Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι business της Hyatt στην Ελλάδα

Τα ξενοδοχεία που έρχονται υπό το σήμα της διεθνούς αλυσίδας και η επίσκεψη του προέδρου της εταιρείας για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική στην Ελλάδα.

Οι business της Hyatt στην Ελλάδα

Η παρουσία του προέδρου της Hyatt ΕΜΕΑ (Europe, Middle East and Africa) Javier Aguila τις προηγούμενες ημέρες στην Αθήνα και η συνάντησή του με τον πρώην υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, επιβεβαίωσε επί της ουσίας την πρόθεση της Hyatt να ενισχύσει το αποτύπωμά της στον ελληνικό ξενοδοχειακό χάρτη. O κος Aguila μάλιστα συνοδεύονταν στη συνάντηση με τον πρώην υπουργό από τους Mark Hoplamazian, Global President & CEO της Hyatt Hotels Corporation, και Charles Floyd, Global President of Operations της Hyatt Hotels Corporation.

Η επίσκεψη του επικεφαλής της Hyatt στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε, άλλωστε, λίγα 24ωρα μετά την ανακοίνωση της διεθνούς αλυσίδας για επέκτασή της στη χώρα μας με την είσοδο του brand Zoëtry στην εγχώρια αγορά. Όπως, άλλωστε, τόνισε ο ίδιος ο Aguila Javier κατά την παραμονή του στην Ελλάδα, η Hyatt προσανατολίζεται στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στη χώρα μας, καθώς κατάφερε να προβάλει στο εξωτερικό εναλλακτικούς και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς που αξίζει να επισκεφθούν ταξιδιώτες απ’ όλο τον κόσμο. Ανέδειξε, μάλιστα, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδα, εστιάζοντας στη δυνατότητά της για προσέλκυση ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Στο πλαίσιο αυτό, χαρακτήρισε τον στόχο για να καταστεί η Ελλάδα 12μηνος τουριστικός προορισμός «απολύτως ρεαλιστικό».

Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε προηγηθεί η επίσημη ανακοίνωση για το νέο ξενοδοχείο της αλυσίδας στη Χαλκιδική. Το νέο resort, που θα φέρει το brand Zoëtry της Inclusive Collection, του διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών πολυτελών all-inclusive resorts, το οποίο αποτελεί μέρος της World of Hyatt, θα έχει δυναμικότητα 105 δωματίων και σουιτών και θα βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης.

Το all-inclusive resort Zoëtry Halkidiki, όπως θα ονομαστεί το ξενοδοχείο, αναμένεται να σηματοδοτήσει τη δεύτερη μονάδα της εταιρείας με το brand Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ευρώπη και θα συστηθεί στους ταξιδιώτες το 2024.

Η τελευταία προσθήκη της αλυσίδας επί ελληνικού εδάφους ήταν το Magma Resort Santorini, το πρώτο θέρετρο με το εμπορικό σήμα της Hyatt στα ελληνικά νησιά, υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality. Το πολυτελές resort, δυναμικότητας 59 πολυτελών δωματίων, συμπεριλαμβανομένων 24 σουιτών, που ανήκει στη συλλογή Unbound Collection by Hyatt, έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Αύγουστο.

Στην ίδια λογική, τον προηγούμενο Ιούλιο, έκανε το ντεμπούτο του τo Dreams Corfu Resort & Spa, ένα luxury all-inclusive θέρετρο 5 αστέρων στα Γουβιά της Κέρκυρας. Το εν λόγω ξενοδοχείο προέκυψε από την αναβάθμιση του πρώην Corcyra Beach από την Hotel Investment Partners (HIP), η οποία επένδυσε περίπου 29,2 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή όλων των κοινόχρηστων χώρων και δωματίων, τοποθετώντας το ακίνητο ανάμεσα στα πιο περιζήτητα ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα. Το ξενοδοχείο, τη διαχείριση του οποίου ανέλαβε η AMR Collection, λειτούργησε το 2022 με 235 δωμάτια, 50 εκ των οποίων ανήκαν στην κατηγορία Preferred Club και φέτος το θέρετρο θα διαθέτει 337 δωμάτια, 203 από τα οποία θα ανήκουν στην κατηγορία Preferred Club. Ως μέρος του χαρτοφυλακίου επωνυμιών της Hyatt, η AMR Collection είναι ένα από τα μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια πολυτελών all-inclusive θέρετρων στην Αμερική και στην Ευρώπη.

Συνολικά, μέχρι σήμερα η Hyatt διαθέτει παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ζάκυνθο και Σαντορίνη.

Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα η εταιρεία διατηρεί το Grand Hyatt Athens στη λεωφόρο Συγγρού, το Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, το AluaSoul Zakynthos, το Dreams Corfu Resort & Spa που άνοιξε πρόσφατα στην Κέρκυρα και το Magma Resort Santorini, μέρος της συλλογής The Unbound από τη Hyatt.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v