναλωτές/μέλη του ΚΕΠΚΑ που απευθύνθηκαν σε αυτό, 3.000 ευρώ για ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, 2.100 ευρώ από ασφαλιστικές υπηρεσίες, 1.188 ευρώ από δημόσιες υπηρεσίες, 600 ευρώ από επιστροφές προκαταβολών και 290,10 ευρώ για ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από απόσταση.

Μεταξύ άλλων, με την ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ απευθύνει εκ νέου κάλεσμα στους καταναλωτές "να γίνουν μέλη, στο Κέντρο, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα". Παράλληλα, με την ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ καλεί τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το Κέντρο, αφού όπως τονίζει, «όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν τα "στραβά" στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v