ΥΠΑ: Λύση αλα άγονες για τα 34 αεροδρόμια

Στα πρότυπα της λύσης που υιοθετήθηκε για τα 24 αεροπορικά δρομολόγια της άγονης γραμμής, αναμένεται ότι θα κινηθεί το υπουργείο Μεταφορών και σε ότι αφορά την επίγεια εξυπηρέτηση στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

ΥΠΑ: Λύση αλα άγονες για τα 34 αεροδρόμια
Στα πρότυπα της λύσης που υιοθετήθηκε για τα 24 αεροπορικά δρομολόγια της άγονης γραμμής, αναμένεται ότι θα κινηθεί το υπουργείο Μεταφορών και σε ότι αφορά την επίγεια εξυπηρέτηση στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, όπου στις 6/10 λήγει το μονοπώλιο της Ολυμπιακής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μετά και την πρόσφατη ακύρωση του σχετικού διαγωνισμού, προσανατολίζεται σε μια λύση που θα κινείται στο πλαίσιο αυτής που ανακοίνωσε χθες το ΥΜΕ για τις άγονες γραμμές και η οποία θα αφορά το μεταβατικό διάστημα έως την προκήρυξη νέου διαγωνισμού, το αργότερο έως τα τέλη του έτους.

Υπενθυμίζεται ότι, στα 34 αεροδρόμια της χώρας υφίσταται προς το παρόν το καθεστώς μονοπωλίου της Ολυμπιακής, το οποίο ωστόσο λήγει στις 6/10 και για τον λόγο αυτό η ΥΠΑ είχε προκηρύξει διαγωνισμό. Ωστόσο και αυτός οδηγήθηκε σε ακύρωση, όπως άλλωστε έγινε με τους αντίστοιχους των άγονων δρομολογίων και των 11 δρομολογίων εκτός Ε.Ε.

Στο μεταξύ, σήμερα ο πρόεδρος της Goldair Ground Handling- Cargo, Στέλιος Γκολέμης, ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει καταθέσει πρόταση στην ΥΠΑ προκειμένου να αναλάβει για το μεταβατικό διάστημα την εξυπηρέτηση τουλάχιστον σε 13 αεροδρόμια.

Παράλληλα, ο κ. Γκολέμης σημείωσε ότι πρέπει «να δοθεί σ' όλους το Handling και να διασφαλιστεί ο ανταγωνισμός χωρίς νέες μονοπωλιακές καταστάσεις». Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε σε όποιο αεροδρόμιο έχει υπάρξει ανταγωνισμός, οι επιπτώσεις στις τιμές της επίγειας εξυπηρέτησης έχουν «πέσει» σημαντικά.

Μάλιστα, ο κ. Γκολέμης σχολίασε ότι όποιος νέος διαγωνισμός θα πρέπει να προβλέπει στους όρους του την ομαδοποίηση των αεροδρομίων και όχι την ανάληψη του συνολικού έργου στα 34 αεροδρόμια από έναν ανάδοχο.

Η Goldair έχει προσφύγει κατά της παράτασης του μονοπωλίου της Ολυμπιακής και η τελική εκδίκαση στο Συμβούλιο της Επικρατείας αναμένεται στα τέλη του έτους, ενώ έχει κερδίσει ασφαλιστικά μέτρα για 31 αεροδρόμια να μην δοθούν σε μια εταιρεία έως ότου εκδικαστεί η προσφυγή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v