Τηλέτυπος: Μικτές οι τάσεις στο α΄ 3μηνο 2006

Μείωση των δαπανών για τηλεοπτική διαφήμιση στο πρώτο τρίμηνο του 2006, αλλά και αύξηση της θεαματικότητας του καναλιού ανέφερε η διοίκηση της Τηλέτυπος, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της εταιρίας χθες σε Έλληνες αναλυτές.

Τηλέτυπος: Μικτές οι τάσεις στο α΄ 3μηνο 2006
Μείωση των δαπανών για τηλεοπτική διαφήμιση στο πρώτο τρίμηνο του 2006 εντόπισε η διοίκηση της Τηλέτυπος, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της εταιρίας χθες σε Έλληνες αναλυτές.

Η κάμψη των διαφημιστικών δαπανών για την τηλεόραση εκτιμάται στο 6%, αν και το μερίδιο αγοράς της Τηλέτυπος βελτιώθηκε στο 31%, αναφέρει η Marfin στο πρωινό της report. Ακόμη, η αύξηση του ανταγωνισμού οδήγησε σε άνοδο του κόστους, κυρίως λόγω των αυξανόμενων απαιτήσεων για προγράμματα, εξέλιξη που εμποδίζει την λειτουργική κερδοφορία του ομίλου.

Κατά τη διοίκηση της Τηλέτυπος στο β΄ εξάμηνο πρέπει να αναμένονται χαμηλότερα κόστη, κάτι που θα εξισορροπήσει τα συνολικά αποτελέσματα στο τέλος του έτους. Στο α΄ εξάμηνο του 2006 οι θεαματικότητες για τον Τηλέτυπο αυξήθηκαν τόσο στο σύνολο της ημέρας όσο και στο λεγόμενο prime time.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v