Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γιατί η Βίκος επενδύει στα ψυγεία

Οι επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια με σκοπό την εξοικονόμηση του κόστους κατά τη διαδικασία παραγωγής έχει επιτρέψει στην εταιρεία να διατηρεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Γιατί η Βίκος επενδύει στα ψυγεία

Την τοποθέτηση επιπλέον 2.000 ψυγείων, μέχρι το τέλος του έτους, στην εγχώρια αγορά προωθεί η βιομηχανία νερού και αναψυκτικών Βίκος.

Η ηπειρώτικη εταιρεία, συμφερόντων της οικογένειας Σεπετά, με αυτή τη νέα επένδυση, ύψους 1 εκατ. ευρώ, επιχειρεί να ενισχύσει την παρουσία της στα τελικά σημεία και να αυξήσει τον αριθμό των εν δυνάμει τελικών σημείων. Ήδη διαθέτει 6.000 ψυγεία ενώ με τη νέα προσθήκη, ο αριθμός τους θα αυξηθεί στα 8.000 ψυγεία και σε αντίστοιχο αριθμό τελικών σημείων.

Η συγκεκριμένη επένδυση εντάσσεται στην προσπάθεια της Βίκος να διευρύνει την παρουσία της στον κλάδο του HORECA και στη μικρή λιανική (περίπτερα) και δη στον τομέα των αναψυκτικών, όπου φιλοδοξεί να αυξήσει περαιτέρω τη διείσδυσή της στα τελικά σημεία.

Σήμερα, σύμφωνα με όσα είπε χθες Δευτέρα ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., με όχημα το Βίκος Pink Grapefruit, η εταιρεία ελέγχει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με 18,6%, πίσω από την Coca Cοla 3E και μπροστά από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η χρονιά θα «τρέξει» με ρυθμό ανάπτυξης 20%.

Αναφερόμενος στο κόστος λειτουργίας και στις ανατιμήσεις, ο κ. Σεπετάς είπε ότι «οι τελευταίες ανατιμήσεις των πολυεθνικών είναι της τάξης του 12-14%. Θα δούμε την "ψαλίδα" στις τιμές στα ράφια να μεγαλώνει ακόμη περισσότερο και σε αυτό ποντάρουμε για να διευρύνουμε ακόμη περισσότερο τα μερίδια αγοράς μας».

Για τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες και στην ενέργεια ο κ. Σεπετάς είπε πως πέρυσι τα κόστη από την ενέργεια μέχρι τα μεταφορικά και τις πρώτες ύλες εκτοξεύτηκαν κατά 300%. Ωστόσο η Βίκος, όπως υποστήριξε, απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος, περνώντας στην κατανάλωση ανατιμήσεις της τάξης του 8%, ενώ εφέτος δεν έχει προχωρήσει σε καμία.

Εκτός από την επένδυση που πραγματοποιεί η Βίκος στα ψυγεία, η βιομηχανία από την Ήπειρο ολοκλήρωσε πρόσφατα επένδυση άνω των 6 εκατ. ευρώ για μια νέα γραμμή παραγωγής στη θυγατρική Petcom Plastics ενώ αναβαθμίστηκαν δύο γραμμές στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων.

Η παραγωγική δυναμικότητα της Petcom Plastics φτάνει στα 2 δισ. καπάκια και όλα τα αναψυκτικά πλέον έχουν μη αποσπώμενα καπάκια. Όπως σημείωσε ο ίδιος, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι τη διαδικασία της ανακύκλωσης.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v