MANAGER 2DAY

Η σκληρή δουλειά βασικό συστατικό για την επιτυχία

Η σκληρή δουλειά βασικό συστατικό για την επιτυχία

Γιατί η σκληρή δουλειά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για κάθε είδους επίτευγμα. Χωρίς αυτήν, όλα τα άλλα είναι άσκοπα. Γιατί οι σύντομες λύσεις συνήθως αποτυγχάνουν.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι διαφορές πολιτικών και επιχειρηματικών ηγετών

Οι διαφορές πολιτικών και επιχειρηματικών ηγετών

O ιδανικός ηγέτης πρέπει να είναι κάποιος τον οποίο μπορείς να εμπιστευθείς. Πρέπει να αντιλαμβάνεται τον θεσμικό του ρόλο και να δεσμεύει τους ανθρώπους του σε ένα σύνολο από αρχές, αξίες και προτεραιότητες. Οι διαφορές με τον πολτικό ηγέτη.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί είναι κρίσιμες οι... γνωριμίες στις επιχειρήσεις

Γιατί είναι κρίσιμες οι... γνωριμίες στις επιχειρήσεις

Κανένα στέλεχος δεν μπορεί πάντα να καθορίζει από μόνο του το μέλλον του στην εργασία. Γιατί κοστίζει το να παραμελεί κανείς το κεφάλαιο... των γνωριμιών στον εργασιακό χώρο.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η κατανάλωση είναι ο στόχος για τις επιχειρήσεις

Η κατανάλωση είναι ο στόχος για τις επιχειρήσεις

Ένας μάρκετερ πρέπει πάντα να θυμάται ότι υπάρχει ένας και μόνον στόχος: Oι καταναλωτές. Aν οι διαφημίσεις λαμβάνουν βραβείο σκηνοθεσίας αλλά δεν οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων τότε έχουν αποτύχει, δηλώσει ένας γκουρού του μάρκετινγκ.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Προσοχή στο επιχειρηματικό «burn out»

Προσοχή στο επιχειρηματικό «burn out»

Γιατί ο αποκλειστικά αφοσιωμένος στην δουλειά του άνθρωπος έχει περιορισμένους ορίζοντες και πολύ λίγες νέες ιδέες. Ποια λύση μπορούν να εφαρμοστεί σε αυτές τις περιπτώσεις. O ρόλος του επιχειρηματία.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

«Κλειδί» η εμπιστοσύνη στις εξαγορές και συγχωνεύσεις

Πρόκειται για μία δύσκολη διαδικασία, η οποία προϋποθέτει ότι και οι δύο πλευρές πρέπει να καταλαβαίνουν η μία την άλλη. Τα θέματα, ηγεσίας, διοίκησης αλλά και στρατηγικής.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς πρέπει να χειριζόμαστε τους πελάτες

Γιατί οι εταιρείς «οφείλουν» να βρίσκονται σε ανοικτή επικοινωνία με τους πελάτες τους. Πρέπει να καταγράφουν τις επιθυμίες τους αλλά και να... ενεργοποιούνται όταν σημειώνεται μια αλλαγή στη συμπεριφορά τους.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οταν οι συγκρούσεις κάνουν καλό στις επιχειρήσεις

Για πολλούς ανθρώπους της επικοινωνίας και της ψυχολογίας, οι συγκρούσεις -αναπόφευκτες μέσα σε μία εταιρεία- μπορούν τελικώς να έχουν θετικές επιπτώσεις. O ρόλος του manager. Πώς μπορεί να ωφεληθεί μια επιχείρηση.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τι είναι το win-win μάνατζμεντ

Τα τέσσερα πιθανά αποτελέσματα μιας διαπραγμάτευσης, με βάση τα κέρδη και τις απώλειες. Γιατί καμιά φορά η νίκη μπορεί να κοστίσει ακριβά. Tι ρόλο μπορεί να διαδραματίσει ο manager.

Ισχυρό χαρτί για τις εταιρείες το... Loyalty Effect

Σε περιόδους αλλαγών και αναδιαρθρώσεων, η αποκατάσταση της ενδοεπιχειρησιακής εμπιστοσύνης μπορεί να αποτρέψει σοβαρές κρίσεις. Κρίσιμος ο ρόλος του manager.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να χειρίζονται οι προϊστάμενοι την επικοινωνία

Δυο λόγοι για να κάνουμε τους συναδέλφους... φίλους

Πώς θα γίνετε καλύτερος manager

Ποια χαρακτηριστικά έχει ο καλός πωλητής

Τέσσερις τρόποι για να αντιμετωπίσετε την... κριτική

Οι προκλήσεις του νέου επιχειρείν

Η διαφορά των managers με τους... διαχειριστές

Tι μπορούν να διδαχθούν οι managers από διάσημα πρόσωπα

Μαθήματα social media για τις επιχειρήσεις

Η εξυπηρέτηση των πελατών το Α και το... Ω