Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MasterCard: Αύξηση τζίρου και συναλλαγών στο 6μηνο

Οι κάτοχοι καρτών με το σήμα MasterCard (εκτός από Maestro®) στην Ελλάδα χρησιμοποίησαν τις κάρτες με το σήμα MasterCard για 5,13 εκατομμύρια συναλλαγές για το β’ τρίμηνο του 2005, αύξηση 0,5% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2004, σύμφωνα με ανακοίνωση της MasterCard.

MasterCard: Αύξηση τζίρου και συναλλαγών στο 6μηνο
Οι κάτοχοι καρτών με το σήμα MasterCard (εκτός από Maestro®) στην Ελλάδα χρησιμοποίησαν τις κάρτες με το σήμα MasterCard για 5,13 εκατομμύρια συναλλαγές για το β’ τρίμηνο του 2005, αύξηση 0,5% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2004, όπως ανακοίνωσε η MasterCard.

Παράλληλα, ο τζίρος που δημιούργησαν κατά το β’ τρίμηνο του 2005 παρουσίασε αύξηση 5,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2004 και διαμορφώθηκε σε περίπου 758 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, στην Ελλάδα, το β’ τρίμηνο του 2005 κυκλοφορούσαν 1,55 εκατομμύρια κάρτες με το σήμα MasterCard (εκτός από Maestro®), αύξηση 8% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2004, οι οποίες γίνονται αποδεκτές σε 400.000 εμπορικά σημεία.

Οι κάτοχοι καρτών με το σήμα MasterCard (εκτός από Maestro®) στην Ελλάδα, συνολικά για το α’ εξάμηνο του 2005, χρησιμοποίησαν τις κάρτες με το σήμα MasterCard για 10,17 εκατομμύρια συναλλαγές, αύξηση 1,5% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2004, δημιουργώντας τζίρο περίπου 1,515 δισ. ευρώ, αύξηση 7,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2004.

Εξάλλου, η MasterCard International ανακοίνωσε σήμερα εξαιρετικά αποτελέσματα για το β’ τρίμηνο του 2005 και συνολικά για το α’ εξάμηνο του 2005, αφού το διψήφιο αποτέλεσμα της αύξησης του τζίρου και του όγκου των αγορών τροφοδοτήθηκε από τις αυξημένες δαπάνες των κατόχων καρτών σε όλο τον κόσμο και τη συνεχιζόμενη εφαρμογή της επιτυχημένης πελατοκεντρικής στρατηγικής της εταιρίας.

Οι κάτοχοι καρτών σε όλο τον κόσμο χρησιμοποίησαν κάρτες με το σήμα MasterCard (εκτός από Maestro® και Cirrus®) για 4,8 δισεκατομμύρια συναλλαγές κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2005. Αυτό δημιούργησε τζίρο 408,4 δισ. δολάρια, αυξημένο κατά 12,3% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2004.

Οι συνολικές αγορές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες MasterCard αυξήθηκαν κατά 14,5% κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου, ενώ ο αριθμός των καρτών MasterCard που εκδόθηκαν παγκοσμίως ανήλθε στα 716,3 εκατομμύρια, αύξηση 12,1% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2004.

”Η πελατοκεντρική προσέγγιση της MasterCard μας δίνει τη δυνατότητα να δίνουμε αξία στους βασικούς μετόχους μας ως ένας εταίρος προνοητικός και καινοτόμος που επικεντρώνεται στο να τους βοηθήσει να χτίσουν, να διαχειριστούν και να ενισχύσουν την κερδοφορία των επιχειρήσεων πληρωμών τους”, δήλωσε ο Alan Heuer, Chief Operating Officer της MasterCard International.

”Τα αποτελέσματα της MasterCard για το πρώτο εξάμηνο αυτού του χρόνου είναι μια περίτρανη απόδειξη της παγκόσμιας δύναμης του σήματος της MasterCard και η δυνατότητα μας να συνεργαζόμαστε με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μέλη μας για να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις πληρωμών στη βιομηχανία”, πρόσθεσε.

Η αύξηση της MasterCard βασίστηκε στις πιστωτικές και τις χρεωστικές κάρτες. Ο τζίρος παγκοσμίως από τα πιστωτικά προγράμματα αυξήθηκε κατά 8,3% φτάνοντας τα 321,8 δισ. δολάρια κατά το β’ τρίμηνο του 2005, ενώ για το ίδιο διάστημα ο τζίρος από τα χρεωστικά προγράμματα αυξήθηκε κατά 30% φτάνοντας τα 86,6 δισ. δολάρια.

Κατά το α’ εξάμηνο του 2005 ο τζίρος από τα πιστωτικά προγράμματα αυξήθηκε κατά 7,8% ενώ ο τζίρος από τα χρεωστικά προγράμματα αυξήθηκε κατά 28,9%.

”Η παγκόσμια πελατειακή βάση της MasterCard συνεχίζει να ωφελείται όσο οι κάτοχοι σε όλο τον κόσμο αυξανόμενα στρέφονται προς τη MasterCard για έναν αξεπέραστο συνδυασμό αποδοχής, εξυπηρετικότητας και ευελιξίας” δήλωσε ο κ. Heuer.

Παράλληλα, η MasterCard κρίνει ως σημαντικά επιτεύγματά της κατά το β’ τρίμηνο του 2005 τα εξής:

- Παρουσιάστηκε μια νέα εκτέλεση της εθνικής διαφημιστικής καμπάνιας της MasterCard Priceless®, με τη βελτιωμένη World MasterCard, ένα πρόγραμμα που προσφέρει μαζικά σε εύπορους καταναλωτές ένα πρωτοποριακό μείγμα από εξατομικευμένα κίνητρα και ανταμοιβές. Η καμπάνια υποστηρίζει την ευρύτερη στρατηγική της MasterCard να ενισχύσει περισσότερο την ηγετική της θέση στην εύπορη αγορά και να επικοινωνήσει την ασύγκριτη εξατομικευμένη ποιότητα της World MasterCard.

- Η MasterCard ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το πρόγραμμα ”Debt Know How”, ένα πολυετές, καταναλωτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο για να δίνει στους καταναλωτές πρόσβαση σε δωρεάν, εύληπτα εργαλεία για να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται το προσωπικό τους χρέος.

- Η Cetelem, εταιρία που εδρεύει στη Γαλλία και παρέχει καταναλωτική πίστωση, έλαβε την άδεια να χρησιμοποιεί τα σήματα MasterCard, Maestro και Cirrus σε παγκόσμια βάση. Με αυτό το διακανονισμό, η Cetelem, θυγατρική της BNP Paribas θα εγκατασταθεί σε 20 χώρες σε όλο τον κόσμο, συνεργαζόμενη με τη MasterCard International για να αυξήσει περαιτέρω την παγκόσμια επιχείρηση πιστωτικών καρτών.

- Η Bank Koper, μια παγκόσμια τράπεζα με έδρα τη Σλοβενία και η MasterCard Europe ανακοίνωσαν το λανσάρισμα ενός πιλοτικού προγράμματος για να αναπτύξουν προστιθέμενης αξίας επιχειρηματικά προγράμματα με βάση το chip στη Σλοβενία:

Το OneSMART Authentication και το OneSMAT Web. Αυτό είναι το πρώτο πρόγραμμα που ανακοινώνεται από το OneSMART Club της MasterCard στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, που ιδρύθηκε πέρσι τον Αύγουστο. Άλλα μέλη του club αναμένεται σύντομα να ανακοινώσουν παρόμοια προγράμματα σύντομα.

- H MasterCard εξέδωσε τους κανόνες τις απευθείας στις εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες στα μέλη της. Αυτό είναι το πιο πρόσφατο βήμα στην συνεχιζόμενη προσπάθεια της εταιρίας να παρέχει αυξημένα επίπεδα διαφάνειας και υπηρεσιών. Το νέο εγχειρίδιο Member Service Provider Rules είναι διαθέσιμο δωρεάν στην ιστοσελίδα της MasterCard για τους εμπόρους (www.mastercardmerchant.com).

- Η Sheetz Inc. ανακοίνωσε ότι η τεχνολογία που επιτρέπει στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν ανέπαφες επιλογές πληρωμών, όπως είναι η MasterCard® PayPass™, είναι τώρα διαθέσιμη και στα 309 καταστήματα Sheetz. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Sheetz έγινε ο πρώτος έμπορος λιανικής που λανσάρισε τη δική του cobranded ανέπαφη πιστωτική κάρτα.

- Η αλυσίδα καταστημάτων 7-Eleven Inc. ανακοίνωσε ότι θα αποδέχεται την MasterCard® PayPass™. Η εταιρία αυτή αναμένει να τρέξει αυτό το πρόγραμμα στα 5.300 καταστήματα της στις ΗΠΑ μέχρι τις αρχές του 2006 και έχει εγκαταστήσει αναγνώστες ραδιοσυχνότητας πιλοτικά σε 170 καταστήματα 7-Eleven.

- Η Regal Entertainment Group, η μεγαλύτερη εταιρία λειτουργίας κινηματογράφων, ανακοίνωσε ότι θα είναι η πρώτη εταιρία του είδους που θα αποδέχεται κάρτες MasterCard® PayPass™ στους κινηματογράφους Regal, τα θέατρα United Artist και Edwards στις ΗΠΑ.

- Η εταιρία Ritz Camera ανακοίνωσε την επέκταση της αποδοχής καρτών MasterCard® PayPass™ σε κάθε ένα από τα 1.100 Ritz Camera Centers και τα 114 Boater’s World Marine Centers.

- Η MasterCard ανακοίνωσε ότι έκλεισε περισσότερες από 1900 ιστοσελίδες ύποπτες για απάτη τους τελευταίους 13 μήνες ως μέρος της επιθετικής καμπάνιας Operation Stop IT (Identify Theft/Κλοπή Ταυτότητας).

Επίσης η MasterCard επιτυχώς αποκάλυψε και απομάκρυνε από το διαδίκτυο περισσότερες από 800 ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου που διαχειρίζονταν αριθμούς καρτών πληρωμών που είχαν αποκτηθεί παράνομα εκείνο το διάστημα.

- Η MasterCard Advisors LLC, το όπλο επαγγελματικών υπηρεσιών της MasterCard παγκοσμίως λανσάρισε την πρώτη πραγματικά ενσωματωμένη end-to-end λύση ανταμοιβών στην Ευρώπη.

Η λύση MasterCard Rewards Services έχει σχεδιαστεί για να δίνει τη δυνατότητα στους εκδότες καρτών να ενσωματώνουν τις παγκόσμιες προσφορές ανταμοιβών σε ένα μόνο σύστημα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες και να μειώνουν τα λειτουργικά κόστη και την πολυπλοκότητα.

Η πρωτοποριακή ενσωματωμένη πλατφόρμα υποστηρίζει τους επιχειρηματικούς στόχους των εκδοτών και δημιουργεί νέες ευκαιρίες να διευρύνουν τα προγράμματα ανταμοιβών τόσο περιφερειακά όσο και σε όλο τον κόσμο.

- Η Τράπεζα των Φιλιππίνων (ΒΡΙ) και η MasterCard συνεργάστηκαν στο λανσάρισμα της BPI Express Credit Gold MasterCard, το πρώτο πρόγραμμα πληρωμών που βασίζεται σε chip στις Φιλιππίνες.

- Η κορυφαία λύση της MasterCard για ανέπαφες πληρωμές, η MasterCard® One SMART™ PayPass™, βραβεύθηκε ως το πιο πρωτοποριακό προϊόν για πληρωμές που παρουσιάστηκε το 2004 από τους οργανισμούς European Payments Consulting Association και European Card Review Innovation Awards.

- Η MasterCard Europe ένωσε τις δυνάμεις της με την International Currency Exchange (ICE) για το λανσάρισμα της κάρτας Cash2Go, μια προπληρωμένη χρεωστική κάρτα Maestro με PIN, η οποία σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει τα χάρτινα travelers cheques.

Σήμερα η κάρτα αυτή χρησιμοποιείται πιλοτικά στα ανταλλακτήρια συναλλάγματος της ICE στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στο αεροδρόμιο Heathrow και σε επιλεγμένα υποκαταστήματα του βρετανικού τουριστικού πρακτορείου Travelcare.

Η πλήρης ανάπτυξη του προγράμματος αναμένεται να γίνει στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

- Η SkyCard, η πρώτη πιστωτική κάρτα MasterCard που είναι πλήρως ενσωματωμένη με τη διαδραστική τηλεόραση παρουσιάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Barclaycard και την BSkyB.

Το λανσάρισμα της κάρτας έγινες στις 15 Απριλίου 2005 με μια αναλυτική καμπάνια marketing που περιελάμβανε direct mail σε 3,5 εκατομμύρια παραλήπτες, διαφημίσεις σε περιοδικά και τηλεοπτική διαφήμιση που περιελάμβανε τα κανάλια Sky’s Active και Text.

Παρουσιάστηκαν επίσης οι λεπτομέρειες του προγράμματος ανταμοιβών που ονομάζεται SkyPoints που σχεδιάστηκε για τους πελάτες της SkyCard.

- Οι Βέλγοι καταναλωτές μπορούν τώρα να επωφελούνται μεγαλύτερης ευελιξίας και επιλογών μετά το λανσάρισμα από την Deutsche Bank μαζί με την MasterCard, της κάρτας Titanium. Η επαναστατική κάρτα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα μια χρεωστικής και μιας πιστωτική κάρτας. Οι κάτοχοι έχουν πρόσβαση στα χρήματα του τρεχούμενου λογαριασμού τους και επιπλέον ενός οικονομικού αποθέματος που η τράπεζα προσαρμόζει στις ανάγκες του πελάτη.

- Η Tatra, μέλος του Raiffeisen bank group, λανσάρισε στη Σλοβακία την πρώτη μη-ανάγλυφη κάρτα MasterCard που εκδόθηκε στην Ευρώπη. Οι κάρτες με ενεργοποιημένο chip συνδυάζουν όλα τα πλεονεκτήματα του σήματος της MasterCard με την ενισχυμένη ασφάλεια που σχετίζεται με την online έγκριση πληρωμής.

- Η MasterCard International συνεργάστηκε με τη βραζιλιάνικη τράπεζα Banco Ibi για μια αποκλειστική τετραετή συμφωνία έκδοσης καρτών MasterCard μέσω της πρωτοποριακής ιδέας της ”στιγμιαίας έκδοσης” στα καταστήματα C&A. Οι πελάτες αυτών των καταστημάτων μπορούν να κάνουν αίτηση για μια κάρτα MasterCard και να την παραλαμβάνουν αμέσως με την έγκριση της σε περίπου 10 λεπτά. Το πρόγραμμα στιγμιαίων καρτών της Banco Ibi και της MasterCard είναι διαθέσιμο σε περισσότερα από 80 C&A καταστήματα στη Βραζιλία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v