Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Οκτ 1 2015

Σκληρό παρασκήνιο για τη σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ

Σκληρό παρασκήνιο για τη σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ

Τρόπους για να πείσουν τους δημάρχους της παραλιακής ζώνης της Δραπετσώνας πως είναι αδύνατον να γίνουν πάρκα και παιδικές χαρές τα ακίνητα του ΟΛΠ προσπαθούν να βρουν στην κυβέρνηση και στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ).

Εκτός από τις συναντήσεις των τοπικών αρχόντων με κυβερνητικά στελέχη, γίνονται και κινήσεις στο παρασκήνιο προκειμένου να βρεθούν ανταλλάγματα κ.λπ.

Ένα από τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν όσοι θεωρούν πως πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος «αποζημίωσης» των δήμων του Πειραιά για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού είναι το γεγονός πως ο επιβατικός λιμένας θα χρειαστεί σύντομα επέκταση, η οποία δε μπορεί παρά να γίνει στους χώρους που ζητούν οι δήμαρχοι.

Όπως εξηγούν στελέχη που παρακολουθούν την υπόθεση, υπάρχουν σχετικές προβλέψεις στα επενδυτικά προγράμματα που έχουν εγκρίνει τα διοικητικά συμβούλια της εταιρίας (τελευταίο το 2012-2016), χωρίς να υπάρξουν τότε αντιδράσεις.

Κατά κύριο λόγο, η μεταφορά των επιβατών γίνεται με την ταυτόχρονη μεταφορά Ι.Χ. αλλά και εφοδίων προς τα νησιά. Ετσι υπάρχει μεγάλη συσσώρευση φορτηγών και αυτοκινήτων σε χώρους όπου ήδη παρατηρείται συνωστισμός.

Ταυτόχρονα τα τελευταία χρόνια καταγράφεται τάση μεγέθυνσης και εκσυγχρονισμού των πλοίων, εξέλιξη που αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει και στην αυτονόητη ανάγκη επέκτασης των μέτρων φύλαξης (ISPS CODE) αλλά επίσης και στη δημιουργία επιβατικών σταθμών για την ασφαλή και πιο φιλική συμπεριφορά στους επιβάτες, εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες απο-επιβίβασης.

Στην ουσία, ήδη υπάρχει ανάγκη μεγαλύτερων χώρων αλλά και προβλητών.

Η λιμενολεκάνη είναι συγκεκριμένη και από τη μια είσοδο μέχρι την άλλη, η πόλη είναι ασφυκτικά γύρω από το λιμάνι. 

Στα επενδυτικά προγράμματα του ΟΛΠ για 2011-2015 και 2012-2016, μάλιστα, αναφέρεται η επέκταση του επιβατικού λιμένος Πειραιώς προς τη βόρεια πλευρά ως η μόνη στρατηγικά δυνατότητα ανάπτυξης.

Αυτό θα δώσει χώρο τόσο για τα αναγκαία βάθη και την επέκταση των προβλητών, όσο και χώρους για επιβατικούς σταθμούς σε όλο το λιμάνι, και είναι η μοναδική διέξοδος ώστε να αναπτυχθεί η ακτοπλοΐα και η κρουαζιέρα.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v