Στα «χαρακώματα» υπάλληλοι και διοίκηση της ΥΠΑ

Για μεθοδευμένη απαξίωση της ΥΠΑ η οποία θα έχει και επιπτώσεις στην ασφάλεια των αεροπορικών πτήσεων έκαναν λόγο, σε κοινή συνέντευξη Τύπου, οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας και η ΟΣΥΠΑ.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Στα «χαρακώματα» υπάλληλοι και διοίκηση της ΥΠΑ
Για μεθοδευμένη απαξίωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας η οποία θα έχει και επιπτώσεις στην ασφάλεια των αεροπορικών πτήσεων έκαναν λόγο, σε κοινή συνέντευξη Τύπου, οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας και η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ).

Οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ στο σύνολό τους εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην ανεξέλεγκτη, όπως τη χαρακτήρισαν μεταφορά εργαζομένων της Ολυμπιακής στην ΥΠΑ, κατέθεσαν αίτημα για συμμετοχή τους στην επιχειρούμενη αναδιαμόρφωση της ΥΠΑ, έκαναν λόγο για δυσμενείς συνέπειες στην οικονομία και την ασφάλεια της χώρας από την πιθανή ιδιωτικοποίηση των κρατικών αεροδρομίων ενώ, απαντώντας στις κατηγορίες που τους αποδίδονται ότι οι τελευταίες κινητοποιήσεις τους συνδέονται με οικονομικές διεκδικήσεις τόνισαν ζητούν μόνον κατοχύρωση των ασφαλιστικών μισθολογικών και ασφαλιστικών δεδομένων τους.

Ειδικά για το θέμα της μετάταξης αριθμού υπαλλήλων της Ολυμπιακής οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ υποστήριξαν ότι όσοι μεταταχθούν δεν καλύψουν κενές οργανικές θέσεις της Υπηρεσίες σε τομείς όπου υπάρχουν ανάγκες αλλά θα μεταφερθούν σε προσωποπαγείς θέσεις χωρίς αντικείμενο.

Πάντως οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ έκαναν λόγο για μεγάλα κενά στο προσωπικό της υπηρεσίας σημειώνοντας ότι εργαζόμενοι έχουν κάνει έως και 3 χρόνια να πάρουν κανονική άδεια ενώ σε πολλές περιπτώσεις σοβαρά ειναι τα προβλήματα υγείας που εμφανίζουν εργαζόμενοι της Υπηρεσίας λόγω των επιβαρυμένων συνθηκών στις οποίες εργάζονται.

Επικίνδυνη κατάσταση

Επιπλέον οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ έκαναν λόγο και για προβλήματα στην ασφάλεια πτήσεων αναφερόμενοι ιδιαίτερα στην επικίνδυνη κατάσταση που δημιουργήθηκε στις 15 Ιουνίου όταν το καταγράφηκε πτώση του συστήματος για διάστημα 20 λεπτών λόγω προβλημάτων που εμφάνισαν οι τομείς Καβάλας και Λήμνου.

Οι ίδιοι απέδωσαν το γεγονός αυτό σε ελλείψεις στην τεχνική υποδομή των σταθμών ενώ σημείωσαν ότι επικίνδυνη κατάσταση δημιουργείται όταν ο διαμήκης διαχωρισμός των αεροσκαφών που πετούν στον εναέριο χώρο μειώνεται κάτω από όριο ασφαλείας των 10 ναυτικών μιλίων.

Τέλος απαντώντας σε ερώτηση για το κατά πόσον οι παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από τουρκικά αεροσκάφη επηρεάζουν την ασφάλεια των πτήσεων οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας σημείωσαν ότι υπό τις συνθήκες αυτές ανά πάσα στιγμή μπορεί να δημιουργηθεί μια επικίνδυνη κατάσταση ενώ τόνισαν με τις κινήσεις αυτές οι Τούρκοι επιχειρούν να δηλώσουν την αμφισβήτησή τους στων εναέριο χώρο του Αιγαίου.

Η απάντηση της ΥΠΑ

Οι αναφορές των εργαζομένων της ΥΠΑ προκάλεσαν την αντίδραση της Υπηρεσίας η οποία σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι έχουν ήδη ζητηθεί από τους εργαζόμενους οι προτάσεις τους για την αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας ενώ σε ότι αφορά τις μετατάξεις των υπαλλήλων της ΟΑ τονίζει οτι θα καλύψουν πραγματικές ανάγκες της Υπηρεσίας με προσωπικό εξειδικευμένο και έμπειρο στον αεροπορικό χώρο.

Από την πλευρά της υπηρεσίας αναφέρεται ακόμη ότι δεν τίθεται θέμα ανατροπής των μισθολογικών και ασφαλιστικών δεδομένων των υπαλλήλων της ενώ, τέλος, σε ότι αφορά στις παρεμβολές στις επικοινωνίες από παράνομους ραδιοφωνικούς σταθμούς, η συνεργασία της Υ.Π.Α. τονίζει ότι βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με την ΕΕΤΤ προκειμένου να επιλύονται άμεσα τέτοιου είδους προβλήματα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v