Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μετρό: Τέλος Αυγούστου η γραμμή προς Αεροδρόμιο

Στην διαδρομή έως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος επαναδρομολογούνται από το τέλος Αυγούστου οι συρμοί του Μετρό.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Μετρό: Τέλος Αυγούστου η γραμμή προς Αεροδρόμιο
Στην διαδρομή έως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος επαναδρομολογούνται από το τέλος Αυγούστου οι συρμοί του Μετρό, καθώς τον επόμενο μήνα ολοκληρώνονται οι εργασίες κατασκευής του σταθμού στο Νομισματοκοπείο και η γραμμή 3 του Μετρό δίνεται και πάλι στην κυκλοφορία.

Συγκεκριμένα από τα τέλη του επόμενου μήνα πρόκειται να επαναλειτουργήσει το τμήμα της Γραμμής 3 του Μετρό Εθνική Άμυνα - Χαλάνδρι - Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο, στο οποίο η κυκλοφορία των συρμών είχε διακοπεί από τον περασμένο Φεβρουάριο, προκειμένου να εκτελεστούν οι εργασίες κατασκευής των για τους τρεις υπολειπόμενους σταθμούς σε Νομισματοκοπείο, Χολαργό και Αγ. Παρασκευή.

Ολοκληρώνονται τα έργα και για τα δύο πάρκινγκ

Με την απόδοση εκ νέου στην κυκλοφορία της γραμμής θα δοθεί σε λειτουργία ο σταθμός του Νομισματοκοπείου στον οποίο οι εργασίες διαμόρφωσης βρίσκονται σε τελική φάση.

Θα ακολουθήσει η απόδοση στο επιβατικό κοινό του σταθμού του Χολαργού στο τέλος του 2009 ενώ λίγους μήνες αργότερα, περί τα μέσα του 2010, θα είναι έτοιμος και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής.

Επίσης στο τέλος του έτους υπολογίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή του χώρου στάθμευσης δυναμικότητας 630 θέσεων που κατασκευάζεται στον σταθμό του Νομισματοκοπείου.

Οι δυνατότητες μετακίνησης για τους επιβάτες του μετρό θα είναι πολύ περισσότερες από το τέλος του έτους καθώς στο σύστημα εντάσσονται οι σταθμοί Περιστερίου και Ανθούπολης στην γραμμή 2, αλλά και ο σταθμός στο Χαϊδάρι της γραμμής 3 ο οποίος θα διαθέτει και υπόγειο χώρο στάθμευσης 385 θέσεων.

Στις αρχές του επόμενου έτους θα ολοκληρωθούν επίσης και τα έργα επέκτασης της γραμμής 2 προς το Ελληνικό με αποτέλεσμα να προστεθούν ακόμη τέσσερις σταθμοί σε Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Άλιμο και Ελληνικό.

Οι νέοι σταθμοί αλλάζουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας

Η προσθήκη των νέων σταθμών θα αυξήσει κατά πολύ την μεταφορική ικανότητα του Μετρό το οποίο θα εξυπηρετήσει νέες, πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας.

Προκειμένου να εκμεταλλευτεί πλήρως τις αυξημένες δυνατότητες του Μετρό αλλά και αξιοποιήσει κατά το δυνατόν καλύτερα τα και τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ο ΟΑΣΑ προχωρά αυτή την εποχή, με την συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης, στον ανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη της πρωτεύουσας.

Στόχος των κινήσεων που γίνονται είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς δηλαδή το Μετρό, ο Ηλεκτρικός, το Τραμ αλλά και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος να αποτελέσουν την ραχοκοκαλιά του συστήματος και τα υπόλοιπα μέσα να λειτουργούν τροφοδοτικά προς αυτά.

Προς την κατεύθυνση αυτή ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Γιώργος Πανδρεμένος είχε συνάντηση με τους δημάρχους Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής, Παπάγου, Παιανίας και Κορωπίου.

Για τις συγκεκριμένες περιοχές οι οποίες επηρεάζονται από τη επαναλειτουργία της γραμμής 3 του μετρό το σχέδιο προβλέπει ότι περίπου 20 λεωφορειακές γραμμές των παραπάνω αλλά και άλλων κοντινών περιοχών (Αρτέμιδα, Παλλήνη, Γέρακας, Χολαργός) θα τροποποιηθούν έτσι ώστε να τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στους τρεις σταθμούς του Μετρό επί της Λεωφόρου Μεσογείων (Κατεχάκη, Εθνική Άμυνα, Νομισματοκοπείο).

Να σημειώσουμε ότι ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει σε αντίστοιχες μελέτες και σε άλλες περιοχές όπως το Περιστέρι, τα Δυτικά Προάστια, το Θριάσιο Πεδίο, η Βορειοανατολική Αττική, η περιοχή των Μεσογείων, τα Ανατολικά Προάστια, η Ηλιούπολη, η Ελευσίνα.

Μάλιστα ήδη έχει προχωρήσει ο σχετικός σχεδιασμός με την κατάργηση λεωφορειακών γραμμών στην περιοχή του Περιστερίου και παράλληλα την δημιουργία τοπικών γραμμών που εξυπηρετούν τις ανάγκες μετεπιβίβασης στο Μετρό.

Αντίστοιχες κινήσεις αναμένεται να προωθηθούν σύντομα στους δήμους Αγίας Βαρβάρας, Νίκαιας, Χολαργού και Αγίου Δημητρίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v