Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Συναλλαγές πάνω από $1,1 τρισ. για το App Store της Apple το 2022

Οι ετήσιες πωλήσεις και οι χρεώσεις της πλατφόρμας εκτοξεύτηκαν πάνω από 80% σε σύγκριση με το 2019.

Συναλλαγές πάνω από $1,1 τρισ. για το App Store της Apple το 2022

Η Apple Inc., διαφημίζοντας την αξία του App Store της λίγο πριν από την έκθεση προγραμματιστών της εταιρείας, δήλωσε ότι η πλατφόρμα διαχειρίστηκε συναλλαγές αξίας 1,1 τρισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, αυξημένες κατά 29% σε σχέση με το 2021.

Μελέτη της Analysis Group, που ανατέθηκε από την Apple, διαπίστωσε ότι οι ετήσιες πωλήσεις και οι χρεώσεις — που περιλαμβάνουν χρήματα από εφαρμογές και συνδρομές, διαφημίσεις εντός εφαρμογής και φυσικά αγαθά ή υπηρεσίες — αυξήθηκαν περισσότερο από 80% στο App Store από το 2019. Η τελευταία ετήσια αύξηση ξεπέρασε το άλμα 27% που σημειώθηκε το 2021 έναντι του 2020, μεταδίδει το Bloomberg.

Η Apple δέχεται κριτική για την κυριαρχία της στο App Store, βάζοντας περιορισμούς στους προγραμματιστές και χρεώνοντάς τους προμήθεια έως και 30%. Για να αντιστρέψει τον ισχυρισμό, η ίδια η εταιρεία προσπαθεί να καταδείξει πόσα χρήματα κερδίζει υπέρ των προγραμματιστών. «Όπως δείχνει η έκθεση, το App Store είναι μια ζωντανή, καινοτόμος αγορά όπου ευδοκιμούν οι ευκαιρίες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Tιμ Κουκ.

Ο Κουκ θα μιλήσει με τους προγραμματιστές της Apple την επόμενη εβδομάδα, στο ετήσιο Παγκόσμιο Συνέδριο της εταιρείας, όπου αναμένεται να αποκαλύψει ένα ακουστικό μεικτής πραγματικότητας που θα έχει το δικό του App Store. Η συσκευή λανσάρει την πρώτη μεγάλη νέα κατηγορία προϊόντων της Apple από το 2015 και, για να πετύχει, η εταιρεία θα χρειαστεί την υποστήριξη από τρίτους προγραμματιστές εφαρμογών.

Σύμφωνα με την έκθεση της Analysis Group, τη μεγαλύτερη ώθηση στο εμπόριο του App Store πέρυσι έδωσε το γενικό λιανικό εμπόριο, ακολουθούμενο από τα ταξίδια. Οι εφαρμογές παράδοσης και παραλαβής φαγητού απέφεραν περίπου 77 δισ. δολάρια το 2022, ενώ οι υπηρεσίες κοινής χρήσης απέφεραν 48 δισ. δολάρια. Οι διαφημίσεις εντός της εφαρμογής αυξήθηκαν σε 109 δισ. δολάρια έναντι 45 δισ. δολ. το 2019, σύμφωνα με την έκθεση.

Οι προμήθειες για το App Store της Apple ισχύουν για ψηφιακά αγαθά, όχι για φυσικά αντικείμενα και υπηρεσίες που πωλούνται μέσω εφαρμογών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v