Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αυξήσεις μισθών και χριστουγεννιάτικες παροχές από τη ΔΕΛΤΑ

Σε αυξήσεις μισθών στους εργαζομένους της προχωρά η εταιρεία. Πάνω από 10% η αύξηση σε όσους λαμβάνουν τον βασικό μισθό. Δίνονται και έξτρα παροχές εν όψει και των Χριστουγέννων.

Αυξήσεις μισθών και χριστουγεννιάτικες παροχές από τη ΔΕΛΤΑ

Σε αυξήσεις μισθών στους εργαζομένους της προχωρά η ΔΕΛΤΑ. Η γαλακτοβιομηχανία, όπως αναφέρουν στο Euro2day.gr πηγές με γνώση, πρόκειται να δώσει αυξήσεις πάνω από 10% σε όσους λαμβάνουν τον βασικό μισθό. Αδιευκρίνιστο παραμένει ποιο θα είναι το ποσοστό της αύξησης σε όσους λαμβάνουν πάνω από αυτόν.

Πάντως οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως αυξήσεις θα λάβουν όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας -απασχολεί περί τα 1.000 άτομα προσωπικό- ενώ εκτός του προγράμματος θα μείνουν οι μισθοί των στελεχών της. Εκτός από αυξήσεις οι εργαζόμενοι της γαλακτοβιομηχανίας θα λάβουν και έξτρα παροχές εν όψει και των Χριστουγέννων.

Οι πωλήσεις του γαλακτοκομικού βραχίονα του ομίλου Vivartia αυξήθηκαν πέρυσι οριακά 1,6% στα 279,6 εκατ. ευρώ, λόγω της αύξησης των εξαγωγών και της συμβολής της θυγατρικής της στη Βουλγαρία της UMC που περνά στον έλεγχο του ομίλου Σαράντη.

Έτσι οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 279,6 εκατ. ευρώ, τα μικτά κέρδη μειώθηκαν κατά 28,5% στα 79,8 εκατ. ευρώ, τα EBITDA υποχώρησαν στα 16,7 εκατ. ευρώ από 24,5 εκατ. ευρώ, ενώ ο όμιλος εμφάνισε κέρδη προ φόρων 0,2 εκατ. ευρώ από ζημιές 0,5 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 2,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 0,8 εκατ. ευρώ.

Ανά κατηγορία δραστηριότητας, η ΔΕΛΤΑ στη συνολική κατηγορία του λευκού γάλακτος “είδε” το μερίδιο της πέρυσι να υποχωρεί κατά 0,4% σε αξία, ενώ στην κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού έχασε 1 ποσοστιαία μονάδα. Στην αγορά του γιαουρτιού με φρούτα, η οποία αναπτύχθηκε σε αξία κατά 0,6%, η ΔΕΛΤΑ με τη μάρκα VITALINE αύξησε το μεριδό της κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ απώλεια 1,4% σε αξία έγραψε στην αγορά του παιδικού γάλακτος η οποία κινήθηκε πτωτικά καταγράφοντας απώλειες 5,9% σε όγκο και 4,4% σε αξία.

Στην κατηγορία των χυμών η οποία αναπτύχθηκε 0,5% σε όγκο κα 2% σε αξία η Δέλτα διατήρησε σταθερό το μερίδιο της στο 27,2% σε αξία, ενώ στην κατηγορία του έτοιμου παγωμένου συσκευασμένου τσαγιού που σημείωσε αύξηση πωλήσεων +3,2% σε όγκο και +2,1% σε αξία η ΔΕΛΤΑ ενίσχυσε το μερίδιο της κατά περίπου 1 ποσοστιαία μονάδα. Στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων που αναπτύχθηκε πέρυσι 25% σε όγκο και 20% σε αξία, η ΔΕΛΤΑ ενίσχυσε κατά περίπου 4 ποσοστιαίες μονάδες το μερίδιο της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v