Βασιλειάδης (Upiria): Ερχονται νέες συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό

«Η εφαρμογή της Upiria μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ καταναλωτών και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου», επισημαίνει σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr o Παύλος Βασιλειάδης, CEO & Co-Founder της εταιρείας.

Βασιλειάδης (Upiria): Ερχονται νέες συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό

Με επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και με στόχο να μηδενίζει τις «αποστάσεις» μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών, όπως χαρακτηριστικά λέει ο Παύλος Βασιλειάδης, CEO & Co-Founder της εταιρείας, η Upiria φιλοδοξεί να φέρει τα πάνω κάτω σε έναν από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, εκείνον του τουρισμού.

«Η λειτουργία μας ως μία ενιαία κοινότητα μάς επιτρέπει να αξιοποιήσουμε τα πιο δυνατά μας σημεία στον τουρισμό, να δημιουργήσουμε καινοτόμα αλλά και πιο ποιοτικά τουριστικά προϊόντα με λιγότερο κόστος, αλλά και να προσφέρουμε υπηρεσίες σε ένα ευρύτερο κοινό», επισημαίνει ο Π. Βασιλειάδης.

Ο ίδιος, μάλιστα, σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr, προαναγγέλλει νέες συνεργασίες με εταιρείες τόσο εντός όσο και εκτός ελληνικών συνόρων, που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της Upiria, η οποία πρόσφατα διακρίθηκε στο πλαίσιο του 13ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Eθνικής Τράπεζας.

Για ποιο λόγο επιλέξατε να συμμετέχετε στον 13ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Eθνικής Τράπεζας;

Είχαμε κερδίσει έναν διαγωνισμό και σαν έπαθλο κερδίσαμε την απευθείας πρόκρισή μας στη Β’ Φάση του Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας. Είχαμε ήδη συνεργασία με την Εθνική Tράπεζα από την αρχή που ξεκινήσαμε την εταιρεία, οπότε ήταν μία καλή ευκαιρία να πάρουμε μέρος και στον Διαγωνισμό.

Υπήρξε κάποιο στάδιο στην πρότασή σας που βελτιώθηκε κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού και με ποιον τρόπο;

Κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ιδέα μας και να συζητήσουμε με στελέχη της τράπεζας, αλλά και συνεργάτες με μεγάλη εμπειρία σε πολλούς κλάδους. Οι συναναστροφές αυτές μας έδωσαν πολλή τροφή για σκέψη και μας βοήθησαν να βελτιώσουμε στοιχεία του business plan, αλλά και της εφαρμογής μας.

Τι ακριβώς προσφέρει η Upiria και ποιο είναι το κενό που εντοπίσατε και προσδοκάτε να καλύψετε με τη συγκεκριμένη εφαρμογή;

Η Upiria συνδυάζει την πολυετή εμπειρία στον κλάδο του τουρισμού με το πάθος για ταξίδια και τεχνολογία. Η καινοτόμα εφαρμογή έχει ως επίκεντρο τις τουριστικές δραστηριότητες και ως στόχο να μηδενίζει τις «αποστάσεις» μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών.

Η Upiria προσφέρει στους παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων ένα εργαλείο για να προωθούν τις υπηρεσίες τους, να συνάπτουν σχέσεις συνεργασίας με άλλες εταιρίες του κλάδου, αλλά και να επικοινωνούν με υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες.

Δημιουργεί μια κοινότητα όπου πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και ξεναγοί συνεργάζονται προσφέροντας μοναδικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες στους τελικούς καταναλωτές. Η λειτουργία μας ως μία ενιαία κοινότητα μάς επιτρέπει να αξιοποιήσουμε τα πιο δυνατά μας σημεία στο τουρισμό, να δημιουργήσουμε καινοτόμα αλλά και πιο ποιοτικά τουριστικά προϊόντα με λιγότερο κόστος, αλλά και να προσφέρουμε υπηρεσίες σε ένα ευρύτερο κοινό.

Πώς ωφελούνται πάροχοι και καταναλωτές από την εφαρμογή;

Με την εφαρμογή της Upiria, oι επαγγελματίες στον κλάδο (όπως πάροχοι δραστηριοτήτων, τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία κ.τ.λ.) έχουν πλέον τη δυνατότητα να διαχειρίζονται αλλά και να προωθούν τουριστικές δραστηριότητες και τουριστικά πακέτα από ένα ενιαίο σημείο.

Επιπλέον, η εφαρμογή τούς δίνει τη δυνατότητα να συνάψουν σχέσεις συνεργασίας αλλά και να πουλούν τα προϊόντα τους online, από την ιστοσελίδα τους με τη βοήθεια της εφαρμογής, αλλά και από mobile εφαρμογή. Η εφαρμογή της Upiria μηδενίζει της αποστάσεις μεταξύ καταναλωτών και επαγγελματιών του κλάδου.

Σήμερα η εφαρμογή σε ποιες περιοχές/χώρες είναι διαθέσιμη; Πόσες συνεργασίες έχετε συνάψει μέχρι στιγμής με επαγγελματίες του κλάδου και πώς ανταποκρίνονται οι καταναλωτές;

Η εφαρμογή ξεκίνησε από την Ελλάδα, αυτήν την στιγμή έχουμε συνεργασίες με Κρήτη, Θράκη, Ήπειρο, Μακεδονία, Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα και μερικά νησιά του Αιγαίου. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός αναφορικά με το πού είναι διαθέσιμη η εφαρμογή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε επαγγελματία στον κλάδο, ανεξαρτήτως από το πού βρίσκεται. Το ίδιο ισχύει και για τους τελικούς καταναλωτές, που μπορούν να βρουν τα τουριστικά πακέτα των συνεργατών μας μέσω της mobile εφαρμογής μας.

Εκτός από τις συνεργασίες μας στην Ελλάδα, πλέον ξεκινάμε να επεκτεινόμαστε και στο εξωτερικό, με την πρώτη συνεργασία στη Γερμανία που αφορά αθλητικό τουρισμό.

Βλέπουμε μια πολύ θετική ανταπόκριση, μας προσεγγίζει κόσμος με ιδέες στο πώς να εξελίξουμε την εφαρμογή και είναι κάτι που τιμάμε ιδιαίτερα. Ακούμε πάντα την άποψη του κοινού μας και είμαστε πάντα ανοιχτοί σε καινούριες ιδέες που στηρίζουν τον τόπο μας και τον κλάδο.

Τι περιλαμβάνουν τα μελλοντικά σας σχέδια για την ανάπτυξη της Upiria; Ποιος είναι ο απώτερος στόχος για την εταιρία;

Στους επόμενους μήνες θα ανακοινώσουμε νέες συνεργασίες με εταιρείες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Αυτές οι συνεργασίες θα γεφυρώσουν ελληνικές επιχειρήσεις με επαγγελματίες του κλάδου εκτός Ελλάδος. Η ομάδα μας πλέον ετοιμάζεται για την χειμερινή σεζόν αλλά και τις κλαδικές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. 

Αναφορικά με την εφαρμογή, στους επόμενους τρείς μήνες θα είναι διαθέσιμη στο κοινό η νέα έκδοσή της με νέες λειτουργίες και δυνατότητες. Έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο και δουλεύουμε συνεχώς με επαγγελματίες του χώρου, αλλά και τους ίδιους τους πελάτες μας, ώστε να σχεδιάσουμε νέα εργαλεία για την προώθηση τουριστικών πακέτων αλλά και διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων.

Ο τουρισμός έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ ευαίσθητο προϊόν που επηρεάζεται έντονα από το περιβάλλον και τα γεγονότα. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το κλειδί της επιτυχίας της Upiria;

Η δημιουργία ενός νέου προϊόντος είναι ένα δύσκολο ταξίδι με πολλές προκλήσεις, αυτό όμως που έκανε τη διαφορά και βοήθησε ώστε να ξεχωρίσει η Upiria είναι η στήριξη και οι συμβουλές από τους ίδιους μας τους πελάτες.

Αφιερώσαμε χρόνο στο να κατανοήσουμε τις πραγματικές τους ανάγκες και τις δυσκολίες που τους κρατάνε πίσω. Ακούσαμε την άποψή τους και εργαστήκαμε μαζί, ώστε να βγει κάτι ξεχωριστό στην αγορά. Ήμασταν και θα είμαστε συνεπιβάτες σε αυτό το ταξίδι και αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας μας.

 

Αν θέλετε κι εσείς να λάβετε μέρος στον 14ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds μπορείτε να υποβάλετε την πρότασή σας ηλεκτρονικά έως τις 4 Οκτωβρίου 2023, στις 15:00. 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v