Επίσκεψη Μαγκριώτη στο νομό Πέλλας

Ο Υφυπουργός Ιωάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε σήμερα τον Νομό Πέλλας και συγκεκριμένα το τμήμα του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, στην Παραλίμνη και στη συνέχεια συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη με φορείς του Νομού.

Επίσκεψη Μαγκριώτη στο νομό Πέλλας
Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Ιωάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε σήμερα τον Νομό Πέλλας και συγκεκριμένα το τμήμα του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, στην Παραλίμνη και στη συνέχεια συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη με φορείς του Νομού.

Σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην Έδεσσα ο κ. Μαγκριώτης μεταξύ άλλων, τόνισε:
«Η προηγούμενη κυβέρνηση φεύγοντας από την εξουσία άφησε πίσω της αφυδατωμένη την οικονομία και την κοινωνική συνοχή. Η αποτελεσματικότητα του κράτους και η διεθνής αξιοπιστία της χώρας υπέστησαν μεγάλο πλήγμα.

Η χειρότερη και μεγαλύτερη ζημιά έγινε όμως στην ελληνική περιφέρεια. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. μείωσε δραστικά το ΠΔΕ (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων), με αποτέλεσμα να χαθούν κοινοτικοί πόροι και να καθυστερήσει η έναρξη του ΕΣΠΑ.

Μ’ αυτόν τον τρόπο η περιφέρεια βρέθηκε αντιμέτωπη με μεγάλα οικονομικά και κοινωνικά αδιέξοδα, καθώς η οικονομικοκοινωνική της υποχώρηση είναι πρωτοφανής.
Απόλυτη προτεραιότητά του Πρωθυπουργού και της κυβέρνησης είναι η στήριξη της περιφέρειας, με δύο μεγάλες τομές: 

* Το σχέδιο «Καλλικράτης» θα δώσει τη δυνατότητα να δημιουργηθούν ισχυροί δήμοι, με δικούς τους πόρους και αιρετές περιφέρειες, που θα έχουν οι ίδιες το δικό τους μέλλον στα χέρια τους. 

* Με τον επανασχεδιασμό του ΕΣΠΑ, με απόλυτη προτεραιότητα στις περιφέρειες, σε συνδυασμό με την ενίσχυση του ΠΔΕ, θα ολοκληρωθούν όλες οι αναπτυξιακές υποδομές και θα ενισχυθούν οι παραγωγικοί κλάδοι, η κοινωνική συνοχή και η απασχόληση στην αγροτική οικονομία όπως και στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ)».

Ειδικότερα για το Νομό Πέλλας, ο κ. Μαγκριώτης υπογράμμισε:

«Ο Νομός Πέλλας, όπως και άλλοι νομοί στη Β. Ελλάδα, γνώρισαν μεγαλύτερη οικονομική και κοινωνική υποχώρηση, γιατί ο οριζόντιος άξονας της Εγνατίας δεν περνά μέσα από τα γεωγραφικά τους όρια.

Τα έργα που ήταν σχεδιασμένα από το Γ ΚΠΣ, όπως ο εθνικός δρόμος Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα και η κάθετος προς την Εγνατία από το Νομό Πέλλας προς την Ημαθία δεν κατασκευάστηκαν.

Δυστυχώς μερικά από τα έργα που είχαν δημοπρατηθεί πριν το 2004 ακόμη δεν έχουν τελειώσει.

Παρ’ ότι δεν υπάρχει ακόμη μελετητική ωριμότητα και διασφαλισμένοι πόροι από την προηγούμενη κυβέρνηση, δεσμευόμαστε ότι ο άξονας Θεσσαλονίκη – Έδεσσα θα ολοκληρωθεί μέσα στη τρέχουσα προγραμματική περίοδο.

Εκτιμούμε επίσης ως κυβέρνηση, ότι μπορεί να ολοκληρωθεί και η σύνδεση της Πέλλας με την Εγνατία στα όρια του νομού Ημαθίας.

Σημαντικό επίσης είναι να βελτιωθεί και ο οδικός άξονας από την Έδεσσα μέχρι τα όρια του Νομού Φλώρινας, γιατί η ανάπτυξη της περιοχής στηρίζεται στον πρωτογενή τομέα και κυρίως στον τομέα του εναλλακτικού τουρισμού και γι’ αυτό είναι απολύτως αναγκαία η βελτίωση του οδικού δικτύου, τόσο προς τον νομό Φλώρινας, όσο από τη Σκύδρα προς την Αριδαία».

Τέλος, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε: «Στόχος της κυβέρνησής μας είναι η σύνδεση των πρωτευουσών των Νομών της Κ. Μακεδονίας με τη Θεσσαλονίκη, μ’ ένα δίκτυο οδικών αξόνων που θα έχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, όπως επίσης και μ’ ένα δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v