MANAGER 2DAY

Τα τέσσερα στιλ ηγεσίας στις επιχειρήσεις

Τα τέσσερα στιλ ηγεσίας στις επιχειρήσεις

Το αποκαλούμενο αγγλιστί Situational Leadership Model –δημιουργία του καθηγητή πανεπιστημίου και συγγραφέα Dr. Paul Harvey και του συγγραφέα και συμβούλου Ken Blanchard– είναι μία θεωρία επιχειρηματικής ηγεσίας

Πότε ο manager πρέπει να ζητά συγγνώμη

Πότε ο manager πρέπει να ζητά συγγνώμη

O επικεφαλής μιας εταιρείας σε κάποιες περιπτώσεις (το παράδειγμα είναι ενδεικτικό) είναι καλό να παραδέχεται τη λανθασμένη συμπεριφορά του. Ενδεχόμενως να βοηθήσει τη σχέση του με τους υφισταμένους του.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί ο καλός manager είναι και καλός ακροατής

Γιατί ο καλός manager είναι και καλός ακροατής

H αποτελεσματικότητα μιας απόφασης είναι συνάρτηση όχι μόνον της ποιότητας της απόφασης, αλλά και της δυνατότητάς της να γίνει αποδεκτή και να εφαρμοστεί, όπως επίσης και της σωστής επικοινωνίας μεταξύ στελεχών.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο στόχος πιο σημαντικός από το ταλέντο για την επιτυχία

Ο στόχος πιο σημαντικός από το ταλέντο για την επιτυχία

Όταν δεν έχεις στόχο ποτέ δεν θα βάλεις γκολ, συνήθιζε να λέει ο Ζινεντίν Ζιντάν, κορυφαίος ποδοσφαιριστής και στην συνέχεια προπονητής. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Μη βασανίζεστε για μικροπράγματα

Μη βασανίζεστε για μικροπράγματα

Οι γκρίνιες και διάφορες άλλες οικογενειακές καταπιέσεις σίγουρα δεν αποτελούν το καλύτερο κλίμα για να σκεφθεί και να προετοιμάσει κανείς τη ζωή του, ή ακόμα και για να ξεπεράσει δυσκολίες. Ο ρόλος της οικογένειας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ανάγκη για managers δημιουργικής τριβής

Σε εποχές όπου η καινοτομία αποτελεί πηγή πλούτου, οι μάνατζερ της πρωτοποριακής σκέψης είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίοι.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η ηγεσία θέλει κότσια και δύναμη

Για να γίνεις πηδαλιούχος πρέπει πάντα να έχεις τραβήξει κουπί, έλεγε ο Θουκυδίδης. Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να συγκεντρώνει ένας ηγέτης. Οι δύσκολες αποφάσεις. Γράφει ο Π. Βουρλούμης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να κερδίζετε κάθε αντιπαράθεση

Ένα βιβλίο απλό, που βοηθά τον αναγνώστη να κρίνει σε βάθος τα επιχειρήματα των άλλων και να χρησιμοποιεί στις αντιπαραθέσεις αναλυτικά αλλά και οξυδερκή επιχειρήματα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί ο ηγέτης πρέπει να είναι και καλός ακροατής

Αν ο manager θέλει να κάνει τους άλλους να αισθάνονται καλά με την παρουσία του, πρέπει να κάνει το αυτονόητο: Απλώς να ακούει και μια άλλη άποψη. Ενδεχομένως να του φανεί εξαιρετικά χρήσιμη.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

H αποτελεσματική ηγεσία και η... φρόνηση

Η ορθή κρίση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ρόλο του ηγέτη και του manager. Γιατί o επικεφαλής μιας επιχείρησης οφείλει να καλλιεργήσει τις αρετές του αυτοελέγχου, της πίστης, της δικαιοσύνης, του θάρρους αλλά και της γενναιοδωρίας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Oι ριζικές αλλαγές σε μάρκετινγκ και πωλήσεις

H αξία της εποικοδομητικής κριτικής

Αξιολογήστε συμπεριφορές, όχι μόνον αποτελέσματα

O manager και η εμπιστοσύνη στους υφισταμένους

O manager και τα διαφορετικά είδη ακροατών

Κίνητρα σε εργαζομένους για τους δύσκολους καιρούς

Ο δεκάλογος της καλής διοίκησης

Η επικοινωνία ως μέρος του επιχειρηματικού κεφαλαίου

«Παγίδα» για τους manager οι διαφορές κουλτούρας

Περί πωλήσεων χωρίς τον... πωλητή