ΤΕΕ: Καλεί σε διάλογο το υπουργείο Παιδείας

Η απαξίωση του επιστημονικού δυναμικού και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
ισοδυναμεί με απαξίωση του κράτους, γνωστοποιεί το ΤΕΕ, καλώντας το υπουργείο Παιδείας σε έναν ειλικρινή και συνολικό διάλογο.

ΤΕΕ: Καλεί σε διάλογο το υπουργείο Παιδείας
Η απαξίωση του επιστημονικού δυναμικού και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
ισοδυναμεί με απαξίωση του κράτους, γνωστοποιεί το ΤΕΕ, καλώντας το υπουργείο Παιδείας σε έναν ειλικρινή και συνολικό διάλογο.

Ειδικότερα, το ΤΕΕ γνωστοποιεί ότι με την διευκρινιστική ανακοίνωση που έσπευσε να εκδώσει το υπουργείο Παιδείας αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ με την οποία εγκρίθηκε το σχέδιο ως νόμιμο το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο προσαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία στην Οδηγία 2005/36/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Σεπτεμβρίου 2005, σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων, απλώς «σώθηκαν» τα προσχήματα, πλην, όμως, δεν αντιμετωπίζεται και η ουσία του προβλήματος.

"Και αυτή είναι η συστηματική επιδίωξη απαξίωσης του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, η οποία ισοδυναμεί με απαξίωση του ελληνικού κράτους, για την οποία πασχίζουν κάποιοι, συγκεκριμένοι και συστηματικά εδώ και πολλά χρόνια", επισημαίνει το ΤΕΕ. 

Συνεχίζει, λέγοντας ότι το υπουργείο Παιδείας μπορεί ως κατακλείδα στην ανακοίνωσή του να αναφέρει ότι «όσον αφορά τα "Κολλέγια", αυτά δεν μπορούν να παρέχουν κανενός είδους τίτλο εκπαίδευσης παρά μόνο βεβαιώσεις σπουδών», ωστόσο, η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων στους αποφοίτους τους, απόλυτα αναντίστοιχων με το επίπεδο σπουδών, ανοίγει τον «ασκό του Αιόλου», στρέφεται ευθέως κατά των επιστημόνων, αποφοίτων Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών, οδηγεί μαθηματικά στη δική τους υποβάθμιση, δημιουργεί μια εκπαιδευτική νησίδα που δεν υπηρετεί τις ανάγκες και δεν ελέγχεται από το ελληνικό κράτος.

Το ΤΕΕ, καλεί για μια ακόμη φορά το υπουργείο Παιδείας σε έναν ειλικρινή και συνολικό διάλογο, μέσα από τον οποίο θα προκύψουν ξεκάθαρες, αντικειμενικές και μόνιμες λύσεις σε ότι αφορά την εκπαίδευση στη χώρα μας και στην συνακόλουθη αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, στη βάση του περιεχομένου και του επιπέδου των σπουδών.

"Επιτέλους, ας ασχοληθεί το υπουργείο Παιδείας με τις προτεραιότητες που θέτει η ελληνική πραγματικότητα. Όχι καθ’ υπόδειξη, όχι ερασιτεχνικά, όχι με λαϊκισμό, αλλά με ειλικρινή διάλογο. Θυμίζουμε ότι το ΤΕΕ έχει καταθέσει προ πολλού τεκμηριωμένες θέσεις, στις οποίες το υπουργείο δεν έχει απαντήσει", τονίζει χαρακτηριστικά. 

Ταυτόχρονα – και, επίσης, για μια ακόμη φορά – το ΤΕΕ καλεί το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει στην αναγνώριση και στην θεσμοθέτηση του διπλώματος των Πολυτεχνικών Σχολών ως Master, κάτι που στην πράξη ήδη έχουν επιβάλει οι πολυτεχνικές σχολές.

Κλείνοντας την ανακοίνωση, σημειώνει ότι "όσο αποφεύγει να πράξει το αυτονόητο και αρνείται το διάλογο εφ’ όλης της ύλης για την εκπαίδευση στη χώρα μας, ο καθένας έχει δικαίωμα να αμφισβητεί τις καλές προθέσεις της ηγεσίας του υπουργείου".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v