Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μινωικές: Αύξηση καθαρών κερδών 39,5%

Αύξηση 39,5% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη των Μινωικών Γραμμών το 2005 διαμορφούμενα στα 17 εκατ. ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών ήταν ο υψηλότερος από ιδρύσεως της εταιρίας και διαμορφώθηκε στα 204,2 εκατ. ευρώ έναντι 191,5 εκατ. ευρώ το 2004 σημειώνοντας αύξηση 6,6%.

Μινωικές: Αύξηση καθαρών κερδών 39,5%
Αύξηση 39,5% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη των Μινωικών Γραμμών το 2005 διαμορφούμενα στα 17 εκατ. ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών ήταν ο υψηλότερος από ιδρύσεως της εταιρίας και διαμορφώθηκε στα 204,2 εκατ. ευρώ έναντι 191,5 εκατ. ευρώ το 2004 σημειώνοντας αύξηση 6,6%.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, το 2005, αύξησε σημαντικά το κύκλο εργασιών της καθώς και τα καθαρά κέρδη, παρά την επιβάρυνση στο κόστος λειτουργίας κατά 14 εκατ. ευρώ περίπου, από την αύξηση της τιμής των καυσίμων σε σχέση με το 2004.

Περαιτέρω, προχώρησε στην πώληση των μετοχών που κατείχε στις εταιρίες FORTHnet και ΑΝΕΚ καθώς και του τελευταίου συμβατικού πλοίου F/B Δαίδαλος καταγράφοντας κέρδη 9,3 εκατ. ευρώ περίπου.

Επιπλέον η εταιρία το 2005 πέτυχε να μειώσει το συνολικό δανεισμό σε 454 εκατ. ευρώ έναντι 505 εκατ. ευρώ το 2004 (μείωση 51 εκατ. ευρώ), ενώ προχώρησε στη σύναψη συμβολαίων αντιστάθμισης επιτοκιακού κινδύνου (Hedging) για τα επόμενα 5 έτη, μειώνοντας σημαντικά το κίνδυνο από μια ενδεχόμενη αύξηση των επιτοκίων.

Τα κέρδη ανά μετοχή της εταιρίας διαμορφώθηκαν σε 0,24 ευρώ έναντι 0,17 ευρώ το 2004, ενώ τα Κέρδη προ Τόκων Φόρων & Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 56,0 εκατ. ευρώ έναντι 58,2 εκατ. ευρώ το 2004, παρουσιάζοντας κάμψη 3,7%, γεγονός που οφείλεται αποκλειστικά στην αύξηση της τιμής των καυσίμων.

Σε επίπεδο Ομίλου τα οικονομικά αποτελέσματα δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη διαφοροποίηση σε σχέση με τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρίας τόσο στον Κύκλο Εργασιών όσο και στα Κέρδη προ Τόκων Φόρων & Αποσβέσεων (EBITDA).

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 17,6 εκατ. ευρώ από 9,0 εκατ. ευρώ το 2004, αυξημένα κατά 94,7% ενώ τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 0,25 ευρώ έναντι 0,13 ευρώ το 2004.

Η διαφοροποίηση που παρατηρείται στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με την μητρική εταιρία οφείλεται κυρίως στη συγγενή εταιρία Hellenic Seaways, που τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ περίπου.

---Μεταφορικό έργο

Στις Γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η εταιρία δραστηριοποιείται με 5 πλοία πέτυχε να αυξήσει την κίνηση στους Επιβάτες από 536 χιλ. το 2004 σε 590 χιλ. το 2005 (αύξηση 10,1%) στα Ι.Χ. από 147 χιλ. το 2004 σε 160 χιλ. το 2005 (αύξηση 8,3%) ενώ η κίνηση στα Φορτηγά μειώθηκε από 95 χιλ. το 2004 σε 92 χιλ. το 2005 (μείωση 3,9%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση στη συνολική κίνηση των φορτηγών στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής ήταν 8% περίπου.

Στη Γραμμή ”Ηράκλειο – Πειραιάς” όπου η εταιρία δραστηριοποιείται με 2 πλοία πέτυχε να αυξήσει σημαντικά την κίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου.

Συγκεκριμένα, διακινήθηκαν 950 χιλ. Επιβάτες το 2005 έναντι 874 χιλ. το 2004 (αύξηση 8,6%), 124 χιλ. Ι.Χ. το 2005 έναντι 109 χιλ. το 2004 (αύξηση 13,9%) και 61 χιλ. Φορτηγά το 2005 έναντι. 56 χιλ. το 2004 (αύξηση 9,5%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v