Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στο Μετρό Θεσσαλονίκης ο Μητσοτάκης: «Κάναμε πράξη τη δέσμευσή μας»

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο αυτό έργο, τίθεται πια σε δοκιμαστική λειτουργία... Η κυβέρνηση τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευσή της», τόνισε.

Στο Μετρό Θεσσαλονίκης ο Μητσοτάκης: «Κάναμε πράξη τη δέσμευσή μας»

Επιβάτης στην πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο ίδιος έκανε για πρώτη φορά ολόκληρη τη διαδρομή, από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία και δήλωσε πως η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.

«Η σημερινή εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το Μετρό Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο αυτό έργο, τίθεται πια σε δοκιμαστική λειτουργία και όσοι είχαν την ευκαιρία να μας συνοδεύσουν σήμερα, καθώς διανύσαμε την πρώτη γραμμή του μετρό, διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση αυτή τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευσή της. Να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.

Ταυτόχρονα, όμως, προστατεύοντας και την εξαιρετικά πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, η οποία αναδείχθηκε μέσα από τα έργα κατασκευής του μετρό.

Είναι πράγματι μία πολύ σημαντική μέρα σήμερα για τη Θεσσαλονίκη, για τους Θεσσαλονικείς, καθώς ένα όνειρο δεκαετιών γίνεται πια πράξη.

Θέλω να ευχαριστήσω όλες και όλους όσοι εργάστηκαν με πολύ μεγάλο κόπο για να μπορέσουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, για να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου το οποίο ξεκινά τη δοκιμαστική του λειτουργία.

Ραντεβού στον Σταθμό Βενιζέλου, όπου εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε με πόση μεγάλη προσοχή και σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά γίνεται η επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων. Έτσι, όπως σας είπα, να κάνουμε πραγματικά πράξη το Μετρό της Θεσσαλονίκης, να μην είναι απλά ένα σημαντικό μεταφορικό έργο αλλά ουσιαστικά ένα ζωντανό μουσείο.

Πιστεύω ένα μετρό μοναδικό στον κόσμο, που ίσως από μόνο του να αξίζει μία επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Ανακοίνωσε μάλιστα ότι τώρα που γίνεται πράξη και το Μετρό της Θεσσαλονίκης, η εταιρεία «Αττικό Μετρό» θα μετονομαστεί σε «Ελληνικό Μετρό».

Τον πρωθυπουργό σε αυτό το ταξίδι συνόδευαν ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» Νίκος Ταχιάος.

Το ίδιο δρομολόγιο έκαναν νωρίτερα από τον πρωθυπουργό και οι δημοσιογράφοι, με ξεναγό τον Νίκο Ταχιάο.

Από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το σιντριβάνι η κίνηση του συρμού έγινε με χειριστή και με ταχύτητα έως τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ από το σιντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο με άλλο συρμό που κινήθηκε αυτόματα και με ταχύτητα που έφτασε μέχρι τα 70 έως 80 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο αμαξοστάσιο ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Ελέγχου λειτουργίας του μετρό.

ΣΥΡΙΖΑ: Φιέστα σε βάρος των πολιτών

Για «φιέστα» στο Μετρό σε βάρος των πολιτών κατηγορεί τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης και υποστηρίζει ότι η πόλη θα μπορούσε να έχει το Μετρό σε λειτουργία, όμως η κυβέρνηση «επέλεξε να κρατήσει τους κατοίκους της για άλλη μια φορά ομήρους».

«Η σημερινή φιέστα του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μετρό Θεσσαλονίκης. τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές. επιχειρεί να κρύψει με πλαστά επικοινωνιακά τεχνάσματα την πραγματικότητα που βιώνουν εδώ και χρόνια οι πολίτες της Θεσσαλονίκης. Γεμάτα αστικά λεωφορεία, κυκλοφοριακό κομφούζιο και λαμαρίνες στους σταθμούς του Μετρό», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Τονίζει δε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ παρέδωσε το έργο το καλοκαίρι του 2019 ολοκληρωμένο πλέον του 75% και κατηγορεί τον πρωθυπουργό και τον τέως υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Αχ. Καραμανλή ότι «απέσπασαν και κατέστρεψαν τα πολύτιμα αρχαία ευρήματα του σταθμού της Βενιζέλου».

«Δηλώνουν αόριστα ότι το Μετρό θα αποδοθεί στους πολίτες στις αρχές του 2024, χωρίς να αναφέρουν ότι δεν έχει προχωρήσει ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου για τη λειτουργία του Μετρό», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στη σχετική ανακοίνωση και υπογραμμίζεται πως το Μετρό «θα εγκαινιαστεί από την προοδευτική κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και θα λειτουργήσει υπό δημόσιο έλεγχο και με προσιτό εισιτήριο για τους πολίτες».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v