Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μεταπτυχιακοί φοιτητές του Harvard στον όμιλο ΟΤΕ

Στο πλαίσιο του «FIELD Global Immersion», είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε project για την ανάπτυξη του payzy by COSMOTE παρουσιάζοντας τις ιδέες τους στη διοικητική ομάδα του ομίλου.

Μεταπτυχιακοί φοιτητές του Harvard στον όμιλο ΟΤΕ

Ως επίσημος συνεργάτης του πανεπιστημίου Harvard  των Η.Π.Α., ο Όμιλος ΟΤΕ υποδέχθηκε ομάδα φοιτητών M.B.A. που εργάστηκε σε project για το payzy by COSMOTE

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ομάδα πρωτοετών μεταπτυχιακών φοιτητών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard Business School φιλοξένησε στην Αθήνα ο όμιλος OΤΕ, ως επίσημος FIELD Global Partner του κορυφαίου Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο του υποχρεωτικού κύκλου μαθημάτων, με τίτλο «FIELD Global Immersion», οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε project για την ανάπτυξη του payzy by COSMOTE, παρουσιάζοντας τις ιδέες τους στη διοικητική ομάδα του ομίλου.

«Στον όμιλο OΤΕ στηρίζουμε διαχρονικά τη διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την επιχειρηματικότητα. Στο πλαίσιο αυτό, υποδεχθήκαμε μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Harvard, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την εταιρεία και να συμμετάσχουν σε ένα απαιτητικό project. Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση, είδαμε νέους ανθρώπους, με ταλέντο και όρεξη, να εργάζονται και να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους σε πραγματικές συνθήκες, παρουσιάζοντας τις ενδιαφέρουσες προτάσεις τους. Είμαστε υπερήφανοι που ο όμιλος OΤΕ, ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας της χώρας, αποτελεί πόλο έλξης για κορυφαία Πανεπιστημιακά Ιδρύματα», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου OΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Η συνεργασία του HR του ομίλου OΤΕ και του payzy by COSMOTE με την ομάδα του Harvard ξεκίνησε πριν την άφιξή της στην Ελλάδα. Το Μάρτιο, οι έξι μεταπτυχιακοί φοιτητές πραγματοποίησαν έρευνα αγοράς των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητού στις Η.Π.Α., εντοπίζοντας βέλτιστες πρακτικές και ευκαιρίες εξέλιξης της εφαρμογής. Στην Ελλάδα βρέθηκαν το διάστημα 8-15 Μαΐου, οπότε και διεξήγαγαν έρευνες σε καταναλωτές στην περιοχή της Αθήνας, αλλά και στη βάση των 110.000 χρηστών του payzy by COSMOTE. Στη συνέχεια προχώρησαν σε ανάλυση δεδομένων και μελέτη του ανταγωνισμού, παρουσιάζοντας τις τελικές προτάσεις τους για τον σχεδιασμό και τη στρατηγική marketing της υπηρεσίας. Σκοπός αυτής της πολύπλευρης εμπειρίας είναι να δοθεί στους φοιτητές η ευκαιρία να διεξάγουν πραγματική έρευνα σε ένα άγνωστο περιβάλλον.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v