Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Λάμψα: Προς νέο ιστορικό ρεκόρ τζίρου το 2020

Αρχές Απριλίου ανοίγει τις πύλες του το τρίτο ξενοδοχείο «Athens Capital M Gallery»της εταιρείας στην Πλ. Συντάγματος. Ώθηση τζίρου από Αθήνα και Βελιγράδι. Τα «όπλα» του νέου ξενοδοχείου στο Σύνταγμα.

Λάμψα: Προς νέο ιστορικό ρεκόρ τζίρου το 2020

Στα επίπεδα ρεκόρ του 2018 διατηρήθηκαν το 2019 τα μεγέθη της εισηγμένης εταιρείας «Λάμψα Α.Ε» η οποία κατέχει ηγετική θέση στη ξενοδοχειακή «βιτρίνα» της Πλατείας Συντάγματος καθώς είναι ιδιοκτήτρια των πολυτελών ξενοδοχείων «Μεγάλη Βρετανία» και «Κινγκ Τζωρτζ» ενώ από την άνοιξη θα λειτουργεί και το «Athens Capital M Gallery» με την υπογραφή του γαλλικού ομίλου Accor.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στις αγορές της Ελλάδας (Αθήνα, Ρόδος) και Σερβίας (Βελιγράδι) με έξι μονάδες και, σύμφωνα με πηγή που πρόσκειται στη διοίκηση, αναμένεται να ολοκληρώσει το 2019 με τζίρο της τάξης των 80 εκατ. ευρώ. 

Η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει τα «κεκτημένα» της χρονιάς ρεκόρ του 2018 παρά το κακό πρώτο τρίμηνο της χρονιάς για τα ξενοδοχεία της πρωτεύουσας αλλά και τη μείωση τζίρου 10% του ξενοδοχείου της Ρόδου (Sheraton Rhodes Resort). Η αγορά της Ρόδου αποτελεί επί της ουσίας το μεγάλο στοίχημα της διοίκησης της «Λάμψα» καθώς δραστηριοποιείται σε μια  αγορά με χαμηλές πληρότητες των μονάδες και τη μέση τιμή δωματίου του Sheraton Rhodes» να μην ξεπερνά τα 120 Ευρώ. Πηγές της «Λάμψα» αποδίδουν τα μεγέθη των ξενοδοχείων του νησιού στο πρόβλημα ταυτότητας που τουριστικού του προϊόντος. Οι ίδιες πηγές εκφράζουν συγκρατημένη αισιοδοξία πως η αναβάθμιση του αεροδρομίου θα επιδράσει θετικά στην άνοδο της αγοράς του νησιού.

Σε διαφορετικό momentum, αντίθετα, κινείται η αγορά της Σερβίας. Η «Λάμψα» δραστηριοποιείται στην αγορά του Βελιγραδίου με δύο πολυτελείς μονάδες που λειτουργούν με εμπορικά σήματα δύο κορυφαίων ξενοδοχειακών ομίλων.  Πρόκειται για το «Hyatt Regency Belgrade» με εμπορικό σήμα του αμερικανικού ομίλου Hyatt και το «Mercure Belgrade Excelsior»με ένα από τα brand του ισχυρότερου παίκτη της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής αγοράς, γαλλικού ομίλου Accor.

Στην αγορά της Σερβίας η «Λάμψα» διατήρησε τα επίπεδα τζίρου του 2018 αν και δραστηριοποιείται σε μια αγορά που βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης. Είναι χαρακτηριστικό πως τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί 30% ο αριθμός των διαθέσιμων δωματίων καθώς ανοίγουν διαρκώς νέες μονάδες σε μια πόλη που αλλάζει όψη με ταχείς ρυθμούς. 

Η εταιρεία ποντάρει πολλά για την ενίσχυση του τζίρου της το 2020 στην αγορά της Αθήνας. Εκεί όπου η φετινή χρονιά ξεκίνησε με την…όπισθεν (όπως και για την ξενοδοχειακή αγορά της πρωτεύουσας στο σύνολό της). Ανέκαμψε, όμως, στη συνέχεια καταφέρνοντας να υπερκαλύψει, τελικά, τις απώλειες του πρώτου τριμήνου. 

Για το 2020 η διοίκηση της «Λάμψα» αναμένει αύξηση κύκλου εργασιών της τάξης του 4%-5% σε σύγκριση με το 2019. Επιπλέον, όμως, αναμένει πρόσθετα έσοδα από τη λειτουργία της νέας πολυτελούς μονάδας της εταιρείας «Athens Capital M Gallery». Το νέο ξενοδοχείο βρίσκεται αυτή την περίοδο σε φάση εκ βάθρων αναβάθμισης του ακινήτου στην αρχή της Πανεπιστημίου το οποίο φιλοξενούσε το πάλαι ποτέ ιστορικό ξενοδοχείο «King’s Palace». 

Η νέα μονάδα αναμένεται να ανοίξει τις πύλες της το πρώτο 10ήμερο του Απριλίου, θα διαθέτει 178 δωμάτια και αναμένεται να είναι το πολυτελέστερο ξενοδοχείο «M Gallery» της Accor σε όλο τον κόσμο. 

Σύμφωνα με πηγή της «Λάμψα» τα έσοδα κατά την πρώτη φάση λειτουργίας της μονάδας ενδέχεται να πλησιάσουν ή και να ξεπεράσουν τα αντίστοιχα του «Κινγκ Τζωρτζ». Η εκτίμηση βασίζεται στο γεγονός πως πρόκειται ουσιαστικά για το μοναδικό ξενοδοχείο της Accor στη βιτρίνα του κέντρου της Αθήνας (λειτουργεί ακόμα ένα Novotel στην Πλ. Βάθης αλλά και τη μονάδα πέντε αστέρων στο αεροδρόμιο της Αθήνας σε συνεργασία με τον ξενοδοχειακό όμιλο Μήτση). 

Το Athens Capital M Gallery εντάχθηκε ήδη, από προχθές στην πλατφόρμα κρατήσεων της Accor αλλά η δυνατότητα κρατήσεων δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα. 

Μεγάλο όπλο του νέου ξενοδοχείου, σύμφωνα με πηγή της διοίκησης της Λάμψα, αναμένεται να είναι το επίπεδο πολυτέλειάς του σε συνδυασμό με τις τιμές των δωματίων του οι οποίες θα είναι 30-40% χαμηλότερες από τις αντίστοιχες του «Κινγκ Τζωρτζ».

Επιπλέον «κράχτη» για τη νέα μονάδα αναμένεται να αποτελέσουν το εστιατόριο που θα λειτουργεί σε αυτό καθώς και τα δύο καταστήματα οίκων μόδας που θα λειτουργούν στο ισόγειο. Το ένα θα είναι «Ράλφ Λόρεν» ενώ για το δεύτερο οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν εντός των επόμενων ωρών.

Παναγιώτης Δ. Υφαντής [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v