Τι ζητούν οι πρατηριούχοι καυσίμων για αποδείξεις

Προϋποθέσεις στη χρήση των ταμειακών μηχανών για κοπή αποδείξεων θέτουν οι πρατηριούχοι καυσίμων, προειδοποιώντας για δραστικές κινητοποιήσεις.

Τι ζητούν οι πρατηριούχοι καυσίμων για αποδείξεις
Προϋποθέσεις στη χρήση των ταμειακών μηχανών για κοπή αποδείξεων θέτουν οι πρατηριούχοι καυσίμων, προειδοποιώντας για δραστικές κινητοποιήσεις. 

Ειδικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων: 

"Το ΔΣ της ΠΟΠΕΚ επεδίωξε κατ επανάληψη τις τελευταίες εβδομάδες να συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες που καταβάλαμε, η συνάντηση δεν πραγματοποιήθηκε. Κατανοούμε τον φόρτο εργασίας του υπουργού, πιστεύουμε όμως ότι μπορούσε και όφειλε να συναντηθεί με την Ομοσπονδία των πρατηριούχων, για θέματα που δεν αφορούν μόνο τον κλάδο και την επιβίωσή του, αλλά τα δημόσια έσοδα και την εθνική οικονομία.

Δεδομένου ότι η ανακοίνωση του φορολογικού νομοσχεδίου είναι θέμα ημερών, δηλώνουμε δημόσια για άλλη μια φορά τη θέση του κλάδου για τις ταμειακές μηχανές, η οποία είναι ΥΠΕΡ της άμεσης χρήσης τους για έκδοση αποδείξεων λιανικής για πωλήσεις βενζίνης, με δύο προϋποθέσεις:

1.Να καθοριστεί με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών το ρυθμιστικό πλαίσιο, αφού μέχρι σήμερα δεν επιτρέπεται η έκδοση αποδείξεων για βενζίνη.

2.Για όσο διάστημα δεν θα έχουν εγκατασταθεί ολοκληρωμένα, πιστοποιημένα συστήματα ελέγχου εισροών – εκροών όγκου καυσίμων να εκδίδονται αποδείξεις από τις υπάρχουσες ταμειακές μηχανές, χωρίς να χρησιμοποιούνται για έλεγχο των διακινουμένων ποσοτήτων καυσίμων.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Σε διαφορετική περίπτωση οι πρατηριούχοι θα είναι υπόλογοι και θα τιμωρούνται με εξοντωτικά πρόστιμα για διαφορές που δεν μπορούν να ελεγχθούν, ούτε να αιτιολογηθούν (εφόσον δεν υπάρχουν τα ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου) καθώς ο όγκος των καυσίμων αυξομειώνεται από παράγοντες όπως π.χ. από την διαφορά θερμοκρασίας.

Εξάλλου θα ήταν οξύμωρο το υπουργείο Οικονομικών να ζητά από τους πρατηριούχους να δικαιολογήσουν αυτές τις διαφορές, τη στιγμή που εδώ και χρόνια έχει θεσπιστεί και ισχύει διάταξη με την οποία δικαιολογούνται διαφορές μεταξύ εισροών και εκροών καυσίμων της τάξης του 8 %!

Φρονούμε ότι με σύνεση, ψυχραιμία αλλά και εφαρμογή στην πράξη των αρχών του διαλόγου μπορούν να βρεθούν λύσεις οι οποίες διασφαλίζουν τα συμφέροντα του Δημοσίου, πατάσσουν το λαθρεμπόριο και τη φοροδιαφυγή στα καύσιμα χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα των χιλιάδων οικογενειακών επιχειρήσεων του χώρου των καυσίμων.

Η ΠΟΠΕΚ εκτιμά ότι προσφέρει σημαντικές λύσεις ούτως ώστε να αποφευχθούν κινητοποιήσεις . Δεν θα είναι ευθύνη δική μας αν εξαναγκαστούμε να προβούμε σε οποιαδήποτε μορφή δραστικών κινητοποιήσεων".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v