Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Και άλλες εταιρίες στον "χορό" των μειώσεων τιμών

Αυξάνεται καθημερινά ο αριθμός των επιχειρήσεων, εγχώριων και πολυεθνικών, οι οποίες προχωρούν σε μειώσεις ή «πάγωμα» τιμών σε βασικά προϊόντα και υπηρεσίες. Στον «χορό» των μειώσεων μπήκε και ο όμιλος Unilever.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Και άλλες εταιρίες στον χορό των μειώσεων τιμών
Αυξάνεται καθημερινά ο αριθμός των επιχειρήσεων, εγχώριων και πολυεθνικών, οι οποίες προχωρούν σε μειώσεις ή «πάγωμα» τιμών σε βασικά προϊόντα και υπηρεσίες. Μετά τη Vivartia, τη Nestle Ελλάς, τη SingularLogic, την Blue Star, τις Μινωικές Γραμμές και την ΑΒ Βασιλόπουλος, στον «χορό» των μειώσεων μπήκε και ο όμιλος Unilever.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος εταιριών Unilever προχωρά από τις 10 Ιουνίου έως και το τέλος του έτους σε μειώσεις από 3% έως 10% σε βασικά καθημερινά προϊόντα, όπως το ελαιόλαδο και το γάλα.

Σε ανακοίνωση την οποία εξέδωσε ο όμιλος την Παρασκευή το βράδυ ενημερώνει ότι προχωρά στη μείωση του τιμοκαταλόγου βασικών καθημερινών προϊόντων στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, προχωρά σε μείωση 4% στα ελαιόλαδα και στις μαργαρίνες Άλτις, 10% στο γάλα Becel pro-activ, 4% στις σκόνες πλυντηρίου Skip, 5% στο τσάι Lipton κίτρινο κλασικό, 6% στα υγρά πιάτων Svelto και 3% στα σαπούνια και αφρόλουτρα LUX.

Τον «δρόμο» που άνοιξαν οι εν λόγω εταιρίες αναμένεται να ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες και άλλες, αν και αρκετοί εκπρόσωποι επιχειρήσεων δηλώνουν αδυναμία υλοποίησης ενός τέτοιου μέτρου λόγω των χαμηλών περιθωρίων κέρδους που έχουν.

Από την πλευρά του το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, αλλά κυρίως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, ευελπιστεί ότι τις επόμενες ημέρες, και υπό την πίεση που υπάρχει στην αγορά, αρκετές εταιρίες θα προβούν σε ανάλογες κινήσεις, αυξάνοντας τον αριθμό των επιχειρήσεων απ' όλους τους κλάδους που «συμμορφώνονται» με τις επιταγές της κυβέρνησης για αυτοσυγκράτηση.

Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, σήμερα το απόγευμα ο υπουργός Ανάπτυξης θα έχει νέο κύκλο επαφών με φορείς της αγοράς.

Στο ραντεβού έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν εκπρόσωποι ελληνικών επιχειρήσεων και αλυσίδων σούπερ μάρκετ, από τους οποίους θα ζητηθεί να γνωστοποιήσουν σε τι μειώσεις στις τιμές των προϊόντων τους μπορούν να προβούν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v