Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προχωρά ο διαγωνισμός για το δικαστικό μέγαρο της Αθήνας

Στη β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου εισέρχονται  ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΑΒΑΞ, INTRAKAT - ΤΕΚΑΛ και όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ για το κτιριακό έργο αρχικού προϋπολογισμού 205 εκατ. ευρώ.

Προχωρά ο διαγωνισμός για το δικαστικό μέγαρο της Αθήνας

Ωριμάζει από τη Μονάδα PPF του ΤΑΙΠΕΔ o διαγωνισμός για την ανέγερση του νέου Πρωτοδικείου και της Εισαγγελίας Αθηνών, καθώς αυτός πλέον εισέρχεται στη β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου.

Υπενθυμίζεται πως το αρμόδιο Υπουργείο Δικαιοσύνης είχε αναθέσει στο ΤΑΙΠΕΔ και ειδικότερα στη Μονάδα Ωρίμανσης Έργων, να προχωρήσει στον σχετικό διαγωνισμό για την ανέγερση του νέου δικαστικού συγκροτήματος μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και οι πέντε αρχικοί διεκδικητές, δηλαδή οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΑΒΑΞ, INTRAKAT - ΤΕΚΑΛ και όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, εισέρχονται στη β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου, όπου θα καθοριστούν τόσο οι τεχνικές προδιαγραφές αλλά και οι οικονομικοί όροι της σύμβασης, βάσει των οποίων θα κατατεθούν και οι τελικές δεσμευτικές προσφορές.

Το έργο έχει αρχικό προϋπολογισμό πέριξ των 200 εκατ. ευρώ, ωστόσο με βάση την εμπειρία των τελευταίων αντίστοιχων διαγωνισμών έργων ΣΔΙΤ για κτιριακά έργα, το αυξημένο κόστος υλικών και χρήματος αυξάνει σημαντικά το εκτιμώμενο ποσό.

Αναλυτικότερα, το αντικείμενο του συγκεκριμένου έργου είναι η χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση των κτιριακών υποδομών που θα στεγάσουν το Πρωτοδικείο και την Εισαγγελία Αθηνών κατά μέγιστο για διάστημα είκοσι πέντε (25) ετών. Η διάρκεια της σύμπραξης θα οριστικοποιηθεί κατά το Στάδιο Β.Ι (διάλογος) της Β’ Φάσης του Διαγωνισμού.

Το έργο αφορά στην ανάπτυξη σύγχρονων και λειτουργικών κτιριακών υποδομών που θα στεγάσουν το Πρωτοδικείο και την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών σε οικόπεδο το οποίο βρίσκεται επί των οδών Κυρίλλου Λουκάρεως, Κάλβου, Αν. Δέγλερη και Λεωφόρου Αλεξάνδρας.

Η σύμβαση σχετίζεται με έργο χρηματοδοτούμενο από τα Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σε περίπτωση που επιλεχθεί το σενάριο ύψους 180.291.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, το Δημόσιο θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του Τεχνικού Έργου με ποσό έως 25.000.000 ευρώ, το οποίο θα προέρχεται από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της ΕΕ– NextGenerationEU. Η δυνητική συμμετοχή του Δημοσίου θα καθοριστεί στο Στάδιο Β.Ι της Β’ Φάσης του Διαγωνισμού και αντίστοιχα, ο ακριβής προϋπολογισμός της Σύμβασης Σύμπραξης θα καθοριστεί βάσει των αποτελεσμάτων του διαλόγου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v