MANAGER 2DAY

Η διαφορά των managers με τους... διαχειριστές

Η διαφορά των managers με τους... διαχειριστές

Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων στελεχών. Ποιες οι διαφορές με τους απλούς διαχειριστές. Η ανάγκη της υλοποίησης των ιδεών και της ανάληψης ευθυνών. Η αξία της επικοινωνίας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Tι μπορούν να διδαχθούν οι managers από διάσημα πρόσωπα

Tι μπορούν να διδαχθούν οι managers από διάσημα πρόσωπα

Συμβουλές από γνωστούς και επιτυχημένους ανθρώπους των τεχνών, των επιχειρήσεων αλλά και της πολιτικής που μπορούν να φανούν χρήσιμες σε στελέχη επιχειρήσεων. Οι ρήσεις για την καινοτομία, τις νέες ιδέες αλλά και την εργασία.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Μαθήματα social media για τις επιχειρήσεις

Μαθήματα social media για τις επιχειρήσεις

Στην διαδικτυακή εποχή μας είναι πλέον απαραίτητος και ζωτικός ο διάλογος με τους πελάτες και οι εταιρείες πρέπει να μάθουν να μην αισθάνονται άβολα στο πλαίσιο αυτού του διαλόγου.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η εξυπηρέτηση των πελατών το Α και το... Ω

Η εξυπηρέτηση των πελατών το Α και το... Ω

Λίγες εταιρείες δίνουν πραγματική προσοχή στους πελάτες Αυτές είναι κυρίως μικρές επιχειρήσεις, στις οποίες ο ιδιοκτήτης έχει ενεργή ανάμειξη στην εξυπηρέτηση. Μερικές συμβουλές προς τους υπαλλήλους που έρχονται σε επαφή με πελάτες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Συμβουλές προς managers από ένα μεγάλο φιλόσοφο

Συμβουλές προς managers από ένα μεγάλο φιλόσοφο

Ποια λάθη μπορούν να αποβούν «μοιραία» για την καριέρα των στελεχών. Γιατί κάποιος δεν πρέπει να ανησυχεί για καταστάσεις που δεν αλλάζουν. Η παραμέληση της προσωπικής του ανάπτυξης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Παλιές και νέες αξίες για τα στελέχη εταιρειών

Οι πελάτες και όχι το αφεντικό πληρώνουν τους μισθούς μας και για αυτό πρέπει να τους κρατάμε ικανοποιημένους. Ο ρόλος του προϊστάμενου. Γιατί το κλειδί της επιτυχίας είναι η συνεχής μάθηση.

Εντεκα συμβουλές σε managers για επαφές στο εξωτερικό

Στο μέτρο που η εξωστρέφεια αποτελεί μονόδρομο, οι managers που θέλουν να πετύχουν πρέπει να μελετούν πλέον ήθη και συνήθειες που επικρατούν στις ξένες χώρες. Ιδιαίτερα αυτές που έχουν υψηλές οικονομικές επιδόσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να κερδίσετε τους πελάτες

Ρεαλιστικές και υποκείμενες στην απλή λογική συμβουλές ενός διάσημου και ανατρεπτικού διαφημιστή. Ο κατάλληλος χειρισμός των πελατών. Γιατί η άρνηση δεν πρέπει να αποτελεί επιλογή.

Γιατί η επικοινωνία είναι... τέχνη

Αν πολιτισμός είναι να έχεις... τηλέφωνο, τότε κουλτούρα είναι να το χρησιμοποιείς με τον σωστό τρόπο Τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται κατά τις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Γράφει ο Γιάννης Κριτσωτάκις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο manager «χτίζει» μια θετική εικόνα

Η σημασία των επαφών με τους «σωστούς» ανθρώπους και γιατί η επιτυχία είναι... κολλητική. Γιατί «μετρούν» ο αυτοσεβασμός και τα προσωπικά επιτεύγματα. Ο ρόλος του ντυσίματος αλλά και της θετικής ψυχολογίας στις συναντήσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Oι κανόνες για μια... δημιουργική σύγκρουση

Ο manager απέναντι στον ακτιβισμό των καταναλωτών

Η «αναμέτρηση» του manager με τις... αλλαγές

Πώς να αντιμετωπίσετε μια επαγγελματική κρίση

Ο manager και ο χειρισμός των υφιστάμενων

Επτά τρόποι για να γίνετε πιο παραγωγικοί

Γιατί η ανάγκη για μάθηση δεν τελειώνει ποτέ

Πώς θα αποκτήσετε αυτοπεποίθηση

Ποια χαρακτηριστικά οδηγούν στην κορυφή

H φήμη ως επιχειρηματικό κεφάλαιο