Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επεκτείνεται η Convert Group, σε ποιους κλάδους διεισδύει

Με την πλατφόρμα eRetail Suite, προσφέρει σε προμηθευτές real-time πρόσβαση σε δεδομένα λιανικών πωλήσεων, καλαθιού, πλοήγησης καταναλωτών και απόδοσης σε τζίρο ενεργειών marketing στους συνεργαζόμενους omni-channel εμπόρους.

Επεκτείνεται η Convert Group, σε ποιους κλάδους διεισδύει

Η Convert Group, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των Data & Analytics στο ηλεκτρονικό και πλέον omni-channel εμπόριο, εισέρχεται στους κλάδους της Τεχνολογίας, Ψυχαγωγίας και Οικιακών Συσκευών. Η διείσδυσή της αντιπροσωπεύει μια σημαντική εξέλιξη για την εταιρεία, ενώ παρέχει νέες ευκαιρίες για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού της οικοσυστήματος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Convert Group με την πλατφόρμα της eRetail Suite, προσφέρει σε προμηθευτές των κατηγοριών Τεχνολογίας, Ψυχαγωγίας και Οικιακών Συσκευών real-time πρόσβαση σε δεδομένα λιανικών πωλήσεων, δεδομένα καλαθιού, πλοήγησης καταναλωτών και απόδοσης σε τζίρο ενεργειών marketing στους συνεργαζόμενους omni-channel εμπόρους.

Η δραστηριοποίηση της Convert Group σε αυτούς τους νέους κλάδους, σηματοδοτεί ευκαιρία ανάπτυξης για την εταιρεία που ήδη έχει δραστηριότητα σε 21 χώρες σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Αφρική. Η αρχή έγινε με τη δημιουργία της υπηρεσίας "Public Insights" σε συνεργασία με τα Public, δίνοντας τη δυνατότητα σε πάνω από 500 προμηθευτές του Public Group να έχουν near real-time πρόσβαση στα δεδομένα 60 φυσικών καταστημάτων και στο αντίστοιχο eshop.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Convert Group, Ανδρέας Πετρόπουλος, δήλωσε σχετικά:

"Η διείσδυσή μας στους κλάδους τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακών συσκευών αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας. Με τις πρωτοποριακές πλατφόρμες μας, στοχεύουμε να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας σε αυτό το ανταγωνιστικό εμπορικό περιβάλλον. Είμαστε σίγουροι ότι οι καινοτόμες -βασισμένες στη Τεχνητή Νοημοσύνη- τεχνολογίες που προσφέρουμε, θα επιτρέψουν σε διεθνείς Εμπόρους και τους Προμηθευτές τους να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες του ψηφιακού και omni-channel προς όφελος των καταναλωτών".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v