ΥΜΕ: Συναντήσεις με ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

O υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης είχε σήμερα διαδοχικές συναντήσεις με τις Διοικήσεις και τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

ΥΜΕ: Συναντήσεις με ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ
O υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης είχε σήμερα διαδοχικές συναντήσεις με τις Διοικήσεις και τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στη διάρκεια των συναντήσεων, ο υπουργός έδωσε τις κατευθυντήριες οδηγίες για την επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης του προγράμματος εξυγίανσης του ΟΣΕ –όπως ακριβώς εγκρίθηκε από την Κυβερνητική Επιτροπή.

Επίσης, ο κ. Στυλιανίδης ζήτησε παράλληλα με την εφαρμογή του προγράμματος εξυγίανσης του οργανισμού, να ενταθούν οι προσπάθειες επιτάχυνσης των εκτελούμενων έργων εκσυγχρονισμού στον άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι-Προμαχώνας) και να τηρηθούν οι οικονομικοί στόχοι των εταιρειών.

Μετά το πέρας των συναντήσεων, ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, δήλωσε τα εξής:

«Όπως ξέρετε, η εξυγίανση και η ανάπτυξη του ΟΣΕ είναι κεντρική κυβερνητική μεταρρύθμιση. Σήμερα λοιπόν καλέσαμε τα νέα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και τους Διευθύνοντες Συμβούλους και κάναμε αυστηρές συστάσεις, ζητώντας να επιταχυνθεί ο ρυθμός ολοκλήρωσης του στρατηγικού σχεδίου εξυγίανσης του Οργανισμού και να γίνουν απολύτως σεβαστά τα χρονοδιαγράμματα και οι οικονομικοί στόχοι.

Όσον αφορά τον ΟΣΕ, έχουν ολοκληρωθεί ήδη οι συγχωνεύσεις των πέντε εταιρειών σε τρεις και στη φάση αυτή βρισκόμαστε στην προώθηση του σχετικού σχεδίου νόμου για το πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας. Παράλληλα γίνεται η ανάλογη προετοιμασία για να διαχειριστεί ο ΟΣΕ το νέο περιβάλλον των απελευθερωμένων γραμμών.

Όσον αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκίνησε η εφαρμογή της νέας τιμολογιακής και δρομολογιακής πολιτικής, μια επιθετική εμπορευματική πολιτική για τη προσέλκυση πελατών και η επέκταση των εμπορικών υπηρεσιών του τρένου προκειμένου να βελτιωθούν οι παρερχόμενες υπηρεσίες και όσον αφορά την ΕΡΓΟΣΕ η σύσταση και οδηγία μας ήταν να είμαστε όλοι πάνω από τα εργοτάξια, προκειμένου τα προγραμματισμένα και χρηματοδοτημένα έργα να ολοκληρώνονται εντός χρονοδιαγραμμάτων και γρήγορα να τεθεί σε λειτουργία το νέο δίκτυο της ΠΑΘΕΠ –που θα συνδέσει την Πάτρα, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Ειδομένη και τον Προμαχώνα αλλάζοντας το σιδηροδρομικό τοπίο της χώρας.

Η εκτίμησή μας είναι ότι ο πρώτος κύκλος αυτής της μεταρρύθμισης έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και μπαίνουμε στο δεύτερο κύκλο στον οποίο σύντομα θα μετρήσουμε και τα πρώτα θετικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τη μέχρι τώρα εφαρμοσθείσα πολιτική, τουλάχιστον στο χώρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει εξυγιανθεί και με αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου θα αντιμετωπίσει το επόμενο διάστημα και το έλλειμμα που είχε σωρεύσει των 350 εκατομμυρίων».

Ερωτηθείς ο υπουργός για τη μετακίνησή του στο κόμμα, απάντησε: "Δεν σχολιάζω… σχόλια. Αυτό που με ενδιαφέρει, όπως και όλους τους συναδέλφους της γενιάς μου, είναι να παράξουμε αποτελέσματα και να είμαστε χρήσιμοι για τον τόπο".

Επιπλέον, σχετικά με τη Ζήμενς, τόνισε: "Η Ελληνική Δικαιοσύνη κάνει σωστά τη δουλειά της και την εμπιστευόμαστε. Κάθε τι που έχει συμβεί μέχρι τώρα, ήταν ένα ενδεχόμενο να συμβεί διότι αυτού του είδους τα ένδικα μέσα, υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Εμείς, ως Κυβέρνηση, κάναμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε. Και θεωρούμε ότι θα πρέπει και στην υπόθεση αυτή, σε αυτό το σκάνδαλο που δημιουργήθηκε επί των ημερών του ΠΑΣΟΚ πριν το 2004 , να πέσει άπλετο φως και να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πραγματικά υπάρχουν".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v