MANAGER 2DAY

Δέκα προκλήσεις για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Δέκα προκλήσεις για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να καταλάβουν ότι οι πελάτες τους και όχι οι ίδιες υπαγορεύουν τις τάσεις και τις εξελίξεις στις αγορές. Η επέλαση των social media, η τεχνολογία και η παγκοσμιοποίηση. Γράφει ο Μ. Φραγκουλόπουλος.

Πώς πρέπει να λαμβάνει αποφάσεις ένας manager

Πώς πρέπει να λαμβάνει αποφάσεις ένας manager

Σε κάθε απόφαση, ένα στέλεχος πρέπει να ακολουθήσει μεθοδικά βήματα. Τα βήματα αυτά περιλαμβάνουν τον ορισμό του προβλήματος, τη συγκέντρωση των στοιχείων, αλλά και τη δημιουργία εναλλακτικών λύσεων.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι επιχειρήσεις και η θεωρία του «σωστού εγωισμού»

Οι επιχειρήσεις και η θεωρία του «σωστού εγωισμού»

Ένας διάσημος γκουρού της διοίκησης των επιχειρήσεων εκτιμά ότι οι εταιρείες πρέπει να επαναθεωρήσουν σε βάθος τον ρόλο τους ως κύτταρα παραγωγής πλούτου και συλλογικής ευημερίας. Τι πρέπει να αλλάξει

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η επιτυχία και η... ευτυχία στην εργασία

Η επιτυχία και η... ευτυχία στην εργασία

Οι καλύτερες στιγμές της ζωής δεν είναι οι στιγμές απραξίας και χαλάρωσης, αλλά οι στιγμές που το μυαλό και το σώμα φθάνουν στα όριά τους. O manager και η συναισθηματική νοημοσύνη.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να προσεγγίσετε ένα πρόβλημα

Πώς να προσεγγίσετε ένα πρόβλημα

Όταν εξετάζετε ένα πρόβλημα, προσπαθήστε να σκεφτείτε δημιουργικά. Αλλάξτε τη νοοτροπία σας από αρνητική σε θετική. Αναζητήστε τη γενεσιουργό αιτία του προβλήματος. Πώς θα φτάσετε στη λύση.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς η διαφωνία μπορεί να γίνει bοnus για την εταιρεία

Η διαφωνία πρέπει να ενθαρρύνεται στο εσωτερικό της εταιρείας, διότι μέσα από αυτήν μπορούν να ξεπηδήσουν δημιουργικές προτάσεις, που τελικά θα αποφέρουν οφέλη στην επιχείρηση.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

O χρυσός κανόνας των managers στη... μάχη με την καθημερινότητα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μην αποτελματώνουν ένα στέλεχος τα «ασήμαντα» των άλλων είναι η δραστική μείωση των συσκέψεων που πραγματοποιούνται.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

O manager και ο χειρισμός των μέσων ενημέρωσης

Γιατί οι απαντήσεις τύπου «ουδέν σχόλιον» δεν αποτελούν καλή λύση για τον επικεφαλής μιας επιχείρησης. Πώς πρέπει να αντιδράσει σε δύσκολες ερωτήσεις από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Αν ο Αριστοτέλης ήταν... διευθύνων σύμβουλος

Η συνεισφορά του μεγάλου Σταγειρίτη φιλοσόφου στους σημερινούς ηγέτες των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Ο ρόλος της σύνθετης σκέψης, της αυθόρμητης συνεργασίας και της «φρόνησης» στην εταιρική δομή.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί κάθε κρίση μπορεί να κρύβει και μια ευκαιρία

Κάθε σύνολο συνθηκών, όσο κακό και αν είναι, δίνει μία μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη. Αν οι συνθήκες καθόριζαν πάντα την ζωή και τις προοπτικές των ανθρώπων, τότε η ανθρωπότητα δεν θα είχε προχωρήσει.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

To management των πολυεθνικών επιχειρήσεων

Πώς «χτίζουν» αυτοπεποίθηση τα στελέχη

Πώς να βγάζετε έναν σωστό λόγο

Τα πιο συνηθισμένα λάθη στις ομιλίες στελεχών

Ο δεκαπεντάλογος των σχέσεων με τα ΜΜΕ

O manager, η απώλεια εργασίας και ο... αυτοσεβασμός

Οι ηγέτες και ο χειρισμός των προβλημάτων

Οι εταιρείες και το DNA της καινοτομίας

Ο νέος τρόπος management και το... rework

Οι 10 «εντολές» για σωστή διαχείριση του… απρόβλεπτου