Ευρεία σύσκεψη για το handling στις 22/10

Σε ευρεία σύσκεψη, με αντικείμενο την απελευθέρωση της επίγειας εξυπηρέτησης στους 34 περιφερειακούς αερολιμένες της χώρας, έχει καλέσει ο διοικητής της ΥΠΑ τους εκπροσώπους των Olympic Air, Swissport, Goldair Cargo.

Ευρεία σύσκεψη για το handling στις 22/10
Σε ευρεία σύσκεψη, με αντικείμενο την απελευθέρωση της επίγειας εξυπηρέτησης στους 34 περιφερειακούς αερολιμένες της χώρας, έχει καλέσει ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας τους εκπροσώπους των τριών ενδιαφερόμενων κατά τον προηγούμενο διαγωνισμό εταιριών Olympic Air, Swissport και Goldair Cargo.

Η σύσκεψη έχει προγραμματιστεί για το απόγευμα της Πέμπτης και αναμένεται να γίνει υπό τον υπουργό Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα και τον υφυπουργό κ. Νίκο Σηφουνάκη, οι οποίοι, όπως και με τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές ενδιαφέρονται να ακούσουν τις τοποθετήσεις των εταιριών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μονοπώλιο της Ολυμπιακής για την επίγεια εξυπηρέτηση στα περιφερειακά αεροδρόμια έληξε και ο εν λόγω διαγωνισμός -ο οποίος είχε προκηρυχθεί και είχε ακυρωθεί πριν από τις εκλογές- θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός από τις εταιρίες του κλάδου. Στις προθέσεις του υπουργείου Υποδομών είναι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός όσο και αυτός για τις πτήσεις εκτός της Ε.Ε. να προκηρυχθεί έως τα τέλη Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με όσα επιτάσσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, στα αεροδρόμια όπου η επιβατική κίνηση ξεπερνάει τα 2 εκατ. επιβάτες και τα εμπορεύματα τους 50.000 τόνους το κράτος-μέλος επιβάλλεται να προχωρήσει στην επιλογή παραπάνω του ενός handler. Σε όσα αεροδρόμια η κίνηση είναι κάτω από αυτό το όριο το κράτος-μέλος μπορεί να πράξει αυτοβούλως.

Στα πέντε "απελευθερωμένα" αεροδρόμια της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδος και Κέρκυρα) όπου δραστηριοποιούνται και οι τρεις εταιρίες, οι τιμές της επίγειας εξυπηρέτησης έχουν πέσει σημαντικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, οι τιμές handling στο ΔΑΑ "Ελ. Βενιζέλος" είναι 25% - 30% χαμηλότερες από αυτές που ίσχυαν όταν το αεροδρόμιο της Αθήνας λειτουργούσε στο Ελληνικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v