Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

IAB: Στα 13,7 εκ. € η online διαφημιστική δαπάνη

Στα 13,7 εκ. ευρώ κινήθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο τετράμηνο του 2009, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το IAB Hellas ανάμεσα στα μέλη του και παρουσίασε στα πλαίσια Έκτακτης ΓΣ.

IAB: Στα 13,7 εκ. € η online διαφημιστική δαπάνη
Στα 13,7 εκατομμύρια ευρώ κινήθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο τετράμηνο του 2009, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το IAB Hellas ανάμεσα στα μέλη του και παρουσίασε στα πλαίσια της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, που πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουλίου στο ξενοδοχείο Crowne Plaza.

Online Ad Spend

Σύμφωνα με την έρευνα, η μεγαλύτερη κατηγορία παραμένει ο χρηματοοικονομικός τομέας, αγγίζοντας τα 3,5 εκατομμύρια Ευρώ, ενώ ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες με μερίδιο 20%, και ξεπερνώντας τα 2,7 εκατομμύρια Ευρώ.

Εντυπωσιακή άνοδο παρουσιάζει για το διάστημα αυτό ο κλάδος του λιανεμπορίου, με μερίδιο 12% που αντιστοιχεί σε 1,7 εκατ. ευρώ, ενώ τα FMCG (τρόφιμα, ποτά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας και νοικοκυριού) που παγιώνουν τη σημαντική θέση τους με μερίδιο 11% και αγγίζουν το 1 εκατομμύριο Ευρώ. Ακολουθούν οι κλάδοι media & entertainment και αυτοκινήτου με μερίδιο 6%.

Θέμα Αγγελιοσήμου

Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με το θέμα επιβολής Αγγελιοσήμου στο Internet, το IAB Hellas παρουσίασε τη θέση του στα μέλη, μέσω της γνωμοδότησης του κ. Χάρη Άνθη, Νομικού Συμβούλου του ΙΑΒ Hellas.

Η Γνωμοδότηση, έχοντας εξετάσει το τρέχον Ελληνικό, Ευρωπαϊκό και Διεθνές δίκαιο, και λαμβάνοντας υπόψιν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Μέσου, καταλήγει πως «η εξέταση του ενδεχόμενου εφαρμογής του αγγελιοσήμου στο «Διαδίκτυο της χώρας μας», είναι ανεφάρμοστη καθώς δημιουργεί ανισότητες στο εσωτερικό ενώ παράλληλα τοποθετεί τις ελληνικές επιχειρήσεις σε μειονεκτική θέση απέναντι στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο ανταγωνισμό.»

Το ΙΑΒ Hellas για μια ακόμη φορά κάλεσε τα μέλη του να μην κόβουν και να μην αποδέχονται τιμολόγια που περιλαμβάνουν Αγγελιόσημο, και να ειδοποιούν άμεσα τον Οργανισμό σε περίπτωση που αντιλαμβάνονται τέτοιο γεγονός.

Στη Γενική Συνέλευση επίσης πάρθηκαν αποφάσεις για ρυθμίσεις στο Καταστατικό του Οργανισμού, ώστε αυτός να παραμένει σύγχρονος με τις ραγδαίες εξελίξεις του Κλάδου και να αντικατοπτρίζει τις ανάγκες της αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v