Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

”Κόντρα” μεταξύ ελληνικού δημοσίου - Σκαραμαγκά

Ρήξη έχει επέλθει στις σχέσεις του ελληνικού δημοσίου και των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Οι διαφορές που προέκυψαν με την παράδοση του υποβρυχίου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ έχουν προκαλέσει γενικότερες διαφωνίες που, συνδέονται με τα συμβόλαια ανάθεσης των εξοπλιστικών προγραμμάτων τα οποία συνόδευσαν τη σύμβαση ιδιωτικοποίησης των ναυπηγείων στους Γερμανούς μετόχους της HDV και πλέον Thyssen Group.

”Κόντρα” μεταξύ ελληνικού δημοσίου - Σκαραμαγκά
της Χρύσας Λιάγγου

Ρήξη έχει επέλθει στις σχέσεις του ελληνικού δημοσίου και των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Οι διαφορές που προέκυψαν με την παράδοση του υποβρυχίου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ έχουν προκαλέσει γενικότερες διαφωνίες, που συνδέονται με τα συμβόλαια ανάθεσης των εξοπλιστικών προγραμμάτων τα οποία συνόδευσαν τη σύμβαση ιδιωτικοποίησης των ναυπηγείων στους Γερμανούς μετόχους της HDV και πλέον Thyssen Group.

Για την επίλυση των σοβαρών θεμάτων που έχουν ανακύψει αναμένεται σε διάστημα δύο εβδομάδων συνάντηση υψηλού επιπέδου μεταξύ των δύο πλευρών.

Ωστόσο, εν όψει της συνάντησης η ”κόντρα” κορυφώνεται καθώς η διοίκηση του Σκαραμαγκά προχώρησε στην απόλυση 12 εργαζομένων προκαλώντας κλίμα αναταραχής στο εσωτερικό της επιχείρησης.

Από πλευράς της διοίκησης, ο διευθύνων σύμβουλος, κ. Κούλμαν, ενημερώνοντας χθες τους δημοσιογράφους για τις εξελίξεις, ενέταξε τις απολύσεις στο πλαίσιο ενός προγράμματος εκσυγχρονισμού των ναυπηγείων που περιλαμβάνει στο αμέσως επόμενο διάστημα και 25 προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού.

Περιγράφοντας τη διάσταση με το ελληνικό δημόσιο, ο κ. Κούλμαν τόνισε ότι αρνείται να καταβάλει ποσό 230-240 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί στο υπόλοιπο της εκτέλεσης των προγραμμάτων που υλοποιούν τα ναυπηγεία για λογαριασμό του Πολεμικού Ναυτικού. Ο κ. Κούλμαν επιχείρησε να αποσυνδέσει τη στάση του ελληνικού δημοσίου με τα τεχνικά προβλήματα που παρουσίασε το υποβρύχιο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, τα οποία μάλιστα αμφισβήτησε τονίζοντας ότι η ελληνική πλευρά ζήτησε εκ των υστέρων συμπληρωματικές προδιαγραφές.

Τόνισε επίσης ότι το ελληνικό δημόσιο έχει θέσει ζήτημα τροποποίησης των οικονομικών όρων του συμβολαίου κάτι που δεν μπορεί να δεχτεί η εταιρία που εκπροσωπεί. Διευκρίνισε πάντως ότι η ThyssenGroup διατηρεί το ενδιαφέρον της για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά τα οποία μάλιστα στοχεύει να τα μετατρέψει στο πιο ανταγωνιστικό ναυπηγείο της Μεσογείου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v