Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στις αρχές του 2025 η πρεμιέρα του νέου «Hilton»

Στόχος των επικεφαλής του project είναι η ανάπτυξη ενός προορισμού που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς τόσο για τους επισκέπτες του όσο και για τους κατοίκους της Αθήνας.

Στις αρχές του 2025 η πρεμιέρα του νέου «Hilton»

Τέλη του 2024 με αρχές του 2025 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας ο νέος καινοτόμος προορισμός πόλης μικτής χρήσης που αναπτύσσεται στο ακίνητο της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας, στο οποίο μέχρι πρότινος φιλοξενείτο το εμβληματικό Hilton Αθηνών. Οι εργασίες για την ανακαίνιση του ακινήτου βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη από την ιδιοκτήτριά του, την Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε., μέτοχοι της οποίας είναι η ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε. και ο όμιλος Olayan, με το σύνολο των κατοικιών να έχει πλέον πωληθεί.

Μάλιστα, όπως τόνισε στο περιθώριο της εκδήλωσης για τον εορτασμό των 10 ετών της Marketing Greece o Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος της ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε., ο νέος προορισμός, ο οποίος θα περιλαμβάνει εκτός από ένα πολυτελές ξενοδοχείο, υψηλής ποιότητας ιδιωτικές κατοικίες με αποκλειστικά προνόμια για τους ιδιοκτήτες τους και εμπορικούς χώρους, στοχεύει να αποτελέσει σημείο αναφοράς τόσο για τους επισκέπτες του όσο και για τους κατοίκους της ελληνικής πρωτεύουσας. Αλλωστε, ο νέος προορισμός φιλοξενίας και αναψυχής αναμένεται να προσδώσει σημαντική προστιθέμενη αξία στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της ελληνικής πρωτεύουσας, αναβαθμίζοντας παράλληλα την ευρύτερη περιοχή και επανατοποθετώντας την Αθήνα στον ευρωπαϊκό τουριστικό χάρτη.

Σύμφωνα με το αρχικό επενδυτικό πλάνο, το οποίο ανέρχεται σε 130 εκατ. ευρώ, πλέον της αρχικής επένδυσης των περίπου 145 εκατ. ευρώ για την αγορά του κτιρίου, προβλέπεται η ανάπτυξη ενός προορισμού που θα προσφέρει υψηλής ποιότητας φιλοξενία και πολλαπλές εμπειρίες ψυχαγωγίας και γαστρονομίας σε Ελληνες και ξένους επισκέπτες, με την υπογραφή των δύο πιο πολυτελών brands της Hilton, τα Conrad και Waldorf Astoria, στο πλαίσιο της σχετικής συμφωνίας με την Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε.

Συγκεκριμένα, το νέο ξενοδοχείο, δυναμικότητας περίπου 280 δωματίων και σουιτών, θα φέρει το brand Conrad, ενώ οι περίπου 50 ιδιωτικές κατοικίες που έχουν βρει τους ιδιοκτήτες τους, με το τίμημα να διαμορφώνεται πέριξ των 20.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, θα έχουν την υπογραφή Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences. Μάλιστα, όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, οι νέοι… ένοικοι της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας προέρχονται τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Εκτός από τις υποδομές φιλοξενίας, στο πλαίσιο του project, θα δημιουργηθούν επίσης μια σύγχρονη ιδιωτική λέσχη μελών σε χώρους 5.500 τ.μ., πολλαπλά εστιατόρια και θεματικοί εμπορικοί χώροι, που θα προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες μέσα από δραστηριότητες αναψυχής και ευεξίας, συμβάλλοντας ακόμη περισσότερο στην καθιέρωση της Αθήνας μεταξύ των κορυφαίων επιλογών στην Ευρώπη για ταξίδια ή ακόμη και για μόνιμη διαμονή καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το εν λόγω project, που συνδυάζει χρήσεις φιλοξενίας και κατοικίας, συνοδευόμενο από την ανάπτυξη εμπορικών χώρων και χώρων εστίασης που θα προσφέρουν εκλεκτές εμπειρίες στους επισκέπτες, αναμένεται να αποτελέσει επί της ουσίας το πρώτο του είδους του στην Αθήνα.

Ενδεικτικό των υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών είναι το γεγονός ότι οι ένοικοι και οι επισκέπτες του πολυτελούς ξενοδοχείου της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τις παροχές της Β' Πλαζ Βούλας, το δικαίωμα εκμετάλλευσης της οποίας έχει αποκτήσει από το 2019, έπειτα από διαγωνισμό, η Athens Beach Club Α.Ε., θυγατρική της ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v