Οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να μην έχουν καθόλου μέλλον στην Κίνα, προειδοποίησε η Stellantis.
Ερωτηθείς εάν οι δυτικές εταιρείες θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν τις τοπικές μάρκες στην Κίνα, ο Μαξίμ Πικάτ, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis για την Ασία-Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, και ένας από τους δύο βασικούς υποψηφίους για τη θέση του επόμενου διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου, δήλωσε: «Είμαι αρκετά αισιόδοξος, αλλά όχι σε αυτό το θέμα».
Οι τοπικές μάρκες έχουν κατακτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Κίνα από ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλους τις κατηγορίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των μεγαλύτερων οχημάτων, αλλά μάρκες όπως η Toyota και η Volkswagen εξακολουθούν να πωλούν μεγάλους όγκους μεσαίων βενζινοκίνητων οχημάτων.
«Σοκαρίστηκα», δήλωσε ο Πικάτ σε συνέδριο των Financial Times, επισημαίνοντας την επεκτεινόμενη επίθεση των τοπικών εμπορικών σημάτων σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
«Αν κοιτάξετε τι έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια, η τάση μείωσης του μεριδίου αγοράς είναι ισχυρή και είναι πολύ δύσκολο για τις δυτικές[αυτοκινητοβιομηχανίες να διατηρήσουν τη θέση τους στην Κίνα» τόνισε.