ΥΠΑ: Οι όροι του διαγωνισμού για το handling

Ομαδοποίηση των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας και διενέργεια πέντε διαφορετικών διαγωνισμών με οικονομικά και ποιοτικά κριτήρια προβλέπει η τροποποιημένη πρόταση της ΥΠΑ για την επίγεια εξυπηρέτηση.

ΥΠΑ: Οι όροι του διαγωνισμού για το handling
Ομαδοποίηση των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας και διενέργεια πέντε διαφορετικών διαγωνισμών με οικονομικά και ποιοτικά κριτήρια προβλέπει η τροποποιημένη πρόταση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, για την επίγεια εξυπηρέτηση. Οι εταιρείες που θα προκύψουν ως ανάδοχοι θα δραστηριοποιηθούν για περίοδο που δεν θα υπερβαίνει τα επτά χρόνια.

Ειδικότερα, η πρόταση της ΥΠΑ, η οποία θα αποτελέσει και βάση για την διαβούλευση, προβλέπει ξεχωριστούς διαγωνισμούς για τα αεροδρόμια που ξεπερνούν τα 2εκ. επιβάτες και είναι αυτά της Κω, των Χανίων και της Ζακύνθου, όπου θα εγκατασταθούν δυο φορείς επίγειας εξυπηρέτησης.

Η αλλαγή στην διαγωνιστική διαδικασία που προβλέπει η ΥΠΑ είναι ουσιαστικά, το «σπάσιμο» σε δυο ομάδες των 31 μικρών αεροδρομίων, κάποια από τα οποία ωστόσο, θεωρούνται κερδοφόρα και κάποια όχι. Στις δυο αυτές ομάδες προβλέπεται η δραστηριοποίηση ενός και μόνο handler.

Η πρώτη ομάδα θα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Σαντορίνης, Μυκόνου, Κεφαλονιάς, Αλεξανδρούπολης, Ακτίου, Ιωαννίνων, Πάρου, Αράξου, Μήλου, Κυθήρων, Αστυπάλαιας, Νάξου, Καστελόριζου, Σύρου, Καστοριάς και Κοζάνης.

Η δεύτερη ομάδα θα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Μυτιλήνης, Σάμου, Χίου, Καβάλας, Καρπάθου, Λήμνου, Σκιάθου, Σητείας, Κάσου, Λέρου, Καλαμάτας, Καλύμνου, Ικαρίας, Σκύρου και Αγχιάλου.

Τα κριτήρια επιλογής για τα τρία αεροδρόμια που προτείνονται 2 φορείς επίγειας εξυπηρέτησης τα κριτήρια είναι ποιοτικά, ενώ για τα ομαδοποιημένα αεροδρόμια ορίζονται πέραν των ποιοτικών και το κριτήριο τιμολογιακής πολιτικής. Η βαρύτητα είναι 70% για τα ποιοτικά κριτήρια και 30% για την τιμολογιακή πολιτική ανά αεροδρόμιο σε κάθε ομάδα.

Η τελική βαθμολόγηση στην κάθε ομάδα προκύπτει από το άθροισμα της επιμέρους βαθμολόγησης λαμβανομένης υπόψη της συγκριτικής βαρύτητας του κάθε αεροδρομίου στην ομάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v