Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επεκτείνονται τα ωράρια σε Μετρό και ΗΣΑΠ

Ξεκινά από το βράδυ της Παρασκευής 1η Φεβρουαρίου 2008 και για δοκιμαστικό χρονικό διάστημα δύο μηνών η δίωρη επέκταση του ωραρίου κυκλοφορίας των συρμών του Μετρό και του ΗΣΑΠ τα βράδια τα Παρασκευής και του Σαββάτου.

Επεκτείνονται τα ωράρια σε Μετρό και ΗΣΑΠ
Ξεκινά από το βράδυ της Παρασκευής 1η Φεβρουαρίου 2008 και για δοκιμαστικό χρονικό διάστημα δύο μηνών η δίωρη επέκταση του ωραρίου κυκλοφορίας των συρμών του Μετρό και του ΗΣΑΠ τα βράδια τα Παρασκευής και του Σαββάτου.

Τις ημέρες αυτές σε όλο το δίκτυο της ΑΜΕΛ και των ΗΣΑΠ το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται έως τις 2 το πρωί, από όλους τους σταθμούς, ενώ αρχικώς υπήρχε η σκέψη να παραμείνουν ανοικτοί οι σταθμοί που είναι περισσότερο ”δημοφιλείς” και έχουν την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.



Η επέκταση του ωραρίου, είναι απόφαση του υπουργού Μεταφορών – Επικοινωνιών, μετά από αίτημα που είχαν θέσει μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ”Ανοιχτή Πόλη” Αλέξης Τσίπρας καθώς και από πολλούς πολίτες, κυρίως νεώτερης ηλικίας.



Κατά τη δοκιμαστική περίοδο των δύο μηνών, οι υπηρεσίες των δύο φορέων θα καταγράψουν την επιβατική κίνηση κατά το χρονικό διάστημα της παράτασης των δύο ωρών, ώστε από την στατιστική επεξεργασία των μετρήσεων να αποφασισθεί ή όχι η ανάγκη καθιέρωσης του σχετικού μέτρου.



Το μέλλον του συγκεκριμένου μέτρου θα εξαρτηθεί από τη βιωσιμότητά του. Πάντως πριν ακόμη ξεκινήσει η επέκταση, οι εργαζόμενοι αντιδρούν έντονα υποστηρίζοντας ότι δημιουργούνται ακόμη και θέματα ασφάλειας αφού, όπως σημειώνουν, ο διαθέσιμος χρόνος για την συντήρηση περιορίζεται κατά 14%.

Κατά της επέκτασης του ωραρίου έχει τεθεί και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΑΜΕΛ κ. Μανώλης Δρακάκης ο οποίος σημειώνει ότι το μηναίο κόστος της επέκτασης ανέρχεται σε 300.000 ευρώ ενώ φθάνει τα 3,6 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Σύμφωνα με τον κ. Δρακάκη, η επέκταση του ωραρίου σε συνδυασμό με είσοδο στο σύστημα του Μετρό νέων σταθμών, θα εξανεμίσουν τα κέρδη που καταγράφει σήμερα η ΑΜΕΛ, η οποία είναι είναι η μόνη απο τις εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου που είναι κερδοφόρα.

Μάλιστα ο ίδιος αντιπροτείνει την αύξηση του εισιτηρίου του Μετρό στο 1 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v