Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μαγκριώτης: Σύσκεψη για "Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια"

Ο Υφυπουργός Γ. Μαγκριώτης, συμμετείχε σήμερα σε συσκέψεις για την εκπόνηση του Μaster Plan για το νέο χωροταξικό, πολεοδομικό, αναπτυξιακό και κυκλοφοριακό επανασχεδιασμό του μητροπολιτικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.

Μαγκριώτης: Σύσκεψη για Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια
Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, συμμετείχε σήμερα σε συσκέψεις για την εκπόνηση του Μaster Plan για το νέο χωροταξικό, πολεοδομικό, αναπτυξιακό και κυκλοφοριακό επανασχεδιασμό του μητροπολιτικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.

Στις συσκέψεις συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των φορέων της συντονιστικής ομάδας που ορίστηκαν από τα Υπουργεία Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, καθώς επίσης και οι εμπειρογνώμονες που υποστηρίζουν την προσπάθεια αυτή.

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός μετέβη στην Ποτίδαια και μετείχε σε σύσκεψη που οργάνωσε η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για την εξεύρεση λύσης στο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα, που υπάρχει στο τμήμα του οδικού άξονα της Χαλκιδικής, Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Βουλευτής Χαλκιδικής Γ. Δριβελέγκας, εκπρόσωποι των άλλων δύο Βουλευτών, εκπρόσωπος του Νομάρχη, Δήμαρχοι της περιοχής, εκπρόσωποι του επαγγελματικού κόσμου, των ξενοδόχων, του Εργατικού Κέντρου Χαλκιδικής, όπως επίσης και εκπρόσωποι των παρόδιων επαγγελματιών.

Στο τέλος της διαβούλευσης που κράτησε περίπου τρεις ώρες και μετά από εκτενή διάλογο και αναλυτική καταγραφή των αιτημάτων και των προτάσεων που αναφέρθηκαν, ο Υφυπουργός κλείνοντας τη σύσκεψη τόνισε:

«Είναι απαράδεκτο, ότι μέχρι τώρα δεν έχει δοθεί λύση σε αυτό το πρόβλημα. Κάθε χρόνο θρηνούμε πολλά θύματα, ταλαιπωρείται ο επισκέπτης της Χαλκιδικής και δυσφημείται η Χαλκιδική.

Η προηγούμενη κυβέρνηση ολοκλήρωσε τη μελέτη, δεν προχώρησε όμως σε ουσιαστική διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς και στην πρώτη αντίδρασή τους έπαψε να ασχολείται με το πρόβλημα.

Πραγματοποιήσαμε τη σημερινή σύσκεψη, γιατί θέλουμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα. Λύση που δεν θα παραγνωρίζει τα προβλήματα των επαγγελματιών, θα εξυπηρετεί όμως την οδική ασφάλεια και το δημόσιο συμφέρον.

Γι’ αυτό συγκροτήσαμε μια επιτροπή ειδικών επιστημόνων με την συμμετοχή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Μακεδονίας και ζητήσαμε την συμμετοχή εκπροσώπων των παρόδιων επαγγελματιών, οι οποίοι μέχρι τώρα αρνούνται τη συμμετοχή τους.

Ελπίζω μετά τη σημερινή συζήτηση να αλλάξουν γνώμη. Το έργο αυτό μαζί με τους ανισόπεδους κόμβους στα Φλογητά, Νέα Πλάγια, Διονυσίου και Πορταριά είναι απολύτως αναγκαίο. Θα κοστίσει μαζί με τις απαλλοτριώσεις περίπου 45 εκ. € και είμαστε αποφασισμένοι να διασφαλίσουμε αυτούς τους πόρους.

Το έργο αυτό καθίσταται ακόμη περισσότερο αναγκαίο, γιατί τον Νοέμβριο θα αρχίσει η κατασκευή του οδικού άξονα από την Ποτίδαια μέχρι την Κασσανδρεία, ύψους περίπου 80 εκ. € με τετράιχνη διατομή.

Δηλαδή το πρόβλημα θα γίνει ακόμη πιο έντονο όταν το τμήμα των 5,2 χλμ. «Μουδανιά – Ποτίδαια», θα βρίσκεται ανάμεσα σε δύο αυτοκινητόδρομους, όπου θα αναπτύσσονται μεγαλύτερες ταχύτητες».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v