Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πρόστιμο 15.000 ευρώ στη Ford Motor

Πρόστιμο 15.000 ευρώ υπεβλήθη στην εταιρία Ford Motor ύστερα από έρευνα της Διεύθυνσης Επιτροπής Καταναλωτή, η οποία έγινε μετά από επώνυμη καταγγελία καταναλωτή. Σύμφωνα με πραγματογνώμονα μηχανικό, η εταιρία διέθεσε στην αγορά, μη ασφαλές αυτοκίνητο μάρκας FORD τύπου MAVERICK SUV.

Πρόστιμο 15.000 ευρώ στη Ford Motor
Πρόστιμο 15.000 ευρώ υπεβλήθη στην εταιρία Ford Motor ύστερα από έρευνα της Διεύθυνσης Επιτροπής Καταναλωτή, η οποία έγινε μετά από επώνυμη καταγγελία καταναλωτή. Σύμφωνα με πραγματογνώμονα μηχανικό, η εταιρία διέθεσε στην αγορά, μη ασφαλές αυτοκίνητο μάρκας FORD τύπου MAVERICK SUV.

Πιο συγκεκριμένα, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου έκανε δεκτή την εισήγηση της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή για επιβολή προστίμου στην εταιρεία ”FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ”, που εδρεύει στην Αθήνα, ύψους 15.000,00 ευρώ για παράβαση του άρθρου 7 του ν.2251/94.

Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας, βάσει της διενεργηθείσης πραγματογνωμοσύνης από τον ορισθέντα πραγματογνώμονα μηχανικό, η εταιρεία FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ διέθεσε στην αγορά, μη ασφαλές αυτοκίνητο μάρκας FORD τύπου MAVERICK SUV, το οποίο παρουσίαζε οξειδώσεις (σκουριές) σε όλο το κάτω τμήμα του, κάτι το οποίο δε δικαιολογείται από τη χρήση και ηλικία του.

Συγκεκριμένα το παραπάνω όχημα:



* Παρουσίαζε οξείδωση στο κάλυμμα του καταλύτη, στον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης (σταυρό καρτάν), στη βάση της εξάτμισης, στις βάσεις στήριξης των ψαλιδιών (συνεμπλόκ), στα γρανάζια ενεργοποίησης του ABS και στις βίδες στήριξης των εμπροσθίων αμορτισέρ.

* Η οξείδωση στα μεταλλικά τμήματα συγκράτησης του συστήματος διεύθυνσης (ψαλίδια τροχών), και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης (στον κεντρικό άξονα μετάδοσης), κυρίως στο σημείο σύνδεσής του (σταυρό καρταν) είναι επισφαλής για την οδική του συμπεριφορά γιατί έχουν οξειδωθεί και οι ασφάλειες συγκράτησής του,

* Επιβάλλεται η αντικατάσταση των μεταλλικών τμημάτων που έχουν υποστεί οξείδωση και έχουν σχέση με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και το σύστημα διεύθυνσης του παραπάνω οχήματος, για λόγους ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v