Χθες «ανεβάσαμε» για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, εταιρεία-κόσμημα (και) για την χρηματιστηριακή/επενδυτική κοινότητα, απ' όλες τις απόψεις. Στην περίπτωσή της, το επόμενο διάστημα είναι ξεκάθαρο, για αυτό η καταγραφή ακόμη ενός «ιστορικού υψηλού» προεξοφλείται από ειδικούς και μη της αγοράς.
Σήμερα είναι η σειρά της Autohellas, με αφορμή την προσέγγιση του φίλτατου ΟΑΚ, για να δούμε μία εισηγμένη με ικανή διοίκηση, υγιή διάρθρωση και αρκετά καλά «κρυμμένα» πλεονεκτήματα. Είναι όμως η συγκυρία που έχει οδηγήσει την εισηγμένη σε πρωτόγνωρη δοκιμασία. Εκτίμησή μου; Θα τα ξεπεράσει τα προβλήματα η διοίκηση, αρκεί να μην επιβαρυνθεί περαιτέρω η κατάσταση. Θα δείξει.
Σημειώνει ο «Οχι Αλλο Κάρβουνο» για τα αποτελέσματα 6μηνου.
Τζίρος 211 εκατ. ευρώ από 258 πέρυσι, δηλαδή πτώση περίπου 20%. Καθαρές ταμειακές ροές 39 εκατ. ευρώ. Υποχρεώσεις 620 εκατ. χωρίς μεταβολή, δηλαδή από την 1.1.20 EBITDA 55 εκατ. Κέρδη προ φόρων (ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΗ) 1.5 εκατ. Τώρα ειλικρινά ένας όμιλος που τζίραρε 200 εκατ. στο χειρότερο εξάμηνο της ιστορίας του, με EBITDA 50 εκατ. και οριακά κερδοφόρος, ακόμα αποτιμάται 200 εκατ.;
Μήπως είμαστε υπερβολικοί με το θέμα της καταστροφής της Covid, όσο τουλάχιστον αφορά στην Autohellas; Δηλαδή αν διαγράψουμε τη φετινή χρονιά, το 2021 η εταιρεία πάει για Εbitda μαμούθ πάνω από το 50% της κεφαλαιοποίησής της.
Αυτή είναι η ανάλυση/εκτίμηση του συν-υπογίτη, τη μεταφέρω καθώς τη συμμερίζομαι σε μεγάλο βαθμό. Συνεκτιμώντας το στοιχείο της Hyundai, KIA, που πρώτος ανέδειξε ο γείτονας Βασίλης.
Επ' ουδενί θεωρώ ότι η Autohellas θα είναι η επόμενη... ΔEH μας, αυτά μία φορά γίνονται. Αλλά εταιρείες όπως αυτή ή ο Fourlis ή η ElvalHalcor (και αρκετές ακόμη, ευτυχώς) δεν γίνεται να αποτιμώνται σε αυτά τα επίπεδα.